Skocz do zawartości

Pierwszy motocykl


Gość drybka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę Was o pomoc. Właśnie robię sobie prawo jazdy A i stoję przed wyborem pierwszego motocykla. Mam 35 lat, 185 cm wzrostu i ponad 90kg. Najpierw myślałem o jakimś skuterze ale ostatnio patrzę na Kawasaki ER-5. Proszę doradźcie jak dobrać odpowiedni motor. Co polecacie dla początkującego? Interesują mnie Cruisery i Choppery, Naked Bike i Skutery. Myślę o pojemności od 250 do 500.

Z góry dziękuję za pomoc

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak lubisz Nakedy...to ja osobiście polecam suzuki GS 500e od er-5 (dużo lepsza konstrukcja i większa wytrzymałość) albo honde CB 500. Sam niedawno zrobiłem prawko i na początek poradzono mi właśnie tego typu motorki albo starą,dobrą MZ...powodzenia i daj znać co wybrałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za radę. MZ mnie raczej nie przekonuje. Martwie się o naprawy. Nie znam się za bardzo na tym a nie chciałbym ładować w naprawy w serwisie. Wolałbym wydać trochę więcej na starcie i mieć względny spokój z naprawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się nie znam, a MZ kupiłem. Tylko po to żeby sprawdzić czy moto jest rzeczywiście zajebistą sprawą oraz żeby się z nim zapoznać. Też chciałem kupić ER-5 (mam prawie indentyczny wzrost), ale odradzono mi ponieważ jest za niska. Musisz usiąć na nim i zobaczyć. Ja również na początek zalecam grata, ponieważ jak ci się nie spodoba to bedzie mniejszy żal. Lepiej wyrzycić 2000 niż 20000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi jakoś przekonać się do MZ. Mam bardzo małe doświadczenie ale jazdy mam teraz właśnie na wyeksploatowanej MZ 150. Czuje się na tym jak na troszkę większym komarku. Pewnie 250 jest lepsza.

Dzięk i pozdrawiam.

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach