pit_1 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 (edytowane) mam silnik rotaxa od aprili 125 pojemności.... nie wiecie moze jakie powinno być ciśnienie sprężania.. bo ten to normalnie da sie obkręcić jednym palcem... oczywiście z wkręconą świecą..czy może jest jakiś odprężnik?? Edytowane 22 Września 2006 przez pit_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 No jeżeli da się obkręcić ręką to coś napewno nie tak. Nie wiem ile dokładnie ale podejrzewam, że conajmniej ok 12 atm powinno tam być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 12??? nie nie. zdecydowanie za dużo. Przy takim ciśnieniu od razu spalanie stukowe. 9, 10 w najlepszym przypadku. Silnik nie ma żadnego odprężnika. Sprawdź czy kompresja nie spierdziela do układy chłodzenia. Często gumowe ogingi sie wypalają i nie uszczelniają tak jak być powinno. Jeśli to nie to to szykuj kaske na tłoczek i szlif gara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 12??? nie nie. zdecydowanie za dużo. Przy takim ciśnieniu od razu spalanie stukowe. 9, 10 w najlepszym przypadku. Silnik nie ma żadnego odprężnika. Sprawdź czy kompresja nie spierdziela do układy chłodzenia. Często gumowe ogingi sie wypalają i nie uszczelniają tak jak być powinno. Jeśli to nie to to szykuj kaske na tłoczek i szlif gara.chyba nie wiesz co piszesz :icon_mrgreen: a jak nie wiesz to nie pisz :buttrock: cylindra sie nie szlifuje z jednego słusznego powodu a sprężanie 9 to jest w żuku :buttrock: żuk był przystosowany do paliwa 76 oktan a rotax na 98 więc kompresja też jest dużo większa faktem jest że pomiar powiniem sie odbyć przy pewnych obrotach więc to że można zakręcić ręką jest mało miarodajne :lalag: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 cylindra sie nie szlifuje??? Ha ha to co sie robi???? 10 w żuku może i tak. Ale zmierz w rotaxsie to będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 cylindra sie nie szlifuje??? Ha ha to co sie robi???? 10 w żuku może i tak. Ale zmierz w rotaxsie to będziesz wiedział. co racja to racja .. tych cylindrów sie nie szlifuje ....tylko nakłada nicasil... poczytaj o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 silniki rotaxa mają zpręrzanie ok 12-13 atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Szlifować też można ale jak ma się włożoną tulej żeliwną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Przepraszam wygłupiłem sie z tym sprężaniem.... Moja wina. Ale spojżałem wczoraj do serwisóweki od mojej aprili i przeżyłem lekki szok... Silnik rotax 123 ma kompresje 14,5 atm... A jeśli chodzi o nikasil to żeby go nałożyć trzeba go zeszlifować:) fakt można honować cylinder nikasilowy i dalej na nim popierdalać. Ale pisząc szlifowanie miałem bardziej na myśli tulei żeliwnych, bo jak zauważyłem w wielu silnikach rotaxa można to spotkać. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.