simsonkr Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Witam ponownie. Wymieniłem tłok w simsonie 60ccm ponieważ poprzedni mi pękł. Gdy go zakładałem sworzeń wchodził bez wbijania (nowy sworzeń i nowy tłok) założyłem i docierałem. po przejechzniu 200km (tyle docierałem) w silniku zaczeło stukać i czerkać bardziej niż zawsze, puźniej jeszcze bardziej. czy to może być wina tego że sworzeń tak gładko wszedł ? I ile czeba docierac tylko tłok i pierścienie?? W silniku niekiedy też stunie coś kilka razy i słychac przy większych obrotach szczerkanie ale co sekunde może 2 sie powtarza czym większe obroty tym szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Co do docierania to sam tłok wystarczy docierać jakieś 300km, a tłok + cylinder 500km. To są takie średnie wartości. A co do tego stukania, to wydaje mi się, że sworzeń mógł być źle wykonany (niedokładnie), jest poprostu za mały i teraz stuka, tak jakby łożysko igiełkowe było rozsypane. Ale nie jestem pewien dlatego poczekaj na inne wypowiedzi. Pozdrawiam Michał :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 A łożysko igiełkowe przy tłoku na sworzniu wymieniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Stukac moze: za luzny sworzen, wybite lozysko igielkowe na korbowodzie, wybite lozysko na wale albo lozyska mocujace wal. Otworz silnik i sprawdz wszedzie luzy. Innego wyjscia nie widze. To chyba tyle z mojej strony. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonkr Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Stukac moze: za luzny sworzen, wybite lozysko igielkowe na korbowodzie, wybite lozysko na wale albo lozyska mocujace wal. Otworz silnik i sprawdz wszedzie luzy. Innego wyjscia nie widze. To chyba tyle z mojej strony. POZDRO łożyska są dobre bo po wymianie świerzo ale miełem akurat 3 swożnie i wszystkie luźno wchodziły tłok był jakiś niedorobiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 A moze tlok nie pasuje. Moze ma za duze luzy?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 prawdopodobnie luz na głowce korbowodowej i ie jezdzij tak bo morzesz urwac tłok ja w swoim urwałem korbowód i pobił mi karter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A ja stawiam na łożysko igiełkowe przy wale :icon_mrgreen: Co za tym idzie korbowód ze zbyt wielkim luzem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.