Skocz do zawartości

Yamaha Wild Star


Prałat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Objawy;

-kranik paliwa nie trzyma (simering sprawdzałem, co jeszcze zrobić?)

-na zimno nie chce palić (aku nadaje sie do wymiany, nawet na światłach daje napięcie ponad 14)

-po przekręceniu stacyjki nie słychać jak kiedyś charakteryst.klekotania przekaźnika/pompki

-zimny trochę kopci, odpala jak podkręcę manetkę, zakopci ciemno-siwo i śmierdzi paliwem

Silnik ma przejechane 15 tys. Moto stało kilka lat po śmierci znajomego. Od kupna i fachowego serwisu po postoju zrobiłem 14 tys. Wiem, że po samym opisie trudno cokolwiek odpowiedzieć, ale jakie jest Wasze zdanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie zdaje ze bez fachowego serwisu sie nie obejdzie ,zbyt fajne moto zeby samemu cos przy nim grzebać i nie daj boże spierniczyć ,problem lezy pewnie po stronie gazników ,lub cos sie przysyfiło ,moze nie łączy jakas kostka dlatego pompka nie pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik czysty, a z tą kostką warto sprawdzić. Wiem, że mechanik potrzebny, ale trochę mnie już męczą te filozoficzne opinie i wstępne najeżdżanie na innych mechaników. Chyba się wykosztuję i podjadę do autoryzowanego serwisu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to wyglada, dlatego trudnosci z zapalaniem.

Jaki masz kranik, czy podcisnieniowy z pozycja PRI ( prime ) ?

Jesli tak i nie trzyma w pozycji ON to walnieta jest membrana kranika.

Ladowanie na poziomie 14V z wlaczonymi swiatlami jest OK.

To ze zapala z odrobina gazu tez nie jest problemem, a problem z dymieniem i smrodem benzyny to wina kranika.

Ja bym wymienil aku, naprawil / wymienil kranik i jezdzil.

A i sprawdzil dlaczego pompa sie nie odzywa, moze to jakis drobiazg.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kranik ma tylko jedną rurkę i 3 pozycje (on,off,res). Aku ma 7 lat, długo nieużywane, więc zmienić i tak trzeba. Pompka...hmmm sprawdzę na kablach podpiętych do auta. Ale już wielkie dzięki za podpowiedzi! Wolę do mechanika jechać z jakąś wiedzą, bo mam wrażenie, że do wielu z nich trzeba przyjechać z własną propozycją rozwiązania problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam znowu. Przed chwilą zmieniłem aku. Odpalanie na zimnym dalej ciężkie, ale jak tylko załapie, to po chwili odpala bez problemu. Wiem, że filter powietrza jest trochę zarzucony od wewnętrznej strony, świece były zmieniane, ale... Czy to może mieć wpływ na odpalanie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że filter powietrza jest trochę zarzucony od wewnętrznej strony, świece były zmieniane, ale... Czy to może mieć wpływ na odpalanie????

Zdjemij filtr powietrza i spróboj odpalić w ten sposób sam się przekonasz czy to aby napewno wina filtra. :biggrin:

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W motocyklu ktory dlugo stal, olej, oba filtry i plyn hamulcowy bym wymienil od razu po zakupie.

Jesli filtr powietrza wyglada na brudny to napewno jest brudny wiec nie ma co sie zastanawiac tylko trzeba wymienic.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W motocyklu ktory dlugo stal, olej, oba filtry i plyn hamulcowy bym wymienil od razu po zakupie.

Jesli filtr powietrza wyglada na brudny to napewno jest brudny wiec nie ma co sie zastanawiac tylko trzeba wymienic.

 

Adam M.

Adaś! On owszem stał, ale zaraz po zakupie miał pełny serwis. Od tego czasu zrobiłem jakieś 16 tys. W miedzyczasie oczywiście zmieniłem olej, filtry i świece. A filter bankowo trzeba zmienić (zewn. bez tragedii, tylko od wewn. strony zarzucony nieco).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Prałat, ja już ten temat przerabiałem z tym kopceniem z drugiego cylindra , taka lekka mgiełka na zimnym silniku i na ssaniu , pytałem się kilku i tam ma być , ja mam puste więc nie są łączone miedzy sobą . Co do palenia stawiał bym na czyszczenie gaźnika i na regulacje, koniecznie wyreguluj zawory(u mnie po regulacji znacznie się poprawiło jest wrecz ledwo widoczna mgiełka na zimnym) , są dwa do regulacji, w Wawie mówili że przerwa ma być na zero , czyli najcięższy szczelinomierz trzeba użyć . Taki temat chyba lepiej wsadzisz na dział cruizery , choppery . Będzie bardziej tematycznie.

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...