kiki Opublikowano 13 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2003 mój znajmoy machanik powiedział mi że jakbym założył dotaczaną zwęże na gardziel gaźnika może sie polepszyc praca silnika ( chodzi tu to aby zmniejszyc otwór ssący gaźnika)- prosze o wypowiedzi :roll: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 13 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2003 Zmniejszyc????-wydaje mi sie ze na odwrót.Większa gardziel-wieksza dawka mieszanki-ja to tak rozumuje-mozliwe ze sie mylę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kac Opublikowano 13 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2003 Cześć.Nie znam się na MZ, ale wiem i wy też powinniście, że układ dolotowy i wydechowy stanowią całość i są dobierane pod kątem konkretnej chrakterystyki silnika. Podejrzewam, że silnik ten konstruowano z myślą głównie o trwałości a nie osiągach. Takie przewężenie może coś zmienić (zużycie paliwa), ale bez ingerencji w wydech nie wydaje mi się. Ale zawsze możesz poeksperymentować (nie wydaje się trudne do wykonania). Sam się przekonasz i nikt nie będzie ci wciskał kitu, że po takim zabiegu jego etka szła z czwórki na koło.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 13 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2003 Czytałem trochę o dwusówach i wyczytałem generalną regułę, że średnica gardzieli nie może być mniejcza od średnicy gaźnika. Wydaje mi się że coś może być nie tak. Zmniejszenie tej średnicy spowoduje zmniejszenie podciśnienia w gaźniku, więc zmieni się jego charakterystyka. Nie mniej jednak ciekwe byłoby przeczytać o doświadczeniach po tekiej przreóbce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...