Skocz do zawartości

Sposoby oddławiania XJ 600 S


Astarothe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mozecie dac namiar na jakis sklep gdzie moglbym zobaczyc fote tych kroccow, bo ja tez mam zdlawiona raczej i do tego jescze straszny smok jest, wydaje mi sie ze ma zla mieszanke paliwowo-powietrzna. A jesli sami oddlawialiscie to zjechaliscie wszystko na rowno w kroccach??

z gory dzieki :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamo jak wyjmiesz krocce to przelot bedziesz mial w polowie zasloniety taka 1mm membrana i wytnij ja tak zeby wygladalo to tak jak ta strona nie zaslonieta. Jest to bardzo proste i trwa tylko chwilke. Co do dysz to zanim cokolwiek zamowisz to sprawdz czy nie masz czasami normalnych dysz takich jak dla wersji otwartej. Oraz sprawdz iglice na jakim sa rowku zapiete (dziwnie brzmi :) ) oraz jak jest ustawiony sklad mieszanki jezeli wszystko tak jak fabrycznie to pozostaje ci tylko wyciecie tych gumek.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

hmm no tak ale u mnie w kroccach to bedzie grubo ponad 1 mm do sciecia, bo mechanik znajomy mowil mi ze sa nietypowe i zebym zrobil wywiad na ten temat.

Dla upewnienia sie ja mowie o kroccach ktore lacza airbox z gaznikami mam fote tego calego wynalazku moglby ktos na to zerkanc wysle na maila jak cos

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

OK, byłem w serwisie Yamahy i już wszystko wiem. moje moto ma 50 KM. Zdławiony jest na króćcach dolotowych (w serwisie zalecali spiłowanie ???) i na dyszach iglicowych w gaźniku (koszt 112 x 4 !!!). Czy robotę da się wykonać we własnym zakresie? Jeśli ma ktoś trochę doświadczenia w tej kwestii, to może powie mi parę mądrych słów (na temat, rzecz jasna ;-) )

 

aha, tak mi się jeszcze skojarzyło. te dyszki w yamasze są drogie jak cholera. może ma ktoś z was pomysł gdzie w w-wie mogę to taniej dostać? przydałby się jakiś adres (moze być internetowy).

 

dzięki za pomoc.

Edytowane przez PM2Z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoć tyle kosztuja dysze iglicowe (za sztukę). co do porównania dysz, to jest inny problem. oficjalny serwis yamahy (warszawa - ul. połczyńska) nie zna wymiarów moich dysz, ani dysz nominalnych, a jedynie ich numery katalogowe. myślałem, że mi po prostu nie chcą powiedzieć, bym nie kupił gdzieś indziej już znając konkretny wymiar, ale facet pokazał mi program, w którym to sprawdzają - są tylko numery i rysunki montażowe :-(

a co do różnicy 50-61 KM, to czy rzeczywiście będzie taka znikoma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do różnicy 50-61 KM, to czy rzeczywiście będzie taka znikoma?

Moim zdaniem roznice bedzie czuc tylko w gornych zakresach obrotow. Jesli chodzi o przyspieszenia, czy takie spokojne jezdzenie w granicach 3-7 tysiecy obrotow to nie ma wyczuwalnej roznicy. Ja o tym ze mam wersje zdlawiona do 50KM dowiedzialem sie dopiero pod koniec sezonu, przy okazji mierzenia luzow zaworowych. Okazalo sie ze w przepustnicach sa jakies blokady ograniczajace ich maksymalne otwieranie sie. Ale gdybym tego nie robil to bylbym przekonany ze jest to wersja otwarta.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoć tyle kosztuja dysze iglicowe (za sztukę). co do porównania dysz, to jest inny problem. oficjalny serwis yamahy (warszawa - ul. połczyńska) nie zna wymiarów moich dysz, ani dysz nominalnych, a jedynie ich numery katalogowe. myślałem, że mi po prostu nie chcą powiedzieć, bym nie kupił gdzieś indziej już znając konkretny wymiar, ale facet pokazał mi program, w którym to sprawdzają - są tylko numery i rysunki montażowe :-(

a co do różnicy 50-61 KM, to czy rzeczywiście będzie taka znikoma?

 

Dysze powinny miec nabity rozmiar na sobie (przynajmniej u mnie tak jest), a wlasciwe rozmiary znajdziesz w serwisowce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zadam takie pytanie czy niektorzy otwieraja ten temat i zadaja odrazu pytanie czy moze go jeszcze czytaja, bo widze ze nie. Jak odblokowac bylo juz pisane!!!!

