Shinigami Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Masz nabite na pokrywie sprzęgła. Najlepszy będzie ten właściwy ;) 10W40 z normą JASO MA lub MA2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki kmx Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Siema. Mam jednego problema, wkładałem silnik do ramy bo robiłem remont w moim kmx'ie i jak wszystko poskładałem to zostały do podłączenia kable wychodzące z silnika, jedną wiązkę podłączyłem na 100% właściwie bo kostka w kostke weszła tak jak miała wejść, a drugi kabel z silnika szedł do modułu i od strony silnika kabel niemiał kostki a w module była więc jeżeli były podane kolory kabli to chciałem zrobić to bez kostki i odciąłem kostke a co się okazało były tam inne kolory kabli i mi się pomieszały, więc podłączyłem to byle jak i o dziwo motor odpalił i jeździ i wszystko działa tak jak należy, ostatnio spróbowałem zmienić te kable miejscami bo może złe podłączenie było i zamieniłem je iskra wciąż była i zabrałem się do odpalania, kopka jak na nią nacisnąłem nogą to w trybie błyskawicznym odskoczyła spowrotem a motor niechciał odpalić i niewiem co to mogło być?? Zrobiłem kable z powrotem jak były na początku i jest ok odpalił. Mogłem coś przez to zepsuć, lub niewiem może i głupie pytanie ale silnik mógł zakręcić w drugą stronę przez to albo zwiększyć poprostu kompresję?? Edytowane 6 Marca 2013 przez kawasaki kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Widzisz dobry człowieku. Tak się kończy grzebanie bez żadnej pomocy. Weź sobie zorganizuj niezbędne minimum czyli schemat elektryki i podłącz ten moduł porzadnie a przynajmniej upewnij się, że w obecnej formie nie jest źle. Nie ucz się na błędach, bo rozwalisz ten motocykl szybciej niż naprawisz. Trzecia sprawa to taka, że jak już naprawiasz to rób to tak żeby następna osoba po Tobie nie musiała poprawiać albo co gorsza głowić się jak było w oryginale.To co Ci się stało po innym podłączeniu potocznie określa się odbiciem kopniaka a wynika to zazwyczaj ze zbyt wczesnego zapłonu i w zasadzie jeden pies co by się dalej stało. Tak być nie może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki kmx Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Mam schemat podłączenia, nawet całą instrukcję ale tam niezanalazłem jak to podłączyć, pewnie przejade się do jakiegoś elektryka i mi to zrobi jak być powinno. Jak ja na kablach się za bardzo nieznam to grzebać w tym niebędę. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 mozecie mi powiedziec ile mozna wlac oleju do silnika ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Pytałeś i nawet podziękowałeś za odpowiedź. Na górze tej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ale ja na mojej pokrywie nie moge sie doczytac ile moge wlac :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 5 minut googlowania mówi: GETR. SAE 10/W30 GETR. 0,75 LITER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki kmx Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Dokładnie 750ml oleju, najlepiej 10W40 Motul Transoil Expert, u mnie się sprawdza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karbon Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Koledzy mam pytanie, dzisiaj wybrałem sie pierwszy raz od czasu kupna pośmigać kmx'em po piaskowni praktycznie cały czas na 1 biegu i po paru minutach jazdy myślę ze ok 10 min zagotowała mi sie ciecz chłodząca. Oczywiście gdy dojechałem temperatura była mniej więcej po środku wskaźnika. Czy wam też sie tak grzeją te maszyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu4773 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 mam pytanko , czy orientuje się ktoś czy opona 4.60/18 podejdzie na tył do kmx'a?, w seri jest 4.10/18 ,duża jest różnica w tym między 4.10 a 4.60? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Taka, że będziesz miał poteżnego muła na wysokich obrotach i będzie się źle zbierał. Taka opona jest za ciężka do tej pierdziawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu4773 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 bo mam okazje kupić tanio taką nową opone identyczną jak ta http://allegro.pl/4-60-18-4-60-18-120-90-18-dunlop-k360-promocja-i3432758133.htmlczy ona się na daje do jazdy 60% szosa ,40% ''teren'' tylko czy wejdzie mi w wahacz bo na 4.10 jest jeszcze miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Daj sobie spokój i kup rozmiar fabryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.