Litrus Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 wlasnie jak to jest slyszalem ze najnowszy model mito ma 6 biegow a stary 7 ? I podobno nowy ma gorsze osiagi ? prawda to ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 PunkBuster w sygnaturze masz napisane mUj czy nie pisze się przez Ó ? Popraw bo razi.Inne błędy to rozumiem ale to to są podstawy. pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 wlasnie jak to jest slyszalem ze najnowszy model mito ma 6 biegow a stary 7 ? I podobno nowy ma gorsze osiagi ? prawda to ?Też mnie to interesowało i pytałem na forum. Zobacz tutaj:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=46059 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 hmm a wiec nowsze modele maja 6 biegow tak ? nic sensownego nie padlo w tamtym temacie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba 89 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Tylko, że co nowe o nowe. Uwierz mi, przez ostani rok jeździłem po wielu miastach w poszukiwaniu jakiegoś sprzętu dla mnie typu TZR, a ostatnio dla kolegi 125 ścig lub supermoto i obejrzałem sporo sprzętów. Na zdjęciach i przez telefon wszytko pięknie adnie, igła. Po dojechaniu na miejsce w jednym przypadku sprzęt porysowany, sciganiety, zarejestrowany w innym woejwodztwe niż przebywał, licznik nie chodził, nie znał przebiegu, niby odblokowany a jechał jak ostanie gówno, co z nim było nie wie, zapusczony na maxa. Drugi przypadek sprzęt z wyglądu igła żadnych rys, rdzy ani nic, na plus wpłynęlo, że moto krajowe od osoby jeżdżącej już wcześniej, obolkałem niebite szlifowe, oryginalne naklejki i w ogle zadbane. Kiedy chciałem się przejechać okazało się, że 2 nie wchodzi, ale mysle pewnie trybiki czy coś poszły więc 300zł i już- a cena motoru była dobra. Koleś pzepraszła bo niby nic nie wiedział syn mu nie powiedział. Zawiózł sprzęt do serwisu (akurat moj znajomy go prowadzi), kolo zapłaci za naprawe 3000zł (musiał kupic nowe kartery itd) i znajomy mi pow. zeby te sprzet chodził musze jeszcze koło 500zł wpakować. Oczywiście zrezygnowałem. Trzeci przypadek- jedziemy z kolegą w poszukiwaniu sprzętu do niego na 2 koniec Polski. Moto faktycznie bezwypadkowe, ale mega zapuszczone poprostu makabra, nawet na oglęziny koleś go nie wyczyścił, cały urąbany w błocie. O co się nie zapytano to on nie wiem, to już było itd. Sróbki pozastępowane jakimiś patentami właśnymi, nic nie pasowało i w ogóle szkoda gadać. Kolejny przypadek-moto w ogłoszeniu oczywiście bez zastrzeżeń. Na miejscu okzuje się, że inny rocznik niż było napisane-miał byc 2005 był 2004, właściel nie 1, a 2. Części jeszcze starsze też szkoda gadać. Poprostu większośc ludzi, szczególnie w Polsce niestety oszukuję. Szczęście moje, że trochę sie znam na motorach i nie dałem się wpuścić w kanał, bo jakbym cos z tych moto kupił to strach pomyśleć co by się teraz działo. A co będzei w przypadku kiedy zielony Pan Heniu pojedzie po moto ? Da się wpuścić w taki shit. Ludzie poprostu szukają naiwniaków. Niektóre ogłoszenia co do innego rocznika można rozpoznać po malowaniu. Gdy dzwonie dlaczego jest taki rocznik skoro w tym roku nie wychodziło to malowanie to otrzymuje odpowiedź w stylu: "Panie ja nie wiem, ja juz tai kupiłem", poprostu szkoda gadać. Jeżdżąć po Polsce w poszukianiu sprzeta straciłem tyko wuchte kasy, caszu i nerwów....... Szczęśliwie się tak zdarzyło, że złożono mi dobrą cenę i rodzice też już mieli dosyć tych wyjazdów i mi troszkę dolożyli (większośc kasy była moja) i mogłem kupić nowy sprzęt.Jednak nie zawsze tak jest, jeżeli jednak ma się taka mozliwośc to nie ma co się namyślać !!! Jeżeli jednak nie ma się taiej opcji to trezba szukać i oglądać sprzęt z kims kto się dorze na żeby nie trafić na jakieś gówno. Jednak żeby znaleźć dobry sprzęt to albo trzeba się sporo naszukać, albo zapłacić trochę większą cenę niż maja podobne sprzęty. Trzeba pamiętć, że okazje u Nas w kraju się nie trafiają..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADID Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 witam! Ile ta YAMAHA wyciaga z blokadami a ile po zdjeciu ?? POZDRO Z GORY DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 z blokadami kolo 70 jesli sie nie myle a bez tuningu po odblokowaniu pojdzie 100-110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADID Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 dzieki a po full tuningu ile leci?? i ile kosztuje taki full tuning?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 tuning jaki ma kolega ze squadu.Wydech malossi-750zlmembrany hebo-170zlgaznik Dell orto 21mm-350-400zlwal metrakit-500zlsprzeglo,tarcze,sprezyny hebo-ok 500zlcylinder hebo manston-1300zl (byl)teraz Airsail 70filtr malossi-130zl Na dzien dzisiejszy yamaha niechodzi a jak odpala to bierza ja dobry simson jest z roku 2003.Swpojego czasu gdy miala przeblyski i byla w sile wieku lecaila cos okolo 137-140 km\h Tyle oplacalo sie??;]mysle ze seryjną latatal by i latal i latal ;]pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 ile czasu udalo mu sie pojezdzic po takim monster tuningu :)?Pewnie z 1-2 miechy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 najbardziej zablokowana wyciągnie około 40 km na godz. po porostu zablokowali wszystko co sie da :buttrock: najnowsze modele tak maja ale nie wszystkie niekture tak jak muwił kolega wyżej około 70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 po co mozliwe co sie da.Wystarczy CDi i wydech zeby spalanie zmniejszyc :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 kekeke a potem sportowy wal i cylek 70cc i bedzie lux (mozna jeszcze to sportowe sprzeglo :flesje:) ale to juz w sumie jest dobry sprzet jak na (motorower) :flesje:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba 89 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 (edytowane) Najnowsze modele Yamahy w tym TZR nie są już blokowane na CDI !!!! Blokada jest na wydechu i w gaźniku.Moja Yamaha była akurat odblokowana od razu, ale kolega miał z początku zablokowaną. Wtedy jechała mu około 50-60km/h. Jeżeli jest już mowa o tuningu to jeżeli chesz jakiś cylinder 70cc to sprzęgło sportowe jest koniecne (a nie można jeszcze) żeby się nie ślizgało !!!!!!!!!!! Edytowane 13 Października 2006 przez Kuba 89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 (edytowane) Co ty mi pie**olisz :icon_mrgreen: Zalezy jakiej klasy Cylinder Jak jakis Hi endowy o mocy nominalnej powyzej 15KM to wtedy sprzeglo sie zmienia.Przy np Airsailu,Dooo Malossi MHr sprzeglo moze zostac seryjne. Sprawa sie komlikuje np przy Hebo manston replica albo hebo manston to juz wtedy mus.Do takich 70 na poziomie race czy mid race niewymagana jest nawet zmiana gaznika a gdzie sprzeglo :smile: Edytowane 14 Października 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.