motorzeszow Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 nie wiem, bo mam chyba uwalony obrotomierz a on jest elektroniczny, to koncowke czasem sciagam ale nie widze zbyt wielkiej roznicy procz tego ze glosniej chodzi, jakiego koloru kabelki mas zmoze podpiete do obrotomierza? jelsi moglbys zobaczyc i mi podac bylbym wdzieczny, i ile tobie pojdzie na maxa twoj KS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Co do ag-motu to unch zawsze jak pytasz to wszystko jest a jak przyjdzie co do czego to jest problem. Ale Do tego silnika raczej powinni miec podstawowe sprawy:) A tak to gratuluje moto i zapraszam na wspolna przejazdzke po miescie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 bardzo chetnie :icon_mrgreen: ale troche si eboje po miecie, jezdze bardziej po obrzezach na jakeis wypady, na dzielke itp, mopzemy jutro sie gdzies przejechac ;) tlyko nei wiem czy dorownam twojej maszynce :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 do obrotomierza są podłączony trzy kabelki:brązowy(masa) żółyy i szary.na maksa to nie śmigam bo mi go szkoda,ale na trzecim biegu ciągnie te 80km/h.ja nie latam nim szybciej niż 105km/h.Ale powiedz jak jest zablokowany,czy nie kręci obrotów,czy nie moze wykręcić obrotów tylko na na ostatnim i przedostatnim biegu dość wysokich obrotów??i powiem ci że mój KS 80 lepiej przyspiesza od suzuki rg 80 :icon_mrgreen: ps.gdzie można dostać tłok do zundappa ks 80 touring??i czy to prawda że cylinder w nim jest pokryty nicasilem,czy jak??????bo w prospekcie jest napisane coś takiego,,hartverchromte Zylinderlaufflache'' oto link do prospektu http://img124.imageshack.us/my.php?image=ks80iiinfbu2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 podpiolem dzis obrotomierz ale nie dziala mi pod tym szarym kablem cos, cos jest z nim uwalone, pod szarym kablem ma maxymalnie 3 tys obrpotow albo 2, a podpiolem mase i kabel dodatni od lapmy przedniej bo ktos mi keidys mowil ze elektroniczny obrotomierz potrzebuje tylko pradu z cewki, wiec sprobowałem, no to dzialal niby ale cos swiruje, zatrzymuje sie na 5,5 albo 6 tys, a jak tak przywae na full to max 7- moze 7,5 tys, ale nie wiem czy to pokazuje tyle ile trzeba, bo czasem jak szybko przywaele po gazie to podskoczy do 9 i zaraz spadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 podaj maila to ci wyślę schemat elektryki bo na bank masz cos pokopane z elektryką ja też tak miałem że za mało pokazywał.moze masz jakieś zwarcie??odepniej światła i zaobacz jak wskazuje wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 jak bys mial schemat to bylbym bardzo wdziczny, moj mail: [email protected] sprobuje dzis z odpietymi swiatlami, ale na bank mam cos powalone z elektryka bo na kablach w tylnej lapmie nie mam proadow, prad podciagniety jest z przedniej lampy, a elektryka wyglada na oryginalna, i wszystko popodpinane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 a masz podswietlanie zegarów??bo jak nie ma idzie prąd do lampy to nie powinien też do podswietlania.ja miałem tak że jak zapalało się światło stopu to i wskazówka obrotomierza opadała do zera.ale jakos sie z tym uporałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 podswietlenie nie mam, dopiero bede robil witam, podpiolem obrotomierz zgodnie z schematem, teraz tak jakby lepiej dzialal i chodzi plynnie, nie skacze, ale na postoju jak nie jade rozkreci sie maxymalnie do 8 tys, a jak jade to 7,5 tys na maxa i tyle, na kazdym biegu, nic wiecej z niego nei wycisnie. Czyli prawdopodobnie blokada na module?? wie ktos jak sie to sciaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Witam! Chciałem powiedzieć na początek kilka rzeczy odnośnie KS 80. Silnik, które znajdują się w Zündappach to nie żadne Sachsy tylko Nürnberskie zweitakty. Silnik jest chłodzony cieczą w obiegu nie wymuszonym. W układzie korbowo-tłokowym wykorzystano (tak jak wcześniej wspomniał michalloKS) pierścień L-ringowy (wym. 46x2, nowsze silniki 46x1.5) i tłok firmy Meteor (model 1053). Gaźnik to standardowy Bing 21 ( dysza główna 85, dysza powietrzna 40) bez żadnych membran. Sprzęgło 5 tarczowe[modele chłodzone powietrzem 4 tarczowe] mokre. Skrzynia 5 biegów. Przełożenie na zębatkach to 16z przód i 39z tył. Posiadaczy Zündappów zapraszam na forum posięcone tym motocyklom: www.zundapp.fora.pl Aha motorzeszow wywaliłeś jeną ściankę w tym tłumiku? Jaką masz instalację 6V czy 12V? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xardas1991 Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Dobry motorek mój kolega ma taki ale mu leci tylko 75km/h Cytuj http://radio.elektroda.net Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 xardas1991 to twój kolega ma albo całkowicie zblokowanego (fabrycznie blokowali do 80km/h) lub tak dojechanego że na V biegu nie osiąga większych prędkości obrotowych niż 5000 obr/min. KS 80 w dobrym stanie (odblokowany) powinien bez problemu 110-115 km/h kicać. A może kolega jeździ tylko na II biegu?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Gratulacje!Nie powiem ciekawy motocykl!Posiedź przy nim troche a będziesz miał 10x lepszą maszynę niż wszystkie rs'ki, mbx'y rg i.t.d..Pozdrawiam! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Dokładnie EnduroMax ma rację. Trochę renowacji i będzie wyglądał o niebo lepiej (nie mówię że teraz źle wygląda bo wygląda dobrze). Ja gdy zakupiłem swojego, był bez przedniej lampy, nie działał obrotomierz, był na kapciach, paskudne, porysowane z każdej strony malowanie biało-niebieskie (farba wyglądała na nim jak plakatówka na ścianie) Przed sezonem rozebrałem go (oprócz silnika) do cna i pomalowałem każdy element. Obrotomierz zakupilem wraz z drugim Zündappem KS 80 (wersja taka jak twoja) i teraz go remontuje. Włóż w niego trochę pracy a będziesz miał cud, miód i orzeszki... ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 gartuluje ladny motorek, bezarawyjnosci zycze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.