SeibR Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Witam, mam problem co do mojej Hondy NS-1 80, honda na pierwszym biegu jedzie i na 7-8 tys. się wstrzymuje i po jakichś 4 sekundach jedzie dalej, na dwójce tak samo tzn. na dwójce wstrzymuje się i po 3 sekundach jedzie, i na trujce na 1 sekunde się wstrzymuje i potem zaś jedzie normalnie... a na pozostałych biegach normalnie jeździ... tylko na tych pierwszych 3 biegach coś niebardzo ma przyśpieche... Silnik jest po remoncie, nowy tłok, pierścienie, sworzeń, łożysko igiełkowe i cylinder po szlifie... jest dotarty około 150 KM, przed remontem na starym tłoku miał gorszą kompresje bo tłok był zjechany ale na gorszej kompresji i zajechanym tłoku tak niewstrzymywało na 7-8 tys. obrotów... Gaźnik wyregulowany, świece z 5 różnych było sprawdzanych i to nie od świecy... niemam pojęcia... P.S - przed remontem miałem wlany olej do przekłądni 10W40, teraz mam wlany olej w przekładni 80W90 (taki mi dali w sklepie:/) czy to może byc przez olej ??!! Prosze o pomoC... zgóry ThX!!! p00zdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Zapłon? Wyregulowany? Modul jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patroltuning Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Silnik jest po remoncie, nowy tłok, pierścienie, sworzeń, łożysko igiełkowe i cylinder po szlifie... jest dotarty około 150 KM 150KM :banghead: :banghead: to dopiero tuning :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Tez mialem taki problem i to byla wina swiecy :banghead: jak chcesz to poczytaj http://forum.motocyklistow.pl/Znowu-proble...mi--t57753.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 po lewej stronie tam gdzie jest te magneto czy wirownik niewiem jak to się zwie w Hondzie:P to podtym jest taki jakby zapłon i to się reguluje w lewo i w prawo to podobno była blokada w motorach... i jak się wyreguluje to na prawo to podobno motor lepiej jeździ troche itp.... prawda to ?? prosze o opdowiedzi co do mojego problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) A ty nie masz czasem zaworu wydechowego?Masz nikasyl? Edytowane 9 Października 2006 przez malys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 nie niemam nicasilu... co do zaworu niewiem zbytnio oco chodzi ale raczej niemam, co do tego zapłonu to przypomniało mi się... to się ustawia w hondzie ns-1 wyprzedzanie lu opuźnianie zapłonu... czy to może pomuc... albo dlatego mi się tak robi bo podobno silnik trzeba dobrze nagrzac i świeca sie wtedy nagrzewa i te problemy mijają... tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 A może jedziesz długo spokojnie i potem chcesz przyspieszyć i sprawa wygląda tak: spokojna jazda - świeca się zalewa, gwałtowne przyspieszanie - musi to przepalić. Pzzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 no niektórzy mówili że przez to że zalewa też może byc... ale niewiem czy zalewa zobacze dziś, a mam pytanie co do tego wyprzedzenia zapłonu to ta regulacja coś pomoże???? prosze o odppowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 mysle ze jezeli byloby cos nietak z modulem to by po prostu wysiadl i juz nie zapalil. jedyne co, skoro wszystko czysciutkie i pachnace:P to mozesz popatrzec na ten zaplon. sprawdz tez regulacje gaznika przestawiajac iglice i inne. wyczysc filtr powietrza. nio i stojan zaplonu- przesun w druga strone niz jest, no chyba ze jest na srodku to w prawo. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) wszystko było dużo razy robione, gaźnik regulowany 100 razy, świece KATALOGOWE i nie KATALOGOWE wsadzane z różnych 5 świec... Filter Przedmuchany kompresorem ale jeszcze na mokro go wyczyszcze ale to od filtra raczej nie... benzyny z różnych stacji były używane i też nic benzyna dobra... no niemam pojęcia... jedynie co to ten stojan zapłony niebył ruszany... czy pomoże to cośś?? prosze o pomoc... Edytowane 9 Października 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 No to idz i sprawdz a nie sadzisz ze ci pomoze jak bedziemy pisac a ty w kolko bedziesz pisal: "czy pomoze to cos?". Musisz troche przy moto popatrzec bo sie samo nie nareperuje a jak nie wiesz jak to oddaj lepiej do mechanika :) A tak apropo to zeliwne tuleje sie dociera 500km wiec moze pozniej sie poprawi. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 nie wyprzedzaj zapłonu za mocno bo korbowód w dupe dostaje ja w simsonku tak "zjadłem" korbowód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 nom mam dotarty około 150 KM, no ale niejedna osoba robiłą w NS-1 remont i na remoncie i po remoncie chodziła im tak jak powinna... proSze o POMOC!! może ktoś miał podobny przypadek to niech pisze...!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 przeciez chyba chodzi mu o 150kilometrow nie koni mechanicznych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.