Skocz do zawartości

KTM 950 Adventure


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niewielu jest posiadaczy tego moto, dlatego tych informacji szukam na forum. Wie ktos jak to moto znosi kiepskie paliwo? Co robic, stosowac "polepszacze" a moze mozna wymienic uklad zaplonowy aby lepiej znosil kiepskie paliwo? Chodzi mi o model z 2003 roku czyli gaziory. Druga sprawa to jakie akcje serwisowe przeprowadzal KTM w modelach 2003? Wiem ze jakies wezwania do serwisow byly.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co do paliwa to jesli wiesz, ze przez jakiś czas bedziesz jeździł na gorszym paliwie (86 oktan) to jest tam jakiś przełącznik dla paliwa o niższych oktanach. Tankuję na różnych stacjach i nie mam problemu. Może się to przydać przy wyjazdach do np. Maroka lub na wschód. Co do akcji serwisowych to było coś ze śrubami trzymającymi głowicę i ostatnio coś z pompą hamulcową. Więcej możesz doczytac na niemieckich stronach. Pozdrawiam Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

pod siedzeniem jest kabelek rozlaczasz go i przestawia sie na niski oktan....jezdzilem w gruzji..nie wiem czy tam jest gorsze paliwo...bylo.oke....jedyne co to na ponad 2000m.n.p.m. brakowalo ducha i bardzo mocno spadly obroty biegu jalowego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

to co z ta awaryjnoscia pierwszych modeli LC8 ? kto wie , co w koncu tam siadalo ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki , a jaki koszt tych nakretek w glowicy i czy jesli wszystko pracuje ok , to zmieniac uszczelke pod glowica ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Od 5 lat nikt tu nic nie napisał a ja szukam aktualnie wszelkich info o 950adv, jak z dostępnością cząści? Na co zwrócić uwagę przy kupnie, czy motocykl z przebiegiem 80 000 jest jeszcze pełnowartościowy czy to są przebiegi świadczące o końcówce zywota kat`a ? Głupie pytania ale coraz bardziej interesuje mnie ten model a nadal jest o nim mało informacji. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...