August~VF1000 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witam. Niedługo będe dysponować kasą ok 6koła. I mam pytanko- jaki enduro najlpiej nada się na supermoto?? Ale też chce sobie wrzucić kostki i z kumplami poganiać troche w terenie (pozdro Mały:)). Do 6koła warto się bawić w jakieś KTM-y?? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 No ja tak jak mowilem :) Raczej bede celowal w cos z tego :Yamaha TTHonda XR 600KTM 620 LC 4 No i teraz pytanie. Wiem, ze LC4 na droge moze byc, ale np. jak z TT i XR ?Jak bede walil raski po 100km i na wakacje nad morze ? Dadza rade ?pzdr pzdr ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 według mnie to najwiekszy hardkor bedzie jak huske te610 zrobisz na sm :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Kwasu uwazasz ze TE ze swoim smarowaniem rozbryzgowym bedzie dobrze sprawowało sie jako SM ?? bo mi sie wydaje ze raczej nie bardzo :/ i ciekawe jak on ujedzie wyczynowym TE po asfalcie na kołach SM ze 200 KM/H jest to nie realne !! TE odpada na SM !!!! (moje zdanie jako posiadacza takiego sprzetu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 no to kupi sobie kilka korbowodów na zapas :)A jak chodzi o prowadzenie to jakos CR500 sm tez daje sobie rade a chyba nikt nie zaprzeczy ze nią ostro rzuca :]dobry amor skretu i kilka innych przeróbek i mozna latać :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 (edytowane) Mam zamiar kupic TT-Re 600 i nastepnym sezonie przerobic ja na Supermoto. Oto przykladowe ceny kompletu kol SM bez tarcz hamulcowych w firmie Olek Motocykle http://www.olekmotocykle.pl/index.php?site=main&where_s=4 Edytowane 1 Października 2006 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 KWAS te610 odpada ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A co myslicie o XT, DR ?? Nie bedzie tak ostro, ale... Tylko mi tez zalezy zeby mozna bylo 200-300 km przejechac w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A co myslicie o XT, DR ?? Nie bedzie tak ostro, ale...No tez myslalem o tym, ale z racji tego, ze nieraz sie wybierzemy w teren to odpadaja przez swoja wage ;/ No i tak jak powiedziales, nie bedzie tak ostro ... :buttrock: . W PO na torze sie przyda zapas mocy.No i to juz musi zapier..... :icon_mrgreen: Ja sie bardziej za Yamahszka TT sklonilem i Honda XR. KTM jest ciezszy i boje sie odpalania jego (malo waze) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Mi jakoś te LC4 chodzi po głowie... No zobaczymy co to będzie. Ale czy napewno będzie aż tak jego wage czuć w terenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Mnie w teren nie ciagnie (moze nie wiem co trace ?? :icon_mrgreen: :buttrock: ), wiec masa nie jest kluczowa. Dobrze by bylo gdyby mial rozrusznik, ale nie koniecznie. No i musi dawac rade w trase 200-300km. Tez chcialbym TT lub XR, ale te pierwsze jakies drogie, a tego drugiego malo. Moze slabo szukam ? Z tym ze gdybym mial dac 6 tys, to sprzet musialby byc juz zrobiony na sm. Wiec na te sprzety raczej nie bedzie mnie stac Gdybym mial kupic moto dzisiaj, to pewnie wzialbym to. Nie potrzebuje totalnego hardcoru, a i ta DRka napewno bedzie dla mnie za mocna ;Phttp://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130648225 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Zależy mi bardzo na tym, że jak bede chciał to zapakuje moto i z dziewczyną polece nad morze bez problemu. Moto to dla mnie też środek lokomocji a nie tylko zabaw :icon_mrgreen: ka... Zależy mi także na bzawaryjności!! Co proponujecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) August :icon_mrgreen: Ja jak mowilem jestem coraz bardziej za XT. Za tanie pieniadze wyrwac jakis idealny egzemplarz, wsadzic na SM i zbajerowac lekko + odchudzic. Tania ekploatacja bedzie i fajna zabawka.A jak sie uzbiera kase to kupi sie dodatkowo jakies 2T w teren i git. Na bikepics sa naprawde zaje.... XT SM :buttrock: . No i tak jak mowisz, mozna w kazdej chwili gdzies poleciec nie martwiac sie o lanucszku, spalanie, stan i gowna... http://www.bikepics.com/pictures/074303/http://www.bikepics.com/pictures/045943/CZy takie cos nie jest ladne ? ;] Edytowane 2 Października 2006 przez Maly-PMI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) August, za cene 6 tys nie kupisz dobrego LC4 , no chyba że starszą wersje -> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M287485 ( z tego co słyszałem to straszny szatan z tych starszych modeli :icon_mrgreen: ) z drugiej jednak strony zapewne bedie utrudniony dostep do częsci ja bym wybierał miedzy dwoma opcjami - XR albo TT - oba sprzęty są mocne , wystarczają zarówno do jazdy w terenie jak i SM, są trwałe, bezawaryjne a koszty utrzymania nie są bardzo wysokie - DR - tańszy w zakupie, mniej hardkorowy, cięższy ale za to nie wymieniasz tak często oleju, chyba lepiej bedzie się nadawał na dłuższe trasy ( o XT nic nie wspominam bo z tego co wyczytałem na forum lepsza jest DR zarówno pod wzgledem mocy jak i zawieszeń ) pamiętaj, że obrecze w tym przypadku to 1/3 ceny sam musisz zadecydować Edytowane 2 Października 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Moim zdaniem tak:Jesli masz wystarczajaco kasy (czyt. ok. 10 000) to nic tylko brac TT-Re. Bardzo trwaly silnik, wystarczajoco mocy, zapakowac graty bez problemu, malo pali, tanie i latwo dostepne czesci. Mnie przekonuja do tego modelu artykuly ze Świata Motocykli - Wyprawa Do Afryki, test dlugodystansowy (przeszla doskonale jak na panujace warunki w jakich byla ujezdzana)XR w sumie podobnie, ale o ile pamietam ktos na forum pisal ze dosc sporo pali :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.