Skocz do zawartości

Honda NS-1 80, Niema płynnego przyśpieszania na 1,2,3 biegu!


SeibR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem co do mojej Hondy NS-1 80, honda na pierwszym biegu jedzie i na 7-8 tys. się wstrzymuje i po jakichś 4 sekundach jedzie dalej, na dwójce tak samo tzn. na dwójce wstrzymuje się i po 3 sekundach jedzie, i na trujce na 1 sekunde się wstrzymuje i potem zaś jedzie normalnie... a na pozostałych biegach normalnie jeździ... tylko na tych pierwszych 3 biegach coś niebardzo ma przyśpieche... Silnik jest po remoncie, nowy tłok, pierścienie, sworzeń, łożysko igiełkowe i cylinder po szlifie... jest dotarty około 150 KM, przed remontem na starym tłoku miał gorszą kompresje bo tłok był zjechany ale na gorszej kompresji i zajechanym tłoku tak niewstrzymywało na 7-8 tys. obrotów... Gaźnik wyregulowany, świece z 5 różnych było sprawdzanych i to nie od świecy... niemam pojęcia... P.S - przed remontem miałem wlany olej do przekłądni 10W40, teraz mam wlany olej w przekładni 80W90 (taki mi dali w sklepie:/) czy to może byc przez olej ??!! Prosze o pomoC... zgóry ThX!!! p00zdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po lewej stronie tam gdzie jest te magneto czy wirownik niewiem jak to się zwie w Hondzie:P to podtym jest taki jakby zapłon i to się reguluje w lewo i w prawo to podobno była blokada w motorach... i jak się wyreguluje to na prawo to podobno motor lepiej jeździ troche itp.... prawda to ?? prosze o opdowiedzi co do mojego problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie niemam nicasilu... co do zaworu niewiem zbytnio oco chodzi ale raczej niemam, co do tego zapłonu to przypomniało mi się... to się ustawia w hondzie ns-1 wyprzedzanie lu opuźnianie zapłonu... czy to może pomuc... albo dlatego mi się tak robi bo podobno silnik trzeba dobrze nagrzac i świeca sie wtedy nagrzewa i te problemy mijają... tak ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jezeli byloby cos nietak z modulem to by po prostu wysiadl i juz nie zapalil. jedyne co, skoro wszystko czysciutkie i pachnace:P to mozesz popatrzec na ten zaplon. sprawdz tez regulacje gaznika przestawiajac iglice i inne. wyczysc filtr powietrza. nio i stojan zaplonu- przesun w druga strone niz jest, no chyba ze jest na srodku to w prawo.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko było dużo razy robione, gaźnik regulowany 100 razy, świece KATALOGOWE i nie KATALOGOWE wsadzane z różnych 5 świec... Filter Przedmuchany kompresorem ale jeszcze na mokro go wyczyszcze ale to od filtra raczej nie... benzyny z różnych stacji były używane i też nic benzyna dobra... no niemam pojęcia... jedynie co to ten stojan zapłony niebył ruszany... czy pomoże to cośś?? prosze o pomoc...

Edytowane przez SeibR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to idz i sprawdz a nie sadzisz ze ci pomoze jak bedziemy pisac a ty w kolko bedziesz pisal: "czy pomoze to cos?". Musisz troche przy moto popatrzec bo sie samo nie nareperuje a jak nie wiesz jak to oddaj lepiej do mechanika :) A tak apropo to zeliwne tuleje sie dociera 500km wiec moze pozniej sie poprawi. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...