Skocz do zawartości

To jak jest z tym dławieniem motocykli?


Adbin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

No to pomóżcie.

 

Niemcy i Francuzi wpadli na pomysł dławienia mocy motocykli zeby płacić mniejsze składki.

A jak jest z Anglikami???

 

O co mi chodzi dokładnie.

Pracuję nad podniesienim mocy motocykla.

 

Poniewaz Thunderace nie jest u nas popularny cześci postanowiłem przywieść.

Ale obawiam sie ze przywiozę częsci które niczym sie nie różnią od moich. Krótko mówiąc od motocykla zdławionego. Koleś od którego chce kupić gażniki nie chce ich rozkręcać żeby porównać oznaczenia :)

 

A może pasuja gaźniki od FZR1000R z ostatnich roczników. Bo silnik prawie identyczny. ( Niektórzy mówią ze taki sam, niestety w/g mojej wiedzy różni sie drobiazgami a w nich diabeł tkwi).

 

No to jak jest???

 

Bread TY jestes obcykany w FZR'ach poradzisz coś?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o metody dławienia to mam takie ogólnikowe info, oczywiście co do konkretnego modelu to trzeba szukać indywidualnie:

"Skandynawia i Wielka Brytania

Kryzy w układzie wydechowym...Katalizatory w łączkach między przewodowych..Lub bezpośrednio w tłumikach....Przewężone średnice na kolektorach głowicowych... lub tuleje środkujące

 

Niemcy Austria po Gibraltar

Kryzy w łączkach między gaźnikiem a dolotówką do cylindrów..

W wielu odmianach,zawężania,lub tuleje w gaźnikach..Zawężone całe kanały ‘’pajpasy’’ między dolotowe..Dysze paliwowe i powietrzne pod wymiarowe....Iglice i sprężyny nad przeponowe innej twardości i kształtu,przepony z twardym kołnierzem,przepony z sztuczna odmą...

 

Szwajcaria...

Zastosowano ‘’w modułach zapłonowych’’,zmienione.Rozwiedzione fazy rozrządu....Inne wałki sprężyny zaworowe, nawet przypadki pod wymiaru na gniazdach i zaworach...I niezwykle ostre rygory, co do czystości spalin... A za tym idące sondy,katalizatory to sprzężone z elektroniką motocykla... "*

 

Jeśli chodzi o gaźniki Tundra to z tego co pamiętam mają czujnik położenia

przepustnicy a gaźniki FZR1000 takowego nie posiadają.

Ewentualnie same bebechy by się przydały, ale czy wszystkie są identyczne to proponuje zapytać fzrfahrer.

Możesz również skorzystać z tej strony i porównać:

http://216.37.204.206/xtremepowersports/Ya...EM/YamahaMC.asp

Co do dławienia YZF w Anglii to możesz zapytać tutaj: (są również schematy i inne pomoce)

http://www.exup1000.co.uk/

...

*copyright by adameusz

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma mowy o zdlawionych motocyklach tylko w Ameryce, z tym ze w Californi jest ostre prawo co do czystosci wyziewow nie tylko spalin, dlatego wersje na kalifornie maja roznego rodzaju odmy i przewietrznikizakonczone filterkami- lub koncza sie w filtrze powietrza.

Jesli maja jeszcze "dopalaczespalin", widac takie rurki dopriowadzajace powietrze z filtra przez membrany i odmy do glowicy nad kolektorami wydechowymi to ukladzik ten obniza moc od 3 do 6 KM.

Prawo amerykanskie tak jest skonstruowane ze dlawienie motocykli byloby sprzeczne z zasadami wolnosci wyboru itd... Pozdr.Janek. Ja mialem motocykle tylko z ameryki i zawsze jakos tak wiecej mocy mialy od europejskich(przyklad poprzednia GS F650- kolega mial podobny model z Francji i zawsze zostawialem go na swiatylach i na V. maxie).Pozdr.Janek-Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...