Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

ja bym tyle nie dal, kupilem rok temu 1999r, z oryginalnym przebiegiem 19 400km, wszystkimi ksiazkami i pudlem czesci zapasowych, do tego przelotowy tlumik oryginalny do KMXa i mini kierunki, po malutkiej wywrotce z ledwo widocznymi sladami za 3900zl (do rejestracji)

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym tyle nie dal, kupilem rok temu 1999r, z oryginalnym przebiegiem 19 400km, wszystkimi ksiazkami i pudlem czesci zapasowych, do tego przelotowy tlumik oryginalny do KMXa i mini kierunki, po malutkiej wywrotce z ledwo widocznymi sladami za 3900zl (do rejestracji)

 

Mowie ci ja mam na sprzedaz. Wymieniam teraz w nim tylna tarcze klocki, jest po wymianie oleju (Motul) nowe aku, jezdze na Castrol R2. Jest na kostkach pzdr. i chce 4.700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy z kąd bierzecie częsci zamienne do swoich kaw? :crossy: Nie chodzi mi o allegro. A i czy znacie jakąś stronke z manualami do klx250? Albo sie orientujecie gdzie złapać jakiś tani moduł.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedne maja zebatki na predkosc 16/48 (moj na tych lecial 120) inne maja na przyspieszenie (moj na tych lecial 135), jedne maja silnik w dobrym stanie, inne w gorszym, jedne maja oryginalny przelotowy wydech inne maja seryjny, moze byc wiele powodow...

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy moim (przed remontem) szedł tylko 120 i koniec :) 15/48 pod obciązeniem (na 6 biegu) krecił do 8tys a na biegu jalowym ponad 12tys tak wiec chyba nie jest zablokowany ,tlumik jest pusty kolanko na dyfuzorze(kryza) zeszlifowana,igła na samej górze ,kompresja jeszcze nawet była w miare dobra ,w silniku nie było zadnych luzów ,teraz wymieniony wał i tłok ciekaw jestem czy osiagi sie poprawią :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy moim (przed remontem) szedł tylko 120 i koniec :P 15/48 pod obciązeniem (na 6 biegu) krecił do 8tys a na biegu jalowym ponad 12tys tak wiec chyba nie jest zablokowany ,tlumik jest pusty kolanko na dyfuzorze(kryza) zeszlifowana,igła na samej górze ,kompresja jeszcze nawet była w miare dobra ,w silniku nie było zadnych luzów ,teraz wymieniony wał i tłok ciekaw jