RudyXJ Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Mało jest konkretnych info na temat tego auta , wiem , ze to 4um motocyklowe , ale bracia motocyklisci tez poruszają sie katamaranami , a ja stwierdziłem , ze 3 zimy na moto nie spędze wiec planuje na dniach zakup auta , bardzo podoba mi sie omega A , a silnik 2.0 z gazem oczywiscie mi wystarczy , wiem ze te silniki są udane , dają rade na gazie , i są b. wytrzymałe , wiem , ze jak to opel-leci blacha , ale moze coś jeszcze mi ktoś powie , na co zwrócić uwage , jak sie tym jezdzi itp , itd , czy czesto są problemy z mostem? prosze o odp. z góry dzięki. Pozdrawiam :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Miałem taką brykę przez dwa lata, fajny wozik. Polecam Ci http://motonews.pl/sh_forum.php?op=viewforum&forum=9 Chyba nawet mam w domu książkę serwisową po polsku do A 2,0 Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 dzięki browarny za zainteresowanie , nie miałeś problemów z blachą ?i mostem?bo ja szczerze pisząc to szukam takiej taniości , zeby zime przepękać jakos a jak dalej bedzie jezdzić to bedzie super ale głównie chodzi o taniosc do 2500zł Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Blachę wyżarło za tylnymi kołami pod zderzakiem, bo fura była robiona po unfallu i nie miała nadkoli i nakładek progowych. Poza tym za bardzo nie żarło ( w przeciwieństwie do Omy B którą aktualnie śmigam :) ) Generalnie rdza to problem wszystkich opli zwłaszcza że mają takie dość popierd...ne rozwiązania konstrukcyjne że wiele miejsc jest bardzo narażonych na uszodzenia od kamieni itd.Z mostem zero problemów, padł jedynie krzyżak na wale napędowym, no i trochę się namczyłem z przepływomierzem powietrza ale dałem radę naprawić bez wymiany. Rozciekła się też pompa wodna, wymiana przy okazji wymiany rozrządu. Bryka miała na liczniku ok. 190 tys. ale w rzeczywistości miała dużo więcej. Jeździ do dzisiaj na gazie widzą ją prawie codziennie. Tyle że najświeższe roczniki mają teraz 14 lat, jak ujeżdżałem swoją to była raptem siedmioletnia! Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Taa... no właśnie w sporej części uległa utlenieniu, dobrze że ją trzy warstwy lakieru w kupie trzymają ;D Grunt że serduszko z BMW ładnie bije i nie trza jej zamykać na noc :) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 tzn masz TDSa ? słyszałem , ze ten silnik to albo sie kocha albo nenawidzi , jest mocny , pięknie gada (kiedyś sie nasłuchiwałem) ale jest delikatny , a z tym zamykaniem na noc to o co chodzi?Aż tak źle z jej wyglądem :) ??? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Kumpel ostatnio swoja magiczna :bigrazz: omega 2,0 pomagal przy wymianie okien w jednej z pobliskich hal.Za pomoca pasow zamocowanych do haka tejze omegi wyrywal stalowe ramy okien z murow. Troche sie gumy spalilo, dupa samochodu podskakiwala w powietrze, ale zabawa byla na calego :buttrock:Dodam ze fura wytrzymala i nic nie odpadlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Witampowiem tak miałem kilka lat wstecz calibrę z takim samym silnikiem jak chcesz nabyć czyli 2,0 C20NEsilnik nie do zajechania , mały wyciek pod pokrywą zaworów +delikatne pocenie na uszczelce misyprzy około 200 tyś wymieniłem uszczelniacz wałuauto sprzedałem dla kolegi i w tej chwili ma ono około 250 tyś w tym 150 na gazie instalacja zwykła z mieszalnikiem lovatospożycie gazu w granicach 9-10 l trasa 8co wymieniłem - to sprzęgło wady to oczywiście jak we wszystkich oplach zgnilizna w tej omedze też tego nie unikniesz przez zgnite elementy nadwozie będziesz miał kłopoty z ustawieniem kątów pochylnia kółdodatkowo w tej twojej omedze rozkraczać się będzie tył i będzie ciął opony od środka dodatkowo drogie są części przedniego zawieszenia- niewymienne końcówki drążka itp.ogólnie jeśli dobrze trafisz- pojeździsz a jak kiepsko -podokładaszbardziej na twoim miejscu nastawiłbym