Wioslarz Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Mam problem!!!Dzisiaj od ran wydawało sie wszystko ok a tu psikus! Co to moze byc! Motocykl wczoraj został złożony do kupy po remoncie silnika i od rana było wszystko ok wydawało sie ze nawet jest bardzo dobrze!Motocykl dobrze jechał i ladnie pracował az tu nagle po dojechaniu na uczelnie okazuje sie ze moto traci obroty i gasnie! Odrazu zaznaczam motocykl nie ma filtra powietrza tzn ma ale jest do tyłka i tak jak by go nie było! OK odpalilem dodałem gazu chodzi ale kolejny psikus! Podczas jazdy zaczyna mi mrugac kotrolka cisnienia oleju! Stanolem zgasiłem moto i odpaliłem po chwili kontrolka nie swieci! OK wiec jade a tu co znowu zamrugała do mnie! NIe wiem co jest teraz przyjechałem do chaty po godzinnej przerwie odpalam moto i znowu wydaje sie ze chodzi dobrze wsiadam i znowu nie dosc ze mocy nie ma jakby palił na dwa z czterech cylindrów to jeszcze znowu zalotnie do mnie mruga! Co to jest ??? a wlasnie zapomniałem powiedziec ze jak ruszyłem z pod uczelni tez było czuc brak mocy! Co to moze byc ???? Ok regulacja gaznika napewno mnie czeka i wymiana tego filtra ale to moze odpowiadac za obroty a co z reszta???? Pozdrawiam wszystkich i dzieki za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 jesli chodzi o te kontrolke to cos ci z elektryką nawala bo raczej tym sie nie przejmuj a jesli chodzi o spadek mocy to sprawdz zapłon a także czy ci pierscienie nie pękły albo korobowód sie nie skszywił i pszy okazji wyczysc głowice i zrub filtr powietsza pozdro.PS.tez tak miałem w swoim romecie ale to co innego odpalam jade ... i gasnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 jesli chodzi o te kontrolke to cos ci z elektryką nawala bo raczej tym sie nie przejmuj a jesli chodzi o spadek mocy to sprawdz zapłon a także czy ci pierscienie nie pękły albo korobowód sie nie skszywił i pszy okazji wyczysc głowice i zrub filtr powietsza pozdro.PS.tez tak miałem w swoim romecie ale to co innego odpalam jade ... i gasnie :/ taaaaaaa może jeszcze napisz koledze że silnik ma do góry nogami zmontowany :) cóś wcześniej chyba miałeś problem z rozrządem spoko że już to opanowałeś ... :buttrock: co do tego duszenia to najpierw wymień filtr i wyreguluj gaźniki ( i będzie dobrze ) możesz mieć przez zawalony filtr za bogata mieszankę jak tam świece (kolor) ? co do ciśnienia to na początku sprawdź czujnik a potem naj lepiej ciśnienie i będziesz wiedział czy pompa ok”i spał spokojnie” ale raczej cóś z czujnikiem jak jest takie pikanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ty głupie pytanie, ale olej masz? jeśli ci ta kontrolka mruga? ja nie wiem, jak to tam jest w tych kosmicznych motocyklach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matusta Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Wyglada na to,ze moto sie po prostu zaciera,albo pompa oleju nie podaje, albo cos jest za mocno spasowane.Sprwdz czy jest obieg oleju,np odkrec filter lekko i zobacz czy olej sika. A najlepiej rozbierz silnik jeszcze raz,sprawdz luzy na tlokach itd i sprawdz czy sa jakies slady zatarcia na cylindrach.Powodow moze byc duzo.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Łatwo napisać, "rozbierz silnik jeszcze raz i sprawdź", a na poważnie nie napisałeś czy remont silnika robiłeś sam, czy w warsztacie, bo jeżeli pracę przy silniku były wykonywane w warsztacie, to na twoim miejscu nie bawił bym się kombinowanie na własną rękę, tylko zgłosił bym się z reklamacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 witamprzede wszystkim czy miałeś podobne przeboje przed remontem jeśli tak to nie ma co szukać przyczyny w złym złożeniu części co do kontrolki to ja obstawiłbym masowanie kabla do silnika -tego od czujnika ciśnienia no chyba ze faktycznie o oleju zapomniałeś :buttrock: takich usterek jak twoje nie da się naprawić na odległość i radzę poszukać mechanikaktóry będzie chciał poprawiać coś po kimś pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Wiec tak! Nprawe przeprowadzałem sam bo zjestem mechanikiem z wykształcenie tylko ze ja buduje maszyny a nie serwisuje je! co do oleju to napewno jest i jest ok bo wlewałem trzy dni temy nowego castrola! Co do masowania tez tak myslalem ale cały przewód jest juz owiniety izolacyjna tasma! Chyba jeszcze włoze go w termokurczliwa koszulke! Co do stanu z przed naprawy to tez miałem takie migotanie kontrolki tylko ze wtedy silnik sie zatarł a teraz nic sie nie dzieje! Jeszcze raz wyjme i przeszyszcze pompe zobaczymy co to! Pozdro A wlasnie zapomniałem dodac ze rozebrałem na nowo silnik i co sie okazuje głowica ok a komprechy nie ma! Albo pekł pierscien albo w jedna strone mi sie obruciły! jutro kontrola juz mam dosc grzebania przy tym motorze! Nie chce ktos Kupic go!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Wiec tak! Nprawe przeprowadzałem sam bo zjestem mechanikiem z wykształcenie tylko ze ja buduje maszyny a nie serwisuje je! co do oleju to napewno jest i jest ok bo wlewałem trzy dni temy nowego castrola! Co do masowania tez tak myslalem ale cały przewód jest juz owiniety izolacyjna tasma! Chyba jeszcze włoze go w termokurczliwa koszulke! Co do stanu z przed naprawy to tez miałem takie migotanie kontrolki tylko ze wtedy silnik sie zatarł a teraz nic sie nie dzieje! Jeszcze raz wyjme i przeszyszcze pompe zobaczymy co to! PozdroA wlasnie zapomniałem dodac ze rozebrałem na nowo silnik i co sie okazuje głowica ok a komprechy nie ma! Albo pekł pierscien albo w jedna strone mi sie obruciły! jutro kontrola juz mam dosc grzebania przy tym motorze! Nie chce ktos Kupic go!!!! Współczuję ci kiedyś za szkolnych czasów , gdy nie miałem kasy składałem starą Cz 350 , którą wziąłem spod płotu przez rok czasu bo jakiś baran przede mną tak dokręcał blok silnika ,że ten pękł poza tym pozakładał odwrotnie tłoki tzn lewy na prawy i silnik oczywiście nie chciał palić cóż ja się namęczyłem i naszukałem ale jakę satysfakcję miałem na koniec więc nie załamuj się pociesz się tym ,że sezon się kończy i masz całą zimę przed sobąpozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Wioślarz,mnie też czeka rozbiórka silnka z Kawy,na szczęscie tylko dwa cylindry :icon_mrgreen: i nie chciałbym mieć problemów takich jak Ty. Mam nadzieję, że w głowicy choć dotarłeś zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.