lepi Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam, niewielu jest posiadaczy tego moto, dlatego tych informacji szukam na forum. Wie ktos jak to moto znosi kiepskie paliwo? Co robic, stosowac "polepszacze" a moze mozna wymienic uklad zaplonowy aby lepiej znosil kiepskie paliwo? Chodzi mi o model z 2003 roku czyli gaziory. Druga sprawa to jakie akcje serwisowe przeprowadzal KTM w modelach 2003? Wiem ze jakies wezwania do serwisow byly.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam. Co do paliwa to jesli wiesz, ze przez jakiś czas bedziesz jeździł na gorszym paliwie (86 oktan) to jest tam jakiś przełącznik dla paliwa o niższych oktanach. Tankuję na różnych stacjach i nie mam problemu. Może się to przydać przy wyjazdach do np. Maroka lub na wschód. Co do akcji serwisowych to było coś ze śrubami trzymającymi głowicę i ostatnio coś z pompą hamulcową. Więcej możesz doczytac na niemieckich stronach. Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 pod siedzeniem jest kabelek rozlaczasz go i przestawia sie na niski oktan....jezdzilem w gruzji..nie wiem czy tam jest gorsze paliwo...bylo.oke....jedyne co to na ponad 2000m.n.p.m. brakowalo ducha i bardzo mocno spadly obroty biegu jalowego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Janek, nie uszukuj, przecież nie dojechałeś do Gruzji :biggrin: :wink: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtasik Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Janek, nie uszukuj, przecież nie dojechałeś do Gruzji :biggrin: :wink: ...dojechał ...sam widziałem ...ale już nie wrócił :D pozdr, w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Ale wykopaliście Panowie temat. W międzyczasie dowiedziałem się sporo z autopsji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 ...dojechał ...sam widziałem ...ale już nie wrócił :D pozdr, w A jednak ................... no to pół sukcesu :biggrin: ha ha ha ha Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 to co z ta awaryjnoscia pierwszych modeli LC8 ? kto wie , co w koncu tam siadalo ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 tu troszke... http://forum.motocyklistow.pl/990-a-950-Ad...re-t122878.html a tu wiecej.. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=106738&st=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 dzieki , a jaki koszt tych nakretek w glowicy i czy jesli wszystko pracuje ok , to zmieniac uszczelke pod glowica ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 nakretki chyba pare zl jedna........jesli masz moto <2005 i nie miales wymienianej uszczelki i nakretek to ja bym zmienil no chyba ze latasz tylko po polsce...:):):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Od 5 lat nikt tu nic nie napisał a ja szukam aktualnie wszelkich info o 950adv, jak z dostępnością cząści? Na co zwrócić uwagę przy kupnie, czy motocykl z przebiegiem 80 000 jest jeszcze pełnowartościowy czy to są przebiegi świadczące o końcówce zywota kat`a ? Głupie pytania ale coraz bardziej interesuje mnie ten model a nadal jest o nim mało informacji. Pozdrawiam! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) Poszukaj na http://www.orangepower.pl/ - powinieneś znaleźć odpowiedź :) Lub http://www.ktm950.info/ Edytowane 3 Maja 2015 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Oooo, ogromne dzięki Fat, Polskie forum mi napewno się przyda, a angielskie oblookam, choć ja po wyspiarskiemu ani w piśmie ani w mowie :) Dzięki, pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.