Skocz do zawartości

virago XV1100 kopcenie z wydechu...


DonMariano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie? Wszystko było z moto ok. i teraz zauważyłem, że po uruchomieniu silnika na ssaniu trochę kurzy z wydechu. Po wyłączeniu ssania przestaje i na ciepłym silniku też jest ok. Objaw ten pojawił się teraz i nie wiem jaka może być przyczyna. Czy to kwestia paliwa, czy coś się rozregulowało ? Niepokoi mnie to, bo wcześniej nigdy nie było ani dymka. Proszę o opinię na ten temat...pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie? Wszystko było z moto ok. i teraz zauważyłem, że po uruchomieniu silnika na ssaniu trochę kurzy z wydechu. Po wyłączeniu ssania przestaje i na ciepłym silniku też jest ok. Objaw ten pojawił się teraz i nie wiem jaka może być przyczyna. Czy to kwestia paliwa, czy coś się rozregulowało ? Niepokoi mnie to, bo wcześniej nigdy nie było ani dymka. Proszę o opinię na ten temat...pozdrawiam

U mnie jest to samo!!!! Może coś z paliwem, ale zanim weźmiesz się za poważne regulacje sprawdź filter powietrza i świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jaki kolor dymi ??? Czy ubywa oleju ??? Może regulacja gaźnika , zawory , swiece . To podstawa

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.

Teraz jest już chłodniej niż miesiąc temu i może jak rano odpalasz to osadzona wilgoć "wyparowuje" Ci z tłumików :biggrin:

Na siwo! Z tą wilgocią by się zgadzało...tak podejrzewałem...a na filter czekam jeszcze, wtedy też zmienię świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jaki kolor dymi ??? Czy ubywa oleju ??? Może regulacja gaźnika , zawory , swiece . To podstawa

 

Witam,

Dymi na siwo i olej bierze (jakieś 100ml na 1000 km), a tak pali dobrze. Może rzeczywiście jakieś regulacje by się przydały ? Świece wymieniałem natomiast regulacji gaźników i zaworów nie robiłem.

Zastanawiam się jeszcze czy ma coś do tego filtr powietrza ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.

Teraz jest już chłodniej niż miesiąc temu i może jak rano odpalasz to osadzona wilgoć "wyparowuje" Ci z tłumików :biggrin:

 

 

Na siwo! Z tą wilgocią by się zgadzało...tak podejrzewałem...a na filter czekam jeszcze, wtedy też zmienię świece.

 

 

Myślę, że to z [powodu chłodów na zewnątrz. Po prostu teraz bardziej widać. Nie przejmowałbym się jak wszystko dobrze chodzi :biggrin: .

 

Popieram. U mnie nassaniu kopci na siwo od nowości. Latem jak ciepło to nie widać, teraz dopiero.

Co do przeglądu i regulacji, z pewnościa nie zaszkodzą, zwłaszcza, że olej bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank to jest para wodna, więc nie można mówić o kopceniu. Jest teraz chłodniej i zanim nie rozgrzeją sie wydechy, tak będzie. Podstawowe produkty spalania to tlenki węgla i WODA, i to ją w postaci pary widzisz po uruchomieniu motocykla z zimnym wydechem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...