Majak Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Witam. Dziwne rzeczy zaczeły sie dziac ze sprzeglem w moim sprzecie. Mianowicie po nocy, lub nawet po paru godzinnym postoju sprzegło sie "skleja" i musze pchac pare metrow na biegu i na sprzegle ( ktorego na poczatku nie ma ) i je rozkleic. Nastepnie na zimnym silniku wszystko jest ok, motor ladnie jedzie, lecz gdy sie rogrzeje to sprzeglo sie silzga, tzn wzrastają obroty a nie predkosc... Przez co mam mniejszy Vmax. Co to moze byc ? Tarcze ( moto ma 10 000km przebiegu), Olej ? Jaki wlac teraz ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 No musisz poszukać instrukcji obsługi albo coś, tam powinno być jaka ma być lepkość itp. Podejrzewam, że 10W40, ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 No wlasnie mam teraz wlany 10/40 i tak sie dzieje. Moze to juz sprezyny w sprzegle albo cos ? Kurcze niech ktos mi pomoze... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 dla mnie sprawa prosta.w derbi są 3 tarcze.są specyficzne naciete.jezeli sie zetrze warstwa igielitowa to jak jest zimn silnik i gestszy olej to trzymają.A jak sie starly i powiechrznia jest plaska to sie przyklejaja na poczatku.stawiam na tarcze.sprezyn jest 5 wątpie ze sie wyrobily.zmien tarcze;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 a olej świerzy ? motocyklowy ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 (edytowane) tarcze i przekładki do wymiany na 100% przerabiałem to kilka razy w zyciu :icon_mrgreen: jak byś nie za bardzo miał na to kase to wymień same przekładki tyle ze to bedzie dobrze tak przez powiedzmy jeden sezon a potem znów moze zacząć uslizgiwac. Masz dokładnie wszystkie objawy zjechanego sprzegła a olej mogł sie zagęścic bo dostało sie do niego sporo materiału ztartego z przekładek i tarcz sprzęgłowych.Jedyna inna mozliwość to tak jak napisał enduromaster ze wlałes tam jakis czas temu inny olej nie przeznaczony do skrzyni 2T z mokrym sprzęgłem. Edytowane 7 Października 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Kurcze to nie dobrze :/ samych przekładek chyba nigdzie nie dostane, a tarcze kosztują 180 zł .... Gdzie te czasy Simsona gdzie tarcze sie kupowało po 8 zł :icon_mrgreen: To nie pozostaje mi nic jak zbierac kase i kupowac ehh.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.