OK, byłem w serwisie Yamahy i już wszystko wiem. moje moto ma 50 KM. Zdławiony jest na króćcach dolotowych (w serwisie zalecali spiłowanie ???) i na dyszach iglicowych w gaźniku (koszt 112 x 4 !!!). Czy robotę da się wykonać we własnym zakresie? Jeśli ma ktoś trochę doświadczenia w tej kwestii, to może powie mi parę mądrych słów (na temat, rzecz jasna ;-) )

 

aha, tak mi się jeszcze skojarzyło. te dyszki w yamasze są drogie jak cholera. może ma ktoś z was pomysł gdzie w w-wie mogę to taniej dostać? przydałby się jakiś adres (moze być internetowy).

 

tak dla swietego spokoju napisze jeszcze raz ze dysze najpierw nalezy sprawdzic przed odblokowanie jakie sa (bo odblokowujac XJte mialem tak ze dysze byly ok). Zaraz padna pytania a jakie maja byc?? A o takie wlasnie:

http://s31.pl/~asmodan/xj_gaznik.jpg

 

Sprawdzacie model gaznika (na fotce napisane jakie sa) sprawdzacie dysze, i wycinacie ta gume z krocca ta gume o ktorej juz pisalem. Dysze mozna kupic w larssonie (www.larsson.com.pl) cena to okolo 12-13zl za sztuke (4 sztuki potrzebne). Musimy znac producenta gaznika oraz dysze jaka chcemy kupic. Oczywiscie po zabiegu polecam zrobic synchronizacje i skrecic przed pierwszym odpaleniem troche obroty.

 

Co do roznicy w odblokowanym moto, to moj brat ma XJte odblokowana, kolega jak kupowal mial zablokowana (to wlasnie oddlawialem) i mialem okazje jechac zablokowana, odblokowana brata i ta zablokowana juz po odblokowaniu. Roznica jest taka ze motor lepiej sie zbiera (jest bardziej elastyczny), szybciej wkreca sie na obroty i lepiej reaguje na gwaltowny ruch manetka. Oczywiscie nie bedzie tak ze na gume pojdzie z 4 biegu z gazu ale wygodniej sie jezdzi.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zadam takie pytanie czy niektorzy otwieraja ten temat i zadaja odrazu pytanie czy moze go jeszcze czytaja, bo widze ze nie. Jak odblokowac bylo juz pisane!!!!

tak dla swietego spokoju napisze jeszcze raz ze dysze najpierw nalezy sprawdzic przed odblokowanie jakie sa (bo odblokowujac XJte mialem tak ze dysze byly ok). Zaraz padna pytania a jakie maja byc?? A o takie wlasnie:

http://s31.pl/~asmodan/xj_gaznik.jpg

 

co do tej rozpiski, to mam pewne zastrzeżenia. w serwisie podano mi, że oryginalne dysze iglicowe mają różny rozmiar (choć go nie umieli podać), jeden dla gaźników zewnętrznych (1,4) i jeden dla wewnętrznych (2,3), a w scanie, który zamieściłeś jest raptem jeden rozmiar ???

 

Co do roznicy w odblokowanym moto, to moj brat ma XJte odblokowana, kolega jak kupowal mial zablokowana (to wlasnie oddlawialem) i mialem okazje jechac zablokowana, odblokowana brata i ta zablokowana juz po odblokowaniu. Roznica jest taka ze motor lepiej sie zbiera (jest bardziej elastyczny), szybciej wkreca sie na obroty i lepiej reaguje na gwaltowny ruch manetka. Oczywiscie nie bedzie tak ze na gume pojdzie z 4 biegu z gazu ale wygodniej sie jezdzi.

Pozdro

 

a jaka różnica w spalaniu? ile przed i ile po?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Albo ja zle widze albo wy otwieracie inny plik, bo ja kliknolem na link i w tym skanie jeszcze specjalnie zaznaczylem rozmiary dysz na zolto i jak byk pisze ze dla cyl 1-4 jest 105 a dla 2-3 jest 102,5 wiec nie wiem oco biega. Co do spalania to nie mam pojecia czy wzroslo ale jak juz to pewnie minimalnie (100 ml na 100km).

Pozdro

 

PS pozatym tam sa rozmiarowki dla 3 gaznikow i ten ktory zaznaczylem najczesciej wystepuje w polsce. Sprawdzcie jakiem macie najpierw gazniki i porownajcie z tym skanem a pozniej pytajcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...