Skocz do zawartości

Zakup Supermoto


:W:
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś supermoto na następny sezon.

Jako, że nie mam doświadczenia z tego typu motocyklem zapytuję jaki model polecacie?

Motocykl ma służyć głównie do jazdy po mieście, w przyszłości chciałbym dokupić również koła do jazdy w terenie, może jakiś wypadzik na tor, o ile umiejętności pozwolą :)

Nauka wheelie, stoppie itp.

 

Co do mojego doświadczenia jeżeli chodzi o jazdę na motocyklu to przelatałem 2 sezony na Fazerze.

Mam blisko 180 cm i 80+ kg wagi.

 

Pod uwagę brałem KTM LC4. Czy to dobry wybór?

 

Budżet w granicach 10-15 tyś. W zależności od rocznika i stanu.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a moze DRZ :) wedlug mnie dobry i dajacy sie lubic motocykl .Moc wystarczajaca do sprawnego poruszania sie po miescie w sprzedazy sa odrazu dostepne wersje SM a po dokupieniu kol enduro mozna sie fajnie pobawic w lesie a jesli chodzi o KTM to polecam wlasnie 400 exc lub 450 przynajmniej na tych mialem okazje jezdzic w wersji supermoto i sa to ciekawe propozycje ze stajni KTM . Jechalem jeszcze na Husqvarnie TE 610 SM jednak jest to za mocny jak na pierwszy motocykl do tego jego rozbryzgowe smarowanie nie pozwala zbytnio na ostra jazde SM chyba ze bedzie to jakis nowszy model :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jakby budżet większy kolego, pozatym niekażdy lubi jak mu sie topic zaśmieca.

To chyba nie taki problem, że założyłem nowy temat...

 

Wracając do tematu wszystkie wersje EXC to z tego co się orientuję są bardziej off-roadowe, a supermoto to zawieszenie jednak bardziej sztywne na szosę. Nie będzie moto za bardzo pływać na asfalcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wolałbym już gotowe supermoto.