rych Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Interesuje mnie jakich proporcji używacie przy mieszaniu benzyny z olejem w wuesce 125 ja używam 1:30 Nie wiem czy to dobrze bo każdy muwi inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Do wski lej tak 1:30 - 1:40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 1:20 na dotarciu a 1:25 po dotarciu tak pisze w instrukcji obsługi i ja sie tego stosuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) Witajcie! Wprawdzie w obecnej dobie oleje do mieszanki mają lepsze właściwości niż dawny Mixsol czy też Lux, ale stosunek 1:40 wydaje mi się za ubogi co może powodować przycieranie. Instrukcja z tamtych lat określa (własnie ją otworzyłem - WSK - PZL Świdnik - rok wydania 1975) stosunek 1:20 dla docieranego silnika, i 1:30 po jego dotarciu. Dużo jeździłem tym sprzetem i takie stosowałem proporcje. Pozdrawiam :biggrin: Edytowane 6 Października 2006 przez Maryanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Jeżdzę szybko i na wysokich obrotach, stosuję mieszankę 1:20 - 1:25. Mniej oleju nie, bo boje sie przytrzeć silnik. 1:40... lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 ja zawsze lałem na oko. Co tylko sie dało. WSK najlepiej latała na paliwie do piły łańcuchowej. Na ropie też było nieźle. musiała tylko być zagrzana:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Jeżdzę szybko i na wysokich obrotach, stosuję mieszankę 1:20 - 1:25. Mniej oleju nie, bo boje sie przytrzeć silnik. 1:40... lipa.W swoich dwusowach(dotartych) stosuje mieszanke 1:40 juz od kilku lat.Motocykle sprawuja sie dobrze, nie przycieraja sie.Tak jak napisal Maryanek oleje produkowane wspolczesnie sa o wiele lepsze od tych wytwarzanych dawniej.Najwazniejsze jest uzywanie markowego oleju(u mnie elf).Poza tym moto mniej kopci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Odmierzane 1:30 i jest dobrze.http://www.motorower.skutery-motocykle.pl/stosunek.html Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 przy półsyntetyku orlenu można lać 1:35%1:40 a jeżeli chodzi o ludzi lejących 1:25%1:20 to troche za dużo lejecie i pewnie po krótkim czasie uzbiera wam się dużo nagaru co może mieć skutki wiecie jakie ... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 przy półsyntetyku orlenu można lać 1:35%1:40 a jeżeli chodzi o ludzi lejących 1:25%1:20 to troche za dużo lejecie i pewnie po krótkim czasie uzbiera wam się dużo nagaru co może mieć skutki wiecie jakie ... Pozdro Hehe, jakoś nie mam praktycznie nic nagaru na tłoku i komorze spalania, świeca też książkowa, z rury wydechowej też mi sie nic nie leje, a przejechałem juz sprzetem kilka tysięcy. Więc możesz mnie wyłaczyć z grona potencjalnych nagarowców :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 pewnie dlatego że Jeżdzę szybko i na wysokich obrotach :banghead: przy wolniejszych obrotach mieszanka niedopala się i skutkami są np. zaplute wydechy,kolanka, itp :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) Nie pewnie tylko na 100% JaWaK. W S01 (i nie tylko) bawie się już od dawna, więc... Edytowane 9 Października 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo15-s Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Ja leje 1:50 a i tak pluje olejem po kolanku. Nie jest to żaden mixol tylko olej z wyższej półki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Doctor_46 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) Ja do swojej WSKi leje ok 1:30 i dosc mocno dymi :/ mozliwe ze to wina oleju .. ale nie jest to zaden mixol czy inny lux wiec nie wiem ;/;/ Edytowane 15 Października 2006 przez The_Doctor_46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Przyczyna dymienia może być np źle wyregulowany gaźnik tzn za bogata mieszanka. Obstawiam, ze simeringi na wale sa nietkniete i nie przepuszczja oleju do skrzyni korbowej z silnika. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.