Kuba 89 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 (edytowane) Ty wiesz swoje ja swoje znam z autopsji. Tak się składa, że w naszym klubie jest trochę TZR i dwie są po tuningu. Jeden kumpelma Aisrala z poziomu racing- zastosowanie sprzęgla było oczywiście konieczne.Drugi ma Metrakit 70cc Sport i co ??? Sprzęgło mu się śliskalo i musiał również dokupic sortowe !!!!!! Widzisz ja mam przypadki prawdzone. Nie mówie, że nie da się jeździć bez sportowego sprzęgła, ale z nim jest napewn lepiej, bo to co za komfort jeździć ze śliskającym się. A co do niewymagania aż tylu róznych innych częśco to pomylio ci się raczej z poziomem Sport, bo racing już trochę koni ma. Edytowane 14 Października 2006 przez Kuba 89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 gość z www.onewheelteam.com w rs 50 na poczatku nie ma tuningowego sprzegla i lata na kole jak ta lala :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cite Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Mam 188 cm :icon_mrgreen: czy nie będzie na mnie zamała ta yamaszka? Z tego co zauważyłem to ma wymiary pełnoprawnego motocykla więc chyba wzrost nie powinien być przeszkodą (a może?)? W każdym razie nie planuje robić prawka więc pytam bo jestem nią zainteresowany (głównie jazda po mieście)i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Mam 188 cm :D czy nie będzie na mnie zamała ta yamaszka? Z tego co zauważyłem to ma wymiary pełnoprawnego motocykla więc chyba wzrost nie powinien być przeszkodą (a może?)? W każdym razie nie planuje robić prawka więc pytam bo jestem nią zainteresowany (głównie jazda po mieście)i.Tak, TZRka wygląda jak rasowy ścigacz. Jak zawoziłem swoją byłą Yamaszke do regulacji to stał ścigacz(Wiedziałem że to TZR) i spytałem sie starego jaka to pojemność...Powiedział: 600 albo literek. :) Może Yamaha R1 :lapad: :) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ja mam 178 cm i było okej :lapad:Qmpel ma 2007 r., czarno czerwoną - z wyglądu extra.Ma wsadzony wydech Leo Vince V6 + większe dysze i ... trzy razy bardziej wolałem jego poprzedniego Rox'a, który ładnie zapier*alał a to ledwo jedzie :) Straaasznie krótkie biegi mnie bardzo denerwują :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ja mam 187cm i na Yamaszce spokojnie sobie smigałem. Wyglad lux ale jak kolega napisał - biegi są przeraźliwie krótkie. Dla mnie to w ogóle jest głupota ze w 50 są skrzynie 6cio biegowe, ale z racji tego ze w 80% sprzętów siedzi AM6 - to pozamiatane. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ja mam 187cm i na Yamaszce spokojnie sobie smigałem. Wyglad lux ale jak kolega napisał - biegi są przeraźliwie krótkie. Dla mnie to w ogóle jest głupota ze w 50 są skrzynie 6cio biegowe, ale z racji tego ze w 80% sprzętów siedzi AM6 - to pozamiatane. PozdrJa lubie tak machać biegami w AM6...2T mają dopier**lenie od 6000/8000obr/min, i przy tym taka skrzynia 6 biegowa się sprawdza ;) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ale na dłuższą mete w mieście można kurwicy za przeproszeniem dostać :clap: chociaż osobiście kocham jazde z manualną skrzynią, a to że jeżdże skuterem - wymusiła obecna sytuacja. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Taaa, zajebiste dopierdolenie :buttrock:Trzeba się trzymac żeby nie spasc :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Taaa, zajebiste dopierdolenie :cool:Trzeba się trzymac żeby nie spasc :wink:To była metamorfoza tak więc wiesz... Dopierdolenie do ma WR 450 albo YZ 250 :buttrock: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 To była metamorfoza tak więc wiesz... Dopierdolenie do ma WR 450 albo YZ 250 ;)"Metamorfoza"???? O raju, jak ty to wymyśliłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Sie Arcer czepiasz tam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 ja bym ci polecił jakąś 125, za tą kase masz porządną Mito 125 w wersji 7 biegowej 180 v-max, ta mito ma dopisek evo w nazwie, normalna ma 6 biegów. Prawko kosztuje dokłądnie 500 zł kurs, 100 zdawanie, 70 wyrobienie dokumentu, więc możesz naprawde ładną mito wyrwać, a bawić sie w tuning to kosztownie, często sie coś sypie. Kumpel miał moto zrobione na 70 i co chwile klupował nowe świece i magneto bo coś było źle zrobione i jarała mu sie elektryka. taniej będzie zrobić prawko i bez stresowo, tym bardziej zę ma wejśc ustawa o motorowerkach, odsyłam do niej to mozę zczaicie cze,mu lepiej kupić 125 niż tuningować 50. Pozdro miłej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 ja bym ci polecił jakąś 125, za tą kase masz porządną Mito 125 w wersji 7 biegowej 180 v-max, ta mito ma dopisek evo w nazwie, normalna ma 6 biegów. wszystkie mito stare i evo do 2001 miały skrzynie 7 biegowe.Natomiast jeśli chodzi o starsze wersje cagivy to freccia miała też 6 biegową skrzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 a ja widzialęm mito z 6 i 7 stopniową skryznią biegów w tym samym modelu, chodzi mi o mito w nowej budzie, 7 biegowe mają dopisek evo a 6 go nie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.