Andon13 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) Niedawno wymieniałem łożysko główki ramy. Po przejściach w warsztacie w którym byłem nie zamierzam jechać tam ponownie - wole zrobić to sam. Dla zainteresowanych:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=57113&st=0W warsztacie w którym byłem nie powiedziano mi nic na temat dokręcenia go, ale z tego co wiem powinno się taką czynność wykonać!Od wymiany przejechałem już jakieś 500km. Wydaje mi się ze juz sie ułożyło bo przy hamowaniu jest dziwne puknięcie. Czy powinienem już dokręcić łożysko? Z jaką siłą mam to zrobić (nie mam specjalistycznych narzędzi). Czy jeżeli go nie dokręce w najbliższym czasie to ulegnie ono zniszczeniu? Edytowane 25 Września 2006 przez Andon13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 jezeli znajdziesz dane (serwisowka?), to mozesz zrobic bardzo prosty klucz dynamometryczny.. potrzebne sa 2 rzeczy:1. klucz2. waga wędkarska (taka http://www.pilker.pl/galerie/615939fea8741...0ca14326_k.jpg) obliczenia:jezeli klucz jest dlugosci 1 metra, a waga zaczepiona na jego koncu, to 1 kg na skali odpowiada 10 niutonometrom.siła = dlugosc dzwigni x masa Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Musisz niestety wystarac sie o oryginalny klucz pazurkowy, odkrecic przeciwnakretke kontrujaca i dokrecic wlasciwa nakretke do mocnego oporu po czym odpuscic ja 1/3 obrotu.Aby sprawdzic prawidlowosc ustawienia lozysk nalezy uniesc przod motocykla ( co zostawie twojej inwencji ) i sprawdzic czy istnieje luz na widelcu starajac sie poruszyc kolem gora dol ( nie moze byc ) i sprawdzic czy widelec porusza sie od ogranicznika do ogranicznika bez zadnych oporow czy zaciec. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matusta Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Adam ma racje,jest to prosta operacja i zaden klucz dynamometr jest nie potrzebny .M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Czy jeżeli go nie dokręce w najbliższym czasie to ulegnie ono zniszczeniu?Ile jeszcze moge kilometrów zrobić na niedokręconym łożysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) Ile jeszcze moge kilometrów zrobić na niedokręconym łożysku? jak bedziesz miał niedokręcone to ci sie znów wybije... dokręć lepiej i bedziesz miał spokojne serducho pozdro 4@l Edytowane 25 Września 2006 przez pit_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.