Skocz do zawartości

Wymieniłem olej w lagach i dalej problem


bar27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Wymieniłem olej w lagach i zmieniłem uszczelniacze i dalej ma problem bo sruba spustowa oleju którą odkręciłem (ta od dołu) chciałem na nowo przykręcić ,a ona poprostu obraca mi sie o 360 stopni razem z elementam który znajduje się w środku lagi!Próbowałem nawet dociskać teleskop aby zwiększyć opór trochę pomogło tylko się obawiam że podczas jazdy ciśnienie które wytwarza sie w teleskopach spowoduje wyciek oleju.Czy ktoś zna jakiś patent na tą niedogodność.

A drugą rzeczą jest regulacja tych amorków .Posiadam na każdej z goleni (góra) takie małe srubki które można obracać w prawo lub w lewo i niewiem za bardzo do czego służą bo kręciłem nimi we wszystkie strony i nie napotkałem żadnego oporu.Czy to jest jakaś regulacja-i jak ją ustawić

Dzieki za pomoc

Sprzecik kawasaki zzr1100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!Wymieniłem olej w lagach i zmieniłem uszczelniacze i dalej ma problem bo sruba spustowa oleju którą odkręciłem (ta od dołu) chciałem na nowo przykręcić ,a ona poprostu obraca mi sie o 360 stopni razem z elementam który znajduje się w środku lagi!Próbowałem nawet dociskać teleskop aby zwiększyć opór trochę pomogło tylko się obawiam że podczas jazdy ciśnienie które wytwarza sie w teleskopach spowoduje wyciek oleju.Czy ktoś zna jakiś patent na tą niedogodność.

A drugą rzeczą jest regulacja tych amorków .Posiadam na każdej z goleni (góra) takie małe srubki które można obracać w prawo lub w lewo i niewiem za bardzo do czego służą bo kręciłem nimi we wszystkie strony i nie napotkałem żadnego oporu.Czy to jest jakaś regulacja-i jak ją ustawić

Dzieki za pomoc

Sprzecik kawasaki zzr1100

 

Niestety Cię zmartwię - te śrubki to nie były korki spustowe :icon_mrgreen:

 

Najlepiej przeczytaj ten poradnik i już będziesz wiedział co dalej :wink: : http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html

 

P.S. Jak już skręcisz goleń z tłoczyskiem to regulacje przepływów na górze powinny zacząć działać tak jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Cię zmartwię - te śrubki to nie były korki spustowe :icon_mrgreen:

 

Najlepiej przeczytaj ten poradnik i już będziesz wiedział co dalej :wink: : http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html

 

P.S. Jak już skręcisz goleń z tłoczyskiem to regulacje przepływów na górze powinny zacząć działać tak jak trzeba

 

 

Czytałem to całe ze 3 razy!Jest problem bo nie umię ich teraz mocno dokręcić.Ate śruby do czego bo wydaje mi sie że właśnie są po to aby olej spuścić i zarazem potrzymują tłoczysko które chodzi w środku lagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wymontowac do tego lagi i skrecac to na stole.

W ogole to lepiej sie zapytac zanim sie cos glupiego zrobi, bo potem trzeba robic drugi raz. Tloczysko czyli wlasciwy amortyzator powinien byc do tej operacji zablokowany specjalnym kluczem na dlugim precie, otwor sruby czysty i odtluszczony, bo te sruby ida tam na Locktite. Jak wszystko masz zlozone i zalany plyn to praktycznie trzeba zaczac od poczatku, czyli kompletne rozkrecenie lag zeby to porzadnie zrobic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wymontowac do tego lagi i skrecac to na stole.

W ogole to lepiej sie zapytac zanim sie cos glupiego zrobi, bo potem trzeba robic drugi raz. Tloczysko czyli wlasciwy amortyzator powinien byc do tej operacji zablokowany specjalnym kluczem na dlugim precie, otwor sruby czysty i odtluszczony, bo te sruby ida tam na Locktite. Jak wszystko masz zlozone i zalany plyn to praktycznie trzeba zaczac od poczatku, czyli kompletne rozkrecenie lag zeby to porzadnie zrobic.

 

Adam M.

 

No to mnie pocieczyłeś!A gdzie można dostać taki klucz

 

a może jest jakiś inny patent żeby to zrobić nie rozbierając jeszcze raz tego-albo zostawićto tak jak jest i zobaczyć czy będzie ciekło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucz możesz zrobić samemu dospawując kawałek długiego pręta.

 

Jak to zostawisz tak jak jest to oprócz wycieku oleju całość ci się rozkręci i zostaniesz wogole bez tłumienia.

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to możesz spróbować ścisnąć jak najmocniej lagi jakimiś pasami i wtedy środek powinien przestać się kręcić (ale zalatuje to lekkim "kowalstwem artystycznym" :icon_mrgreen: )

Edytowane przez Piotrusgsx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucz możesz zrobić samemu dospawując kawałek długiego pręta.

 

Jak to zostawisz tak jak jest to oprócz wycieku oleju całość ci się rozkręci i zostaniesz wogole bez tłumienia.

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to możesz spróbować ścisnąć jak najmocniej lagi jakimiś pasami i wtedy środek powinien przestać się kręcić (ale zalatuje to lekkim "kowalstwem artystycznym" :wink: )

 

 

Jednej rzeczy nie rozumiem!Gdzie się wciska ten klucz aby zablokować to tłoczysko?czy to jest na samej górze gdzie się odkręca ta nakrętkę gdzie są sprężyny, bo zgłupiałem już całkiem! :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...