Skocz do zawartości

Supermoto


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedługo będe dysponować kasą ok 6koła. I mam pytanko- jaki enduro najlpiej nada się na supermoto?? Ale też chce sobie wrzucić kostki i z kumplami poganiać troche w terenie (pozdro Mały:)). Do 6koła warto się bawić w jakieś KTM-y?? Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tak jak mowilem :) Raczej bede celowal w cos z tego :

Yamaha TT

Honda XR 600

KTM 620 LC 4

 

No i teraz pytanie. Wiem, ze LC4 na droge moze byc, ale np. jak z TT i XR ?

Jak bede walil raski po 100km i na wakacje nad morze ? Dadza rade ?

pzdr pzdr ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwasu uwazasz ze TE ze swoim smarowaniem rozbryzgowym bedzie dobrze sprawowało sie jako SM ?? bo mi sie wydaje ze raczej nie bardzo :/ i ciekawe jak on ujedzie wyczynowym TE po asfalcie na kołach SM ze 200 KM/H jest to nie realne !! TE odpada na SM !!!! (moje zdanie jako posiadacza takiego sprzetu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupic TT-Re 600 i nastepnym sezonie przerobic ja na Supermoto. Oto przykladowe ceny kompletu kol SM bez tarcz hamulcowych w firmie Olek Motocykle http://www.olekmotocykle.pl/index.php?site=main&where_s=4

Edytowane przez JACA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myslicie o XT, DR ?? Nie bedzie tak ostro, ale...

No tez myslalem o tym, ale z racji tego, ze nieraz sie wybierzemy w teren to odpadaja przez swoja wage ;/

 

No i tak jak powiedziales, nie bedzie tak ostro ... :buttrock: . W PO na torze sie przyda zapas mocy.

No i to juz musi zapier..... :icon_mrgreen:

Ja sie bardziej za Yamahszka TT sklonilem i Honda XR. KTM jest ciezszy i boje sie odpalania jego (malo waze) :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w teren nie ciagnie (moze nie wiem co trace ?? :icon_mrgreen: :buttrock: ), wiec masa nie jest kluczowa. Dobrze by bylo gdyby mial rozrusznik, ale nie koniecznie. No i musi dawac rade w trase 200-300km.

 

Tez chcialbym TT lub XR, ale te pierwsze jakies drogie, a tego drugiego malo. Moze slabo szukam ? Z tym ze gdybym mial dac 6 tys, to sprzet musialby byc juz zrobiony na sm. Wiec na te sprzety raczej nie bedzie mnie stac

 

Gdybym mial kupic moto dzisiaj, to pewnie wzialbym to. Nie potrzebuje totalnego hardcoru, a i ta DRka napewno bedzie dla mnie za mocna ;P

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130648225

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy mi bardzo na tym, że jak bede chciał to zapakuje moto i z dziewczyną polece nad morze bez problemu. Moto to dla mnie też środek lokomocji a nie tylko zabaw :icon_mrgreen: ka... Zależy mi także na bzawaryjności!! Co proponujecie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

August :icon_mrgreen: Ja jak mowilem jestem coraz bardziej za XT. Za tanie pieniadze wyrwac jakis idealny egzemplarz, wsadzic na SM i zbajerowac lekko + odchudzic. Tania ekploatacja bedzie i fajna zabawka.

A jak sie uzbiera kase to kupi sie dodatkowo jakies 2T w teren i git. Na bikepics sa naprawde zaje.... XT SM :buttrock: . No i tak jak mowisz, mozna w kazdej chwili gdzies poleciec nie martwiac sie o lanucszku, spalanie, stan i gowna...

 

http://www.bikepics.com/pictures/074303/

http://www.bikepics.com/pictures/045943/

CZy takie cos nie jest ladne ? ;]

Edytowane przez Maly-PMI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

August, za cene 6 tys nie kupisz dobrego LC4 , no chyba że starszą wersje -> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M287485 ( z tego co słyszałem to straszny szatan z tych starszych modeli :icon_mrgreen: ) z drugiej jednak strony zapewne bedie utrudniony dostep do częsci

 

ja bym wybierał miedzy dwoma opcjami

- XR albo TT - oba sprzęty są mocne , wystarczają zarówno do jazdy w terenie jak i SM, są trwałe, bezawaryjne a koszty utrzymania nie są bardzo wysokie

- DR - tańszy w zakupie, mniej hardkorowy, cięższy ale za to nie wymieniasz tak często oleju, chyba lepiej bedzie się nadawał na dłuższe trasy ( o XT nic nie wspominam bo z tego co wyczytałem na forum lepsza jest DR zarówno pod wzgledem mocy jak i zawieszeń )

 

pamiętaj, że obrecze w tym przypadku to 1/3 ceny

 

sam musisz zadecydować

Edytowane przez robak

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem tak:

Jesli masz wystarczajaco kasy (czyt. ok. 10 000) to nic tylko brac TT-Re. Bardzo trwaly silnik, wystarczajoco mocy, zapakowac graty bez problemu, malo pali, tanie i latwo dostepne czesci. Mnie przekonuja do tego modelu artykuly ze Świata Motocykli - Wyprawa Do Afryki, test dlugodystansowy (przeszla doskonale jak na panujace warunki w jakich byla ujezdzana)

XR w sumie podobnie, ale o ile pamietam ktos na forum pisal ze dosc sporo pali :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...