Skocz do zawartości

yamaha tzr50


Gość Punkbuster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

PunkBuster w sygnaturze masz napisane mUj czy nie pisze się przez Ó ? Popraw bo razi.

Inne błędy to rozumiem ale to to są podstawy.

 

pozdr.

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie jak to jest slyszalem ze najnowszy model mito ma 6 biegow a stary 7 ? I podobno nowy ma gorsze osiagi ? prawda to ?

Też mnie to interesowało i pytałem na forum. Zobacz tutaj:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=46059

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że co nowe o nowe. Uwierz mi, przez ostani rok jeździłem po wielu miastach w poszukiwaniu jakiegoś sprzętu dla mnie typu TZR, a ostatnio dla kolegi 125 ścig lub supermoto i obejrzałem sporo sprzętów. Na zdjęciach i przez telefon wszytko pięknie adnie, igła.

 

Po dojechaniu na miejsce w jednym przypadku sprzęt porysowany, sciganiety, zarejestrowany w innym woejwodztwe niż przebywał, licznik nie chodził, nie znał przebiegu, niby odblokowany a jechał jak ostanie gówno, co z nim było nie wie, zapusczony na maxa.

 

Drugi przypadek sprzęt z wyglądu igła żadnych rys, rdzy ani nic, na plus wpłynęlo, że moto krajowe od osoby jeżdżącej już wcześniej, obolkałem niebite szlifowe, oryginalne naklejki i w ogle zadbane. Kiedy chciałem się przejechać okazało się, że 2 nie wchodzi, ale mysle pewnie trybiki czy coś poszły więc 300zł i już- a cena motoru była dobra. Koleś pzepraszła bo niby nic nie wiedział syn mu nie powiedział. Zawiózł sprzęt do serwisu (akurat moj znajomy go prowadzi), kolo zapłaci za naprawe 3000zł (musiał kupic nowe kartery itd) i znajomy mi pow. zeby te sprzet chodził musze jeszcze koło 500zł wpakować. Oczywiście zrezygnowałem.

 

Trzeci przypadek- jedziemy z kolegą w poszukiwaniu sprzętu do niego na 2 koniec Polski. Moto faktycznie bezwypadkowe, ale mega zapuszczone poprostu makabra, nawet na oglęziny koleś go nie wyczyścił, cały urąbany w błocie. O co się nie zapytano to on nie wiem, to już było itd. Sróbki pozastępowane jakimiś patentami właśnymi, nic nie pasowało i w ogóle szkoda gadać.

 

Kolejny przypadek-moto w ogłoszeniu oczywiście bez zastrzeżeń. Na miejscu okzuje się, że inny rocznik niż było napisane-miał byc 2005 był 2004, właściel nie 1, a 2. Części jeszcze starsze też szkoda gadać.

 

Poprostu większośc ludzi, szczególnie w Polsce niestety oszukuję. Szczęście moje, że trochę sie znam na motorach i nie dałem się wpuścić w kanał, bo jakbym cos z tych moto kupił to strach pomyśleć co by się teraz działo. A co będzei w przypadku kiedy zielony Pan Heniu pojedzie po moto ? Da się wpuścić w taki shit. Ludzie poprostu szukają naiwniaków. Niektóre ogłoszenia co do innego rocznika można rozpoznać po malowaniu. Gdy dzwonie dlaczego jest taki rocznik skoro w tym roku nie wychodziło to malowanie to otrzymuje odpowiedź w stylu: "Panie ja nie wiem, ja juz tai kupiłem", poprostu szkoda gadać.

 

 

Jeżdżąć po Polsce w poszukianiu sprzeta straciłem tyko wuchte kasy, caszu i nerwów....... Szczęśliwie się tak zdarzyło, że złożono mi dobrą cenę i rodzice też już mieli dosyć tych wyjazdów i mi troszkę dolożyli (większośc kasy była moja) i mogłem kupić nowy sprzęt.

Jednak nie zawsze tak jest, jeżeli jednak ma się taka mozliwośc to nie ma co się namyślać !!!

 

Jeżeli jednak nie ma się taiej opcji to trezba szukać i oglądać sprzęt z kims kto się dorze na żeby nie trafić na jakieś gówno. Jednak żeby znaleźć dobry sprzęt to albo trzeba się sporo naszukać, albo zapłacić trochę większą cenę niż maja podobne sprzęty. Trzeba pamiętć, że okazje u Nas w kraju się nie trafiają.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuning jaki ma kolega ze squadu.

Wydech malossi-750zl

membrany hebo-170zl

gaznik Dell orto 21mm-350-400zl

wal metrakit-500zl

sprzeglo,tarcze,sprezyny hebo-ok 500zl

cylinder hebo manston-1300zl (byl)teraz Airsail 70

filtr malossi-130zl

 

Na dzien dzisiejszy yamaha niechodzi a jak odpala to bierza ja dobry simson jest z roku 2003.

Swpojego czasu gdy miala przeblyski i byla w sile wieku lecaila cos okolo 137-140 km\h Tyle oplacalo sie??;]mysle ze seryjną latatal by i latal i latal ;]pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnowsze modele Yamahy w tym TZR nie są już blokowane na CDI !!!! Blokada jest na wydechu i w gaźniku.

Moja Yamaha była akurat odblokowana od razu, ale kolega miał z początku zablokowaną. Wtedy jechała mu około 50-60km/h.

 

Jeżeli jest już mowa o tuningu to jeżeli chesz jakiś cylinder 70cc to sprzęgło sportowe jest koniecne (a nie można jeszcze) żeby się nie ślizgało !!!!!!!!!!!

Edytowane przez Kuba 89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty mi pie**olisz :icon_mrgreen: Zalezy jakiej klasy Cylinder Jak jakis Hi endowy o mocy nominalnej powyzej 15KM to wtedy sprzeglo sie zmienia.Przy np Airsailu,Dooo Malossi MHr sprzeglo moze zostac seryjne. Sprawa sie komlikuje np przy Hebo manston replica albo hebo manston to juz wtedy mus.Do takich 70 na poziomie race czy mid race niewymagana jest nawet zmiana gaznika a gdzie sprzeglo :smile:

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...