Mr.Maciek Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Hello. Moj RX 125 po zmianie oleju z Castrol R2 na olej Stihla(do pil) zaczal bardzo mocno dymic na wysokich obrotach! Fakt. nalalem go duzo(1:30) czy to wina bogatej mieszanki i kiepskiego oleju? Spadku mocy nie ma zadnego oraz pali zawsze bez problemu i spala normalne ilosci (jak na 125 2T) paliwa. Prosze o pomoc. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 napewno jest to sprawa tego ze nalałeś go więcej, lecz moze być tego iż ten olej mocniej dymi niż castrol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 na 99% za duza mieszanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 w dwutaktach to jest normalne jak nalejesz za dużo oleju to dymi mocniej niz normalnie-nie przejmuj sie tym a jak chcesz sie tego pozbyć to poprostu dolej trochę czystego paliwa :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 trochę dużo 1:30, ja do ktma daje 1:50 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Ufff, poprzedni wlasciciel lal 1:50 ale zdaje mi sie ze to troche malo. Ale doleje troche wachy i zobaczymy :biggrin: Pzdr i thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbt Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Może to być też spowodowane właśnie tym, że nalałeś oleju, który jest przeznaczony do kosiarek i pod nią ma przystosowane parametry dlatego nie nadaje się do moto albo własnie zbyt bogata mieszanka co było juz powiedziane wcześniejpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Hello. Moj RX 125 po zmianie oleju z Castrol R2 na olej Stihla(do pil) zaczal bardzo mocno dymic na wysokich obrotach! Fakt. nalalem go duzo(1:30) czy to wina bogatej mieszanki i kiepskiego oleju? Spadku mocy nie ma zadnego oraz pali zawsze bez problemu i spala normalne ilosci (jak na 125 2T) paliwa. Prosze o pomoc. PzdrNo wiec czym sie przejmujesz skoro jest wszystko dobrze i poprawnie chodzi to nie sobie tak chodzi a to ze troche wiecej kopci to komu to przeszkadza a silnik ma lepsze smarowanie i bedzie dłuzej chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 silnik poprzez wlanie większej ilości oleju wcale nie ma lepszego smarowania-chodzi oczywiście o 2T, dlatego są jakieś proporcje aby ich przestrzegać a poprzez wlnie większej ilości oleju silnik wcale nie będzie lepiej smarowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 przy duzej ilosci oleju osiada sie wiecej nagaru a moze spowodować to zapieczenie pierscieni wiec nie warto bawic sie w lanie wiecej oleju :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 W Ktmie se mozesz robic 1:50 bo masz nikasilowy cylinder. polecam 1:40 ja robie tak do mtxa 80 i jest dobrze.Tylko 125 nie jestem pewny czy tez nie ma nikasilu ale raczej zeliwo :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Ma nicasil :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 W Ktmie se mozesz robic 1:50 bo masz nikasilowy cylinder. polecam 1:40 ja robie tak do mtxa 80 i jest dobrze.Tylko 125 nie jestem pewny czy tez nie ma nikasilu ale raczej zeliwo :crossy: Ojojoj jaki znawca, ja lałem 1:50 przy docieraniu i nie bylo to lekkie docieranie w mz, teraz leje 1:50 i nic... a po obrotach dostaje ostro :crossy: teraz ma nabite 1100 km prawie po remoncie i nie widac na tloku, cylindrez sladow zuzycia... :D Tylko zawsze trzeba pamietac o rozgrzaniu moto przed jazda a nie na pałe... A i oczywiście lać dobry olej :P Ja do MZ leje Husqwarne, Sthila czasem Midland :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Śladów zużycia to tak raczej nie zobaczysz, pewnie tylko tuleja szybciej się starła. Do docierania lepiej lać olej w stosunku 1:30, przynajmniej mamy większą pewność, że nie zatrzemy maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 malys w czasie docierania leje się normalne proporcje mieszanki paliwa z olejem i nie należy lać większej ilości oleju-jeśli ktoś robi dobrą mieszankę to nic nie ma prawa się zatrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.