Hard Core DTM Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Kurcze juz którys raz cos takiego widze i nie wiem do czego to słuzy . Mógł by mi ktos powiedziec co to jest :http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_5_51&products_id=194&osCsid=d2ffacb0873793b6417ea3d6d28ea878mi . Napisac do czego to słuzy i jak działa bo ja nie mam zaielonego pojecia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 to taki zawór w 2suwie- odpowiadaza lepsze i dokladniejsze napełnianie mieszanką Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 No dobra a gdzie to sie montuje?? i czy są duze efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Zawór membranowy jest stosowany na zasilaniu cylindra w mieszankę, między gaźnikiem a cylindrem. Dzięki niemu mieszanka raz zassana podczas suwu tłoka w dół nie cofa się do gaźnika. Polepsza to napełnianie cylindra mieszanką, tym samym efektywniejsza pracę silnika. W niemal każdym w miarę nowoczesnym dwusuwie taki zawór się znajduje.Oczywiście musi być fabrycznie przygotowane miejsce na taki zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Oczywiście musi być fabrycznie przygotowane miejsce na taki zawór. oj nie musi nie musi :P widziałem dokładny opis przerobki mz250 gdzie gosc robił giga wyrwe w karterze i wstawiał taki zaworek :icon_mrgreen: plus jeszcze kilka udogodniej i nie ten sam silnik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ogolnie nie pozwala wracac mieszance .. ja jak kiedys zapomnialem wsadzic membrany do mojej dt to niedosc ze walila benzyna w filtr powietrza to jak sie dalo full gaz to gasla i ogolnie ledwo palila ... slyszalem ze poprawia elastycznosc silnika a wiec sprawa moze byc warta zachodu ... Pozdrawiam :) :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ogolnie nie pozwala wracac mieszance .. ja jak kiedys zapomnialem wsadzic membrany do mojej dt to niedosc ze walila benzyna w filtr powietrza to jak sie dalo full gaz to gasla i ogolnie ledwo palila ... slyszalem ze poprawia elastycznosc silnika a wiec sprawa moze byc warta zachodu ... Pozdrawiam :) :icon_mrgreen: cos mi sie nie chce wierzyc ze zamontowałes gaznik bez membran bo to jest raczej nie mozliwe bo połaczenie gaznika z skrzynia korbowa jest tylko i włyłacznie przez ten zawor a tak na marginesie to nie opłaca sie kupywac tuningowych zaworow do seryjnych silnikow bo nic to nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.