enduromaster Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Andrzej KMX: poprostu wyreguluj gaźnik :notworthy: przeczyść filtr powietrza. Następnie sprawdź iskrę. HellAxe: Tuż przy główce ramy, hmm może bardziej bliżej ramy po prawej stronie jest regulacja owej linki gazu, to może pomoże, jeśli nie sprawdź manetkę, przesmaruj. Jeśli dalej nic, to idąc od manetki, za regulacją po zdjęciu baku linka jest w takim pudełeczku gdzie rozchodzi się do gaźnika i do dozownika. Tam też przesmaruj, gdyż tam na sucho to chodzi. Jeśli dalej nic mialem taki przypadek ze przy skrecie mi dodawało gazu poprostu przyczyna to taka że tam gdzie jest ta regulacja to ona wchodziła jakby za owiewke, najlepiej aby przy skręcie w lewo i prawo pozostało to w tym samym miejscu. jak już będziesz smarował to smarem teflonowym, tam ma być sucho, tak samo z manetką , niewielka ilość teflonu i wsio Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Czy bity był nie wiem, ale że miał że tak powiem "poważniejsze" gleby to tak. Pierwsza oznaka: Na owiewce (tej przy baku) nie ma naklejek, więc pewnie coś się stało. Nie uwierze jeśli sprzedający powie że mu sie nie podobalo.. bo bez tej "okleiny" gorzej wyglada. Nastepne: Jeśli dobrze widze to stacyjka była zmieniana.. hmm czyżby przód lekko? No i te podnóżki.. każdy w inną strone. i z tej strony i z tej.. No i kierunki zmieniane. Cuż są to tylko moje domysły a tak naprawdę trzeba jechać i się przejechać zobaczyć i poczuć. I znów wyjdzie że jestem be i w ogóle ale ja mam zarejstrowanego i tez 98 rok do sprzedania... no i w najpiękniejszym malowaniu czyli zielone!Szukam jakeigos enduro albo crosa 125 ale do 200 km o demnei czyli od jarosłąwia podkarpacie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ-KMX Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Dzieki za odpowiedzi, linke mam przesmarowana, filter wyczyszczony, swieca wporzadku, gaznik raczej terz tzn. chyba brakujemi w nim jednej srubki od regulacji(jest ta od zwiekszania obrotow, a tej drugiej nie ma), nie bylo jej od poczatku i wszystko dzialalo, czujnik od nuszki mam juz spienty na krutko. Sprawdze jeszcze czy nie podeszla woda do magneta, jesli to nie pomoze to sie odezwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 (edytowane) Dzieki za odpowiedzi, linke mam przesmarowana, filter wyczyszczony, swieca wporzadku, gaznikraczej terz tzn. chyba brakujemi w nim jednej srubki od regulacji(jest ta od zwiekszania obrotow, a tej drugiej nie ma), nie bylo jej od poczatku i wszystko dzialalo, czujnik od nuszki mam juz spienty na krutko. Sprawdze jeszcze czy nie podeszla woda do magneta, jesli to nie pomoze to sie odezwie. :) ;) Edytowane 26 Października 2007 przez piotrek2345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 a co sadzce o kmx vs dt vs crm jakie co a plusy i minusy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 crm nie zalicza się do klasy kmx/dt Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 niby czemu ? ja latalem KMXem a kumpel CRM i bardzo podobnie chodzily oba, w CRMce lepsze zawiasy i slabszy dół... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 CRM jest wyższa, ma lepsze zawieszenie, dół ma słabszy, ale jak sie otworzy zawór to wyrywa zajefajnie, mój kumpel ma na gaźniku 32mm to po otwarciu zaworu rwie jak poj...na. Ma inna charakterystyke silnika jest ostrzejsza od KMXa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 jak jezdzilismy po lasach to ten brak dolu byl raczej klopotoliwy, jak masz taki strzal w scigu to ok, ale w terenie mozna stracic panowanie... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 no fakt crm ma hoy..... doł ale pozatym wymiata na maxa według mnie mocno przewyzsza kmx i dt i jest mocniejsza niz rx kumpel ma pegaso 125 z tym samym rotaxem i objezdzam go z zamnietymi oczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 jak jezdzilem na CRMce to nie widzialem az tak wielkiej roznicy miedzy KMXem, na V-max'a to owszem troche mnie brala... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 moja crm idze 130 125 ok ale do tej predkosci mam moment mialem kmx ale sprzedalem nie moglem nazekac na niego ale go zaechalem szybko amor tyl i przud a silnik nie ;pp kmx byl fajny le nie nadaje sie na tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 kubus pisz wyraźnie bo nic nie rozumiem z Twojego posta, ani Ciebie nie rozumiem piszesz ze co myslimy na temat Crm vs Kmx vs Dt a piszesz zaraz ze CRM jest zaje*ista i jaka ona nie jest... no jasne ze kmx nie nadaje sie na tor. to raczej endurko. tak do niedzielnych wypadów. Powiem szczerze ze kolega ma CRM i tak jak pisze Bubu, dosc slaby dol, ale bez rewelacji. Kubus to nie tak z tymi silnikami: pomysl np ten sam rotax w RS 125 i w RX 125, i co RX jakos nie jedzie 160km/h... to że są te same rotaxy to nie znaczy że tak się zachowują jeżdżą. Mają inne przełożenia w skyrzni biegów to napewno, a co jeszcze nie wiem? niestety nie jestem konstruktorem. Dlatego nie przyrównuj podobnych silnikow o innym przeznaczeniu. Jeśli się myle niech enduromaster mnie poprawi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 dla mnie silnik to silnik ruznia sie tylko przelozenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ-KMX Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 witajcie, w dalszym ciagu mam ten sam problem, ale gdy wyciagne filter powietrza(wyczyszczony) to wszystko jest w porzadku, wydaje mi sie ze dostaje malo powietrza, ale nie jestem pewien. Moze ktos wie co z tym zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.