się na coś mniejszego i młodszegopozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 (edytowane) W omedze nie ma tds tylko td (tds to określenie stosowane w BMW). To są doskonałe i trwałe silniki tylko trzeba pamiętać że prawie wszystkie egzemplarze które trafiają do Polski mają już nakulane kilkaset tysięcy kilosów. Przy takim przebiegu trzeba już o silnik dbać, jak zaniedbasz wymianę oleju, łańcucha rozrządu + zasyfiałe paliwo to zaczynają się problemy z zatartą turbiną, rozregulowaniem pompy wtryskowej i takie tam. A zamykać nie muszę bo... kilkuletnich opli nie kradną :buttrock: a nawet gdyby to jest dobrze ubezpieczony :bigrazz: A propos omegi A 2,0 to ten silnik miał fajny bajer... można było olać wymianę paska rozrządu :biggrin: PS bzdura z tym ustawianiem kątów, gnije nadwozie ale płyta podłogowa i podłuznice są ok, poza tym zawieszenia są na ramach pośrednich więc nie ma problemu. Tył rozkracza się od sklepanych sprężyn, które można kupić za grosze lub dorobić. A końcówki drążków są normalnie wymienne jak w większość aut. Edytowane 12 Października 2006 przez Browarny Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 W omedze nie ma tds tylko td (tds to określenie stosowane w BMW). To są doskonałe i trwałe silniki tylko trzeba pamiętać że prawie wszystkie egzemplarze które trafiają do Polski mają już nakulane kilkaset tysięcy kilosów. Przy takim przebiegu trzeba już o silnik dbać, jak zaniedbasz wymianę oleju, łańcucha rozrządu + zasyfiałe paliwo to zaczynają się problemy z zatartą turbiną, rozregulowaniem pompy wtryskowej i takie tam. A zamykać nie muszę bo... kilkuletnich opli nie kradną :flesje: a nawet gdyby to jest dobrze ubezpieczony :DA propos omegi A 2,0 to ten silnik miał fajny bajer... można było olać wymianę paska rozrządu :P PS bzdura z tym ustawianiem kątów, gnije nadwozie ale płyta podłogowa i podłuznice są ok, poza tym zawieszenia są na ramach pośrednich więc nie ma problemu. Tył rozkracza się od sklepanych sprężyn, które można kupić za grosze lub dorobić. A końcówki drążków są normalnie wymienne jak w większość aut. to kolega chyba mało wie o tym sprzęcie i życzę powodzenia z dorabianiem sprężyn :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 to kolega chyba mało wie o tym sprzęcie Niestety wiem więcej niż bym chciał... i życzę powodzenia z dorabianiem sprężyn Lepiej dorabiać sprężyny co 50 tyś niż mieć rozkraczoną dupę jak żaba :flesje: Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1760153 tej omegi właścicielem sie stałem dzisiaj , przyjechałem nią z poznania , całkiem przyjemne auto , tylko... nie pali na benzynie , ponoć pompa , ale moze być coś jeszcze?zatarty wtrysk ? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 8 lat mialem taki pojazd [2.3d] i jako ze lubie duuuze fury to ta jest przewygodna. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1760153 tej omegi właścicielem sie stałem dzisiaj , przyjechałem nią z poznania , całkiem przyjemne auto , tylko... nie pali na benzynie , ponoć pompa , ale moze być coś jeszcze?zatarty wtrysk ? nie pali czy nie jeździ w ogóle na Pb ??bardzo prawdopodobne ,że pompa jesli nie ma odcięcia po przejściu na gaz to po montażu nowej radziłbym takie coś uczynić a na pewno musisz go uruchomić na Pb w zimę bo inaczej nie odpalipozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 stary taką jeździ, aktualnie jakoś 180 czy 190tys km przebieg autentyk, kupiona z przebiegiem niecałych 150tys kolor pomarańczowy - niemiecki energetyk i jak to mówią - biały kruk, bo w ogóle nie skorodowana :) choć po prawie dwóch latach parkowania pod blokiem zaczyna się pojawiać przy chromach na tylnej klapie, ale narazie niedużo :) z napraw to pamiętam ogólnie eksploatacyjnie aku klocki paski płyny i odpadły łopatki z jakiegoś wentylatora. spalanie bez pałowania tak ok. 10-12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.