kobuz1 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 WItajcie, chciałbym oznajmić że stałem sie włascicielem tego pieknego Polskiego mopeda z 1964roku;)Oto krótki opis: Komar ten stał nieodpalany przez ponad 20lat. Przez ok 20lat stał w piownicy u jednego staruszka który bardzo o niego dbał, uzytkował go zgodnie z przeznaczeniem itp.. z czasem staruszek zmarł, a komara po 20latach wraz z przeprowadzką przeniósł do ocieplanego garażu mąż córki tego staruszka. Tak wiec komar był bardzo mało używany, jego oryginalny przebieg to 6529km;D Wszystko w 100% oryginał. Lakier jak i chromy zachowały sie bdb, oczywiscie całosc wymaga czysczenia, polerowania itp, no i trzeba na lakierze porobic gdzie nie gdzie zaprawki. Najlepsze jest to że silnik nie był nigdy rozbierany po fabryce;D Naszczescie okazało sie że staruszek odstawiajac komara do piwnicy zakonserowal silnik zalewajac cylinder olejem, dzieki czemu silnik jhest w stanie idelanym;) NIkt przy nim nic nie grzebał. Zachował sie schowek na narzedzia w stanie idealnym, a co najelpsze- znalazlem w srodku oryginalny zestaw narzedzi w pokrowcu;) Przy tylnym kole znajduje sie oryginalna blokada koła z zestawem kluczków;) Jedyna przeróbka jaka zauwazylem w KOmarku to to że poprzedni wlasciciel zamontował w nim nowy gaznik od nowszych modeli Komara. Ale naszczescie mam oryginalny gaznik w bdb stanie, podejrzewam że staruszek zmienil gaznik poniewaz myslal ze na nowszym gazniku komar dostanie 100Km wiecej;p Oczywiscie założe oryginalny gaznik;) Zapomniałem jeszcze dodac że po wstrzyknieciu troszke paliwa pod sweice zapłonowa komar po "zapedałowaniu" odpalił od razu;)Ogólnie Komarek cholernie mi sie podoba ponieważ jest to Polska maszyna, jest piekny no i ma w sobie PRL-owska dusze;) JEst w nim jedna ciekawostka która mnie cholernie zdziwiła - tabliczka znamionowa po Angielsku:D Zapraszam do obejrzenia fotek :(fotki zrobilem przed specjalnie przed wyczyszczeniem sprzeta żeby było widac w jakim stanie go znalazłem, zostal on jedynie przetarty szmatka. Kolejne fotki zapodam jak wszystko wyczyszcze i porobioe zaproawki na lakierze). http://img291.imageshack.us/my.php?image=dsc01153ik5.jpghttp://img116.imageshack.us/my.php?image=dsc01123gf2.jpghttp://img104.imageshack.us/my.php?image=dsc01144qv6.jpghttp://img168.imageshack.us/my.php?image=dsc01120vx0.jpghttp://img168.imageshack.us/my.php?image=dsc01121ye3.jpghttp://img168.imageshack.us/my.php?image=dsc01136xt1.jpghttp://img116.imageshack.us/my.php?image=dsc01155qy9.jpghttp://img168.imageshack.us/my.php?image=dsc01113hh1.jpghttp://img128.imageshack.us/my.php?image=dsc01107mg7.jpgNo i ta tabliczka znamionowa pisana po Angielsku: http://img116.imageshack.us/my.php?image=dsc01149ub9.jpg Pozdrawiam - Julas :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Witam!z tego co dojrzałem to masz za płytko wsunięty na kolanko tłumik bo obejma powinna być bliżej miejsca podziału tłumika no i nieoryginalny korek od baku bo powinien być biały :) A jestem taki mądrala bo sam niedawno nabyłem podobny egzemplarz tylko że bordowy z 67 roku w stanie książkowym :buttrock: jak chcesz to mam taki biały korek do baku w zapasie więc możemy się jakoś dogadać.piękna maszynka stary!pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) piękna maszynka stary! - Dzieki;)A co do tego korka to mówisz że powinien byc biały.? hmm... musze dokładniej w necie poszperac. Dzieki za proppozycje, ale dziwnym zbiegiem okolicznosci wszedłem dzisiaj przypadkowona złom rozejrzec sie czy nie znajde czegos ciekawego.. no i znalazłem jakas kosiarke reczna w której był zamontowany zbiornik od komara z białym korkiem, jak obejrzalem zbiornik w srodku to byl w stanie idealnym. Jutro po niego pójde, także korek juz bede miał:)A co sadzisz o tej tabliczce znamiopnowej? Myslisz ze to wersja na export?Pozdrawiam - JUlas Edytowane 10 Października 2006 przez kobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 no no no cacuszko jak ta lala az szkoda jezdzic piekna maszynka :) a jesli chodzi o tabliczke to moze cos w tym jest ze to wersja na export :) ale masz za to tą swiadomość ze twoj kumareczek jest jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Dzieki Pimpek;) DOkładnie tak jak mówisz, fajnie miec cos rzadka wersje.. no ale moze sie wypowie ktos kto bedzie wiedzial cos na temat mojego komara MADE IN POLAND:PPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Witam! Mój kolega posiada identyczny egzemplarz jak TWÓJ!! Silnik jeszcze nie otwierany, w jego rodzinie od nowości, traktowany jak bustwo!! Osiąga około 45 -50 km/h jedyny problem to wyskakująca jednyka przy dużym oporze. W Sobote zrobie zdjęcia i porównamy pojazdy!! Swietny pojazd GRATULUJE!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Noo, to skoro kolega również ma takiego sprzeta to ja poprosze fotosy;) Chetnie obejrze, aha i zobacz po jakiemu Twój kolega ma na komarze napisana tabliczke znamionowa czy po naszemu czy po angielsku>.?A co do silnika to mój równiez nie jest nigdy otwierany po fabryce;) Ja tylko sciagnolem klape od strony magneta żeby zobaczyc ocenic czy sa luzy na łożyskach wału czy nie ma.. no i sprawdziłem zero luzów;) Do platynek nawet sie nic narazie nie dotykałem bo po tych dwudziestu paru latach stania komara iskra na swiecy jest caly czas idealna;)Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 kolego kobuz1 a jakie tam masz simeringi te w metalowej obudowie?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 A nie wiem pimpek, nie zagladałem jeszcze.. ale zajrze ogólnie no bo po tylu latach stania mozliwe że simmeringi beda zniszczone... jak zobacze to dam znac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Kiedys se jade a tu widze koles z takim komarem zasuwa pod reke, wiec ja z tył zwrot i.... po paru dniach juz na nim jezdziłem, dałem za niego ogara 205 gostek trafił go na złomie, stan prawie nówka!!!a rocznik był 62 jak sie dowiedziałem pierwszy rok produkcji jeszcze z silnikiem rysia, brakowało tylko osłon, ale był czad! Sprzedałem za 450zł, a teraz załuje, ale juz mam rame od takiego a czesci leża na kupce, jak złoze to sie pochwale:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 WItaj Granat:) Kurde, aż sie żal robi jak sie pomysli ze sie sprzedalo cos tak fajnego.. ehh, znam to uczucie.. ;( no ale wierze w CIebie:D Złożysz sobie drugiego i bedzie extra! czekamy na rezultaty pracy;)Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Kurde!!!jak tak dalej p[ózdzie to złorze se 15!!! Znowu kupiłem na złomie prawie kompletna rame od sztywniaka z Bydgoszczy z 66R( a z dugiej strony to juz chyba były wtedy komary 2)to juz moja 5 rama do sztywniaka:-)Umre i nie skoncze:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 HAHA. "predzej umrzesz niz odremontujesz te wszystkie graty" to jest text mojej starszej...buehe, taka prawda, zanim my poskladamy te sprzety to hoho,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 ale drodzy Motórzyści przyjdzie taki piękny czas ze odremontujecie swoje sprzęty i bedziecie sie cieszyc ich nowym blaskiem. Na kazdy sprzet potrzeba czasu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 czasu i kasy:P ale przedewszystkim serca:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.