Skocz do zawartości

Moj Nowy Nabytek :) Musze sie Pochwalic... Zundapp KS 80


motorzeszow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem, bo mam chyba uwalony obrotomierz a on jest elektroniczny, to koncowke czasem sciagam ale nie widze zbyt wielkiej roznicy procz tego ze glosniej chodzi, jakiego koloru kabelki mas zmoze podpiete do obrotomierza? jelsi moglbys zobaczyc i mi podac bylbym wdzieczny, i ile tobie pojdzie na maxa twoj KS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ag-motu to unch zawsze jak pytasz to wszystko jest a jak przyjdzie co do czego to jest problem. Ale Do tego silnika raczej powinni miec podstawowe sprawy:) A tak to gratuluje moto i zapraszam na wspolna przejazdzke po miescie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do obrotomierza są podłączony trzy kabelki:brązowy(masa) żółyy i szary.na maksa to nie śmigam bo mi go szkoda,ale na trzecim biegu ciągnie te 80km/h.ja nie latam nim szybciej niż 105km/h.Ale powiedz jak jest zablokowany,czy nie kręci obrotów,czy nie moze wykręcić obrotów tylko na na ostatnim i przedostatnim biegu dość wysokich obrotów??i powiem ci że mój KS 80 lepiej przyspiesza od suzuki rg 80 :icon_mrgreen:

ps.gdzie można dostać tłok do zundappa ks 80 touring??i czy to prawda że cylinder w nim jest pokryty nicasilem,czy jak??????bo w prospekcie jest napisane coś takiego,,hartverchromte Zylinderlaufflache''

oto link do prospektu http://img124.imageshack.us/my.php?image=ks80iiinfbu2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiolem dzis obrotomierz ale nie dziala mi pod tym szarym kablem cos, cos jest z nim uwalone, pod szarym kablem ma maxymalnie 3 tys obrpotow albo 2, a podpiolem mase i kabel dodatni od lapmy przedniej bo ktos mi keidys mowil ze elektroniczny obrotomierz potrzebuje tylko pradu z cewki, wiec sprobowałem, no to dzialal niby ale cos swiruje, zatrzymuje sie na 5,5 albo 6 tys, a jak tak przywae na full to max 7- moze 7,5 tys, ale nie wiem czy to pokazuje tyle ile trzeba, bo czasem jak szybko przywaele po gazie to podskoczy do 9 i zaraz spadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bys mial schemat to bylbym bardzo wdziczny, moj mail: [email protected] sprobuje dzis z odpietymi swiatlami, ale na bank mam cos powalone z elektryka bo na kablach w tylnej lapmie nie mam proadow, prad podciagniety jest z przedniej lampy, a elektryka wyglada na oryginalna, i wszystko popodpinane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz podswietlanie zegarów??bo jak nie ma idzie prąd do lampy to nie powinien też do podswietlania.ja miałem tak że jak zapalało się światło stopu to i wskazówka obrotomierza opadała do zera.ale jakos sie z tym uporałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podswietlenie nie mam, dopiero bede robil

 

witam, podpiolem obrotomierz zgodnie z schematem, teraz tak jakby lepiej dzialal i chodzi plynnie, nie skacze, ale na postoju jak nie jade rozkreci sie maxymalnie do 8 tys, a jak jade to 7,5 tys na maxa i tyle, na kazdym biegu, nic wiecej z niego nei wycisnie. Czyli prawdopodobnie blokada na module?? wie ktos jak sie to sciaga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Chciałem powiedzieć na początek kilka rzeczy odnośnie KS 80.

Silnik, które znajdują się w Zündappach to nie żadne Sachsy tylko Nürnberskie zweitakty. Silnik jest chłodzony cieczą w obiegu nie wymuszonym. W układzie korbowo-tłokowym wykorzystano (tak jak wcześniej wspomniał michalloKS) pierścień L-ringowy (wym. 46x2, nowsze silniki 46x1.5) i tłok firmy Meteor (model 1053). Gaźnik to standardowy Bing 21 ( dysza główna 85, dysza powietrzna 40) bez żadnych membran. Sprzęgło 5 tarczowe[modele chłodzone powietrzem 4 tarczowe] mokre. Skrzynia 5 biegów. Przełożenie na zębatkach to 16z przód i 39z tył. Posiadaczy Zündappów zapraszam na forum posięcone tym motocyklom: www.zundapp.fora.pl Aha motorzeszow wywaliłeś jeną ściankę w tym tłumiku? Jaką masz instalację 6V czy 12V? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xardas1991 to twój kolega ma albo całkowicie zblokowanego (fabrycznie blokowali do 80km/h) lub tak dojechanego że na V biegu nie osiąga większych prędkości obrotowych niż 5000 obr/min. KS 80 w dobrym stanie (odblokowany) powinien bez problemu 110-115 km/h kicać. A może kolega jeździ tylko na II biegu?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje!

Nie powiem ciekawy motocykl!

Posiedź przy nim troche a będziesz miał 10x lepszą maszynę niż wszystkie rs'ki, mbx'y rg i.t.d..

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie EnduroMax ma rację. Trochę renowacji i będzie wyglądał o niebo lepiej (nie mówię że teraz źle wygląda bo wygląda dobrze). Ja gdy zakupiłem swojego, był bez przedniej lampy, nie działał obrotomierz, był na kapciach, paskudne, porysowane z każdej strony malowanie biało-niebieskie (farba wyglądała na nim jak plakatówka na ścianie) Przed sezonem rozebrałem go (oprócz silnika) do cna i pomalowałem każdy element. Obrotomierz zakupilem wraz z drugim Zündappem KS 80 (wersja taka jak twoja) i teraz go remontuje. Włóż w niego trochę pracy a będziesz miał cud, miód i orzeszki... ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...