bar27 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Witam!Wymieniłem olej w lagach i zmieniłem uszczelniacze i dalej ma problem bo sruba spustowa oleju którą odkręciłem (ta od dołu) chciałem na nowo przykręcić ,a ona poprostu obraca mi sie o 360 stopni razem z elementam który znajduje się w środku lagi!Próbowałem nawet dociskać teleskop aby zwiększyć opór trochę pomogło tylko się obawiam że podczas jazdy ciśnienie które wytwarza sie w teleskopach spowoduje wyciek oleju.Czy ktoś zna jakiś patent na tą niedogodność.A drugą rzeczą jest regulacja tych amorków .Posiadam na każdej z goleni (góra) takie małe srubki które można obracać w prawo lub w lewo i niewiem za bardzo do czego służą bo kręciłem nimi we wszystkie strony i nie napotkałem żadnego oporu.Czy to jest jakaś regulacja-i jak ją ustawićDzieki za pomocSprzecik kawasaki zzr1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Witam!Wymieniłem olej w lagach i zmieniłem uszczelniacze i dalej ma problem bo sruba spustowa oleju którą odkręciłem (ta od dołu) chciałem na nowo przykręcić ,a ona poprostu obraca mi sie o 360 stopni razem z elementam który znajduje się w środku lagi!Próbowałem nawet dociskać teleskop aby zwiększyć opór trochę pomogło tylko się obawiam że podczas jazdy ciśnienie które wytwarza sie w teleskopach spowoduje wyciek oleju.Czy ktoś zna jakiś patent na tą niedogodność.A drugą rzeczą jest regulacja tych amorków .Posiadam na każdej z goleni (góra) takie małe srubki które można obracać w prawo lub w lewo i niewiem za bardzo do czego służą bo kręciłem nimi we wszystkie strony i nie napotkałem żadnego oporu.Czy to jest jakaś regulacja-i jak ją ustawićDzieki za pomocSprzecik kawasaki zzr1100 Niestety Cię zmartwię - te śrubki to nie były korki spustowe :icon_mrgreen: Najlepiej przeczytaj ten poradnik i już będziesz wiedział co dalej :wink: : http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html P.S. Jak już skręcisz goleń z tłoczyskiem to regulacje przepływów na górze powinny zacząć działać tak jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Niestety Cię zmartwię - te śrubki to nie były korki spustowe :icon_mrgreen: Najlepiej przeczytaj ten poradnik i już będziesz wiedział co dalej :wink: : http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html P.S. Jak już skręcisz goleń z tłoczyskiem to regulacje przepływów na górze powinny zacząć działać tak jak trzeba Czytałem to całe ze 3 razy!Jest problem bo nie umię ich teraz mocno dokręcić.Ate śruby do czego bo wydaje mi sie że właśnie są po to aby olej spuścić i zarazem potrzymują tłoczysko które chodzi w środku lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Najlepiej wymontowac do tego lagi i skrecac to na stole.W ogole to lepiej sie zapytac zanim sie cos glupiego zrobi, bo potem trzeba robic drugi raz. Tloczysko czyli wlasciwy amortyzator powinien byc do tej operacji zablokowany specjalnym kluczem na dlugim precie, otwor sruby czysty i odtluszczony, bo te sruby ida tam na Locktite. Jak wszystko masz zlozone i zalany plyn to praktycznie trzeba zaczac od poczatku, czyli kompletne rozkrecenie lag zeby to porzadnie zrobic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Najlepiej wymontowac do tego lagi i skrecac to na stole.W ogole to lepiej sie zapytac zanim sie cos glupiego zrobi, bo potem trzeba robic drugi raz. Tloczysko czyli wlasciwy amortyzator powinien byc do tej operacji zablokowany specjalnym kluczem na dlugim precie, otwor sruby czysty i odtluszczony, bo te sruby ida tam na Locktite. Jak wszystko masz zlozone i zalany plyn to praktycznie trzeba zaczac od poczatku, czyli kompletne rozkrecenie lag zeby to porzadnie zrobic. Adam M. No to mnie pocieczyłeś!A gdzie można dostać taki klucz a może jest jakiś inny patent żeby to zrobić nie rozbierając jeszcze raz tego-albo zostawićto tak jak jest i zobaczyć czy będzie ciekło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 (edytowane) Klucz możesz zrobić samemu dospawując kawałek długiego pręta. Jak to zostawisz tak jak jest to oprócz wycieku oleju całość ci się rozkręci i zostaniesz wogole bez tłumienia. Jedyne co mi przychodzi do głowy to możesz spróbować ścisnąć jak najmocniej lagi jakimiś pasami i wtedy środek powinien przestać się kręcić (ale zalatuje to lekkim "kowalstwem artystycznym" :icon_mrgreen: ) Edytowane 27 Września 2006 przez Piotrusgsx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Klucz możesz zrobić samemu dospawując kawałek długiego pręta. Jak to zostawisz tak jak jest to oprócz wycieku oleju całość ci się rozkręci i zostaniesz wogole bez tłumienia. Jedyne co mi przychodzi do głowy to możesz spróbować ścisnąć jak najmocniej lagi jakimiś pasami i wtedy środek powinien przestać się kręcić (ale zalatuje to lekkim "kowalstwem artystycznym" :wink: ) Jednej rzeczy nie rozumiem!Gdzie się wciska ten klucz aby zablokować to tłoczysko?czy to jest na samej górze gdzie się odkręca ta nakrętkę gdzie są sprężyny, bo zgłupiałem już całkiem! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Tak, odkręcasz nakrętki lag (uwaga żeby nie dostać w oko sprężyną) i wkładasz klucz do środka - pręt musi być na tyle długi żebyś mógł dosięgnąć tłoczyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Tak, odkręcasz nakrętki lag (uwaga żeby nie dostać w oko sprężyną) i wkładasz klucz do środka - pręt musi być na tyle długi żebyś mógł dosięgnąć tłoczyska. Wielkie dzięki!! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Możesz też spróbować dokręcić kluczem pneumatycznym, jeżeli nie chcesz kombinować z dorabianiem dodatkowego klucza specjalnego. U mnie "działało". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.