jendrke Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) edit: chodzi o zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego, nie wiem dlaczego w czarnym go nie ma zwykle bywa pod trójkątnym plastikiem tak jak na górnej wersji, u mnie również tam się znajduje.... Edytowane 27 Listopada 2011 przez jendrke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpapas Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Witam ,Mam taki problem że posypało się łożysko dolne korbie części przemieliło uszkadzająć korbe, tłok, rysa na cylindrze.teraz jest kwestia co z tym dalej zrobić szukać nowego cylindra , tuleje ? obecny tłok to była już selekcja D ...szukam najlepiej z okolic trójmiasta może ma ktoś coś z tego co mi potrzebne albo zna dobry warsztat do zrobienia tuleii?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 W cylinder wstawisz tuleje tutaj: http://motor-tech.pl kupujesz nową korbe, łożyska, uszczelniacze, uszczelki wszystko składasz do kupy i śmigasz dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpapas Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 kwestia czy lepiej robić , czy kupić silnik używany w dobrym stanie. Gdzieś czytałem artykuł tego kolesia od tej strony i pisał że różnie bywa z tulejami , przesuwają się jak się przegrzeje i nie ma gwarancji na to .. nie wiem ile w tym prawdy:)może ktoś już robił ??? silnik uzywka ok 1200zł (i stary na części ) zrobienie starego 1100 same części i tuleja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
druid11985 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam.Jestem po kompletnej rozbiórce mojego "nowego" KMX-aMam kilka pytań, które mnie nurtują.Gdzie ma być podłączona linka obrotomierza?W manualu widzę, że w pompce oleju jest taka jakby przepustnica i do niej dochodzi linka.U mnie tego nie ma.Czy ma tam być po prostu jakaś krótka linka czy ona ma dochodzić do jakiegoś przełącznika?Zauważyłem, że nie działa sprzęgło.Dźwignia dociągnięta do końca a dalej nie można zakręcić kołem.Wiecie, co to może być? Dzięki za ewentualne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Elpapas Silnik możesz kupić drugi ale jaką masz gwarancje że jest w lepszym stanie albo że po 200km rozleci sie jak twój. Tuleje w motor-techu wstawiało dużo ludzi z tego forum ja wstawiałem w CRM KDX kilku moich znajomych też tam robiło i nikt nie narzeka, facet naprawde zna sie na rzeczy. Zrobisz swój silnik i wiesz na czym jeździsz przez kilka sezonów. druid11985 prawdopodobnie ktoś odłączył dozownik jeżeli tego nie masz, musisz robić mieszanke do zbiornika. Napisz coś więcej o tym sprzęgle czy klamka jest twarda i nie da sie wcisnąć czy działa normalnie tylko nie wysprzęgla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
druid11985 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Klamka chodzi normalnie i dochodzi do końca.Nawet jak próbowałem kleszczami ruszyć samą dźwignię przy skrzyni to dochodziła ona do końca a dalej nie szło wysprzęglić biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 To jeszcze napisz czy próbowałeś zakręcić kołem np. po przestanej nocy i wciśniętym sprzęgle bez odpalania, bo jeżeli tak to tarcze często sie sklejają. Zrób tak wrzuć bieg wciśnij sprzęgło i poruszaj przód tył jeżeli nic nie da i na odpalonym silniku jest to samo to musisz rozbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
druid11985 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ok dam znać.Póki co cały jest rozebrany, jutro szlifowanie i malowanie elementów, wymiana węży, czyszczenie i tak po kolei.Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpapas Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 ktoś testował korbowód: t.k.r.j. (145zł)http://allegro.pl/korbowod-korba-t-k-r-j-do-kawasaki-kmx-125-kmx125-i1944067973.htmllub tłok t.k.r.j (150zł) :http://allegro.pl/tlok-t-k-r-j-tkrj-kawasaki-kmx-125-54-00mm-ak0400x-i1965947824.html\niby japońskie , ile w tym prawdy nie wiem :)Cena jest całkiem atrakcyjna i nie jest to najtańszy tłok jaki widziałem Tuleje wstawiam w motor-tech bo faktycznie wielu ich chwali i zrobią mi wał tez tam w dobrej cenie cenie... druga opcja to wossner tłok(300zł) i prox korba(320zł) ale ceny wysokie :/ kwestia czy warto jak mam zamiar pojeździć tym max rok... na tańszych częściach w 1050zł wyjdzie .... a lepszych 1350zł kwestia czy te tańsze dadzą rade ten rok ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Co do korby nie pomoge. Tłok kupiłem kiedyś Piston-kit jakiś taki za 130zł chyba do CRM 125, wszystko fajnie tłok przyszedł tylko pierścienie nie pasowały na tłok nie mieściły sie w rowkach i do cylindra też nie pasowały, troche to poprzerabiałem lecz kompresji na tym nie było. Pewnie jest tak że zależy jak trafisz, musisz zdecydować czy chcesz ryzykować, tłoki Wossner masz droższe ale pewne zakładałem takie 2 i nigdy problemów nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 tkrj ludzie wkładają do xt600 i są bardzo zadowoleni a kosztuje połowę wossnera(250 zł a wossner 600 ) nie dam sobie łba uciąć ale myśle że jak dobrze dobierzesz luz tłok cylinder i dobrze dotrzesz to polata rok spokojnie... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpapas Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Z luzem to nie problem bo mi koleś od tulei zrobi tak jak ma być ;)Dalej nie wiem co z korbą , proxa bardzo tanio to 320zl , a z tej samej firmy co tlok 150zl ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
druid11985 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Damiano dzięki, rzeczywiście wina leżała po stronie sklejonych tarcz.Motor mam już kompletnie odrestaurowany i teraz będę walczył z elektryką i tu znów mam pytanie.W moim KMX-ie nie było akumulatora ani stacyjki. Reszta elektryki jest na swoim miejscu łącznie z oświetleniem.I teraz tak czy jest możliwe odpalenie motoru przy wypiętej całkowicie wtyczce z stacyjki? U mnie odpala bez problemu.Czy musiało coś zostać zmostkowane?Jeszcze lepiej by było jeżeli ktoś tak dobry podał mi kolory i kolejnosc kabli we wtyczce z stacyjki jakie ma u siebie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegan259 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Witam jestem nowy na forum też od roku użytkuje kawasaki kmx125. nie dawno zmieniłem zębatki 13/50 a i tak z ciekawości wczoraj rozciąłem dyfuzor i jak się okazało to w moim nic nie było oprócz metalowej obejmy która zatykała mi rurkę do tłumika nie mam pojęcia jak i skąd ona się tam wzięła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.