Gość Bern Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 ale ja do motorów zawwsze bede cierpliwa i nigdy z nich nie zrezygnuje :biggrin: Zwłaszcza do tego zamontowanego w pralce. :) :buttrock: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aina Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Zwłaszcza do tego zamontowanego w pralce. :biggrin: :biggrin: :crossy: Ten sie smieje kto sie smieje ostani:P :buttrock: :) :) hehehehe ja tam wiem swoje jestem uparta jak osioł;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIP2 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 :buttrock: Dawaj na trasę. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 :buttrock: Dawaj na trasę. :)No nic powodzenia życzę. Wysłuchałas paru uwag od forumowiczów, teraz sama sprawdź i podziel się z nami wyciągniętymi wnioskami;)P.S. Przygodę z zzr radził bym zacząc od 600;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) na paradzie w chełmie jechała przedemną typiara na [bodajże] starszym jajku... jak ona się męczyła przy zatrzymywaniu... dla wygody podjeżdzała do krawężnika :) raz staliśmy pod górkę to myślałem, że już się wywróci, ledwo, ledwo się podparła :buttrock: zzr1400 to wybór ze względu na wygląd, czy ze względu na to, że ma od pyty koni którymi będziesz mogła się pobawić na dwupasmówkach...? Edytowane 10 Października 2006 przez Kilvov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 na paradzie w chełmie jechała przedemną typiara na [bodajże] starszym jajku... jak ona się męczyła przy zatrzymywaniu... dla wygody podjeżdzała do krawężnika ;d raz staliśmy pod górkę to myślałem, że już się wywróci, ledwo, ledwo się podparła :biggrin: zzr1400 to wybór ze względu na wygląd, czy ze względu na to, że ma od pyty koni którymi będziesz mogła się pobawić na dwupasmówkach...?Chyba na te "konie" :) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aina Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 No nic powodzenia życzę. Wysłuchałas paru uwag od forumowiczów, teraz sama sprawdź i podziel się z nami wyciągniętymi wnioskami;)P.S. Przygodę z zzr radził bym zacząc od 600;)Obiecuje ze wezme wszystkie opcje pod uwage :) i zaraz sie podziele na paradzie w chełmie jechała przedemną typiara na [bodajże] starszym jajku... jak ona się męczyła przy zatrzymywaniu... dla wygody podjeżdzała do krawężnika :biggrin: raz staliśmy pod górkę to myślałem, że już się wywróci, ledwo, ledwo się podparła :biggrin: zzr1400 to wybór ze względu na wygląd, czy ze względu na to, że ma od pyty koni którymi będziesz mogła się pobawić na dwupasmówkach...?W motorach biore pod uwage tylko konie :buttrock: i to jak wyciaga czyli całe serducho maszyny:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Wsiądź na np. Hondę CR 500 na jakims pustym polu i zobacz jak sie jezdzi, napewno zauważysz, że taka ilosc konikow jaką posiada CRka Cię zadowoli, dopiero potem mysl o ZZRce 1400 ... :) Wiem, że mowie tu o crossówce, ale na niej idealnie czuc tą moc :buttrock: Pozdr. i wiecej rozwagi :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aina Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Wsiądź na np. Hondę CR 500 na jakims pustym polu i zobacz jak sie jezdzi, napewno zauważysz, że taka ilosc konikow jaką posiada CRka Cię zadowoli, dopiero potem mysl o ZZRce 1400 ... :) Wiem, że mowie tu o crossówce, ale na niej idealnie czuc tą moc :buttrock: Pozdr. i wiecej rozwagi :biggrin: Jeśli chodzi o koniki i o prędkosc to jechałam na hondzie cbr 900 fireblade i naprawde nabrałam respektu do prędkosci i jak juz wczesniej pisałam najpierw chce przejsc przez wszystkie pojemnosci zeby sie obyc z jazdą ;) :biggrin: i przymierzałam sie do niej tak na upartego to do biegów i do afaltu jak stoje to 1 noga bym dosięgła ale przeciez maszyna warzy praktycznie 200 kg pozdrawiam i dziekuje za wypowiedzi i rady wszystkim :crossy::):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Wzrost w wypadku 600,750 nie ma zbyt dużego znaczenia mój kumpel (też forumowicz ) ma wzrost niewysoki a jeżdzi na SRADZIE 750 i Fazerze 1000 i to bardzo dobrze jeździ .Przy większych moto 1200-1400 możesz mieć MAŁE problemy z dosięgnięciem ziemi Ale i tak wg mnie stanowczo odradzam przesiadke z 80 no 1400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) Obnizenie motocykla to żaden problem, larson sprzedaje specjalne zestawy do obnizania/podwyższania, można wysunąć lagi z półek (ok. 2 cm) i obnizyc kanape (chociaz w plastiku ciezko). Możesz też jak blondynka z kawału spuścić powietrze, bedzie jeszcze niżej :):P. Niepotrzebnie sie odezwalas z tym zzr bo beda Ci teraz truć, ale jak lubisz kawasaki, podoba Ci sie zzr i masz na serwis (ewolucje) to polecam ZXR400. Motocykl mały, zgrabny, ładne się prezentuje i plastik, a po 80 ccm nie powinnaś sie zabić. Pozdrawiam Edytowane 10 Października 2006 przez Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aina Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Wzrost w wypadku 600,750 nie ma zbyt dużego znaczenia mój kumpel (też forumowicz ) ma wzrost niewysoki a jeżdzi na SRADZIE 750 i Fazerze 1000 i to bardzo dobrze jeździ .Przy większych moto 1200-1400 możesz mieć MAŁE problemy z dosięgnięciem ziemi Ale i tak wg mnie stanowczo odradzam przesiadke z 80 no 1400 Az takiego skoku nie chce robic chce stopniowo przejsc przez kazda pojemnosc i wprawic sie w jexdzie :biggrin: Nie chce odrazu sie pozywac i sie zabic a zwlaszcza ze jestem mala i leciutka. Mam takie postanowienie ze poprostu kiedys tam bede chciała jezdzic na 1400:) pozdrawiam Ktoś ostatnio miał ten sam problem (też dziewczyna) i pisała, że obnizenie motocykla to żaden problem. Niepotrzebnie sie odezwalas z tym zzr, ale jak lubisz kawasaki, podoba Ci sie zzr i masz na serwis (ewolucje) to polecam ZXR400. Motocykl mały, zgrabny, ładne się prezentuje i plastik, a po 80 ccm nie powinnaś sie zabić. Pozdrawiam Kurcze ale ja mówie cały czas ze jachce stopniowo dojsc do zzr własnie dlatego ze chce miec frajde z jazdy a nie zabic sie na pierwszym lepszym zakręcie chyba nikt do konca nie czyta moich wypowiedzi:):biggrin: pozdrawiam :crossy: sorry za offtopick aina, ale jak wypadają koszty utrzymania rebelki :) ? Rozumiem Cię. Jak ja zobaczyłem zzr1400 to płakałem... :buttrock: A jesli chodzi o koszty przegladu to 300 zl:):);) bezyny duzo nie pali bo 3 litry na 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość centymetr_sześcienny Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Może kawasaki er6? Myślę, że dasz spokojnie na nim radę (chociaż lepiej byłoby, jakby się wypowiedzieli użydkownicy wspomnianej rakiety).Sprzęt w miarę nowy, więc w zakupie będzie drogi... zresztą...nie słuchaj ich, kupuj zzr 1400 :) :buttrock: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) To że jesteś mała i lekka to przy ewolucjach działa tylko na + ale musisz też pamiętać że razem ze wzrostem pojemności NAJCZĘSCIEJ zwiększa się masa i z tym możesz mieć problemy Edytowane 10 Października 2006 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aina Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 To że jesteś mała i lekka to przy ewolucjach działa tylko na + ale musisz też pamiętać że razem ze wzrostem pojemności NAJCZĘSCIEJ zwiększa się masa i z tym możesz mieć problemy No i jedyny dotarłes do sedna problemu :) To prawda ze jezeli warze 40 kilo to dajmy na to ktos ma taki sam motor jak ja tylko jest ciezszy to ja bede jechala szybciej i bede miała lepsze osiągi ??:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.