DymekFR Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) No to jeszcze jedno pytanie do kogoś kto to robił i mu się udało. Jak odblokować moduł w KMX. Szukałem po necie i na forum i jakoś nie moge niczego konkretnego znaleźć. Gdzieś ktoś pisał ze mostkuje się jakiś kondensator czy tranzystor. Jeżeli nie da się odblokować to gdzie mogę dostać odblokowany i mniej więcej za ile. Jeszcze jedno, jak pracuje ten cały system dźwigienek w tylnym zawieszeniu, czy są tam jakieś łożyska igiełkowe czy po prostu cierne i trzeba je rozwiercać i wbijać nowe tuleje? Z góry dzięki za odpowiedzi. :crossy: Edytowane 22 Czerwca 2010 przez DymekFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALX Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam. Jestem posiadaczem Kawy 125 '98 i chciałbym sie dowiedzieć czy da sie w jakiś sposób utwardzić tylny amortyzator. Jeżeli nie to czy pasuje od KX?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 (edytowane) nie wiem wszystkiego ale już wam napisze co można zrobić : I Blokada w końcówce tłumika(wystarczy odkręci? 3 śrubki i wyjąc zawartość tłumika) II równie? blokada tłumika tyle że znajduje sie ona w kolanku przy cylindrze III Filtr powietrza IV Membrany w gaźniku( założenie karbonowych) V Mozna również założyć większe dysze. w serii by?a chyba 102,5 ja teraz mam 107,5 w moim KMX-e VI Ustawienie większej dawki na iglicy w gaźniku VII założenie lepszej świecy platynowej lub platynowo-złotej VIII No i jedna z najważniejszych blokad to moduł? który znajduje się pod bakiem. Wystarczy go rozebrać? i odszukać? największy tranzystorek( chyba tak to się zwie) a wtedy wystarczy zrobi? na nim zwarcie. ( mamy pełne obroty) Odblokowanie + tuning Edytowane 30 Czerwca 2010 przez leonq5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 (edytowane) Osiągnięcie mojego kmx: max 4.5l na 100km :icon_mrgreen: Jednak nie o tym chciałbym tu pisać. - regulacja tylnego amorka- są punkty 2,3,4, i bez napisu jeden. do czego służy to pokrętło? - czy można (i w którym miejscu) nabić go azotem - da sie regulować podawanie oleju z dozownika? ( dostaje go za dużo) -spadek obrotów. po przegazówce obroty spadają do wartości jałowej w jakies 10 sekund czyli za długo. co może być tego przyczyną? z góry dzięki za odpowiedź Edytowane 30 Czerwca 2010 przez kacpextreme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DymekFR Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) leonq5 czy przypadkiem Twoja wypowiedz nie jest skopiowana z forum kawasaki? bo tak mi jakos znajomo wyglada. Obawiam sie tego "chyba tak to sie zwie" bo nie chce spalic modulu. Tranzystor o ile mi wiadomo ma 3 nozki wiec ktore zewrzec? Bo zwarcie wszystkich trzech wydaje mi sie bez sensu... Chyba jednak poszukam kogos kto sie na tym zna i mi to zrobi :icon_rolleyes: kacpextreme sprobuj przesmarowac linke gazu, moze powoli sie cofa i przez to taki efekt Edytowane 1 Lipca 2010 przez DymekFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek93 kmx Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Witam wszystkich. Mój kmx nadal spisuje się świetnie... Miałem tylko jedną małą wywrotkę na mokrej trawie, plastki wszyściutko całe, lecz postawiłem go w garażu i czasem poleci z niego trochę benzyny z takich 2 szlaufików przy tylnym amortyzatorze... :rolleyes: Co może być tego przyczyną ??? Pomóżcie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Są to wężyki przelewowe z gaźnika. Za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej lub zacinający się zaworek iglicowy ewentualnie jakiś syf w zaworku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 http://www.kmx125.de/ wejdź w technik > potem Entdrosseln >Leistung: 15 PS bei 7900U/min (100 km/h) > Einbauanleitung I tam pisze jak odblokować moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 http://www.kmx125.de/ wejdź w technik > potem Entdrosseln >Leistung: 15 PS bei 7900U/min (100 km/h) > Einbauanleitung I tam pisze jak odblokować moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek93 kmx Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Ok dzieki Damiano ;) Zobaczę co się tam stało i napisze co było ;) Dzięki jeszcze raz, pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 jak dostać się do zaworu wydechowego? ściągnąć głowice, i tam wszystko bedzie czy jakos inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Po lewej i prawej stronie cylindra masz pokrywki, po lewej z napisem KIPS, z prawej wchodzi wałek sterujący zaworem,odkręć dyfuzor i te pokrywki wtedy wszystko widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Po lewej i prawej stronie cylindra masz pokrywki, po lewej z napisem KIPS, z prawej wchodzi wałek sterujący zaworem,odkręć dyfuzor i te pokrywki wtedy wszystko widać. No dobra, ale samych zaworów tam nie ma. Mam zawalone nagarem i sie nie otwierają, a przez te pokrywki się tam nie dostane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Zdejmij wydech, odkręć prawą pokrywke wysuń wałek na którym są osadzone klapki zaworu, wtedy będziesz mógł to wyjąć i wyczyścić. Z założeniem będziesz miał troche zabawy bo ciężko to zrobić gdy nie ma sie cylindra w ręku ale wykonalne :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 ok, dzięki. zrobię jakiś tutorial tego dla przyszłych pokoleń. Jak coś to tutaj sie bede pytał o reszte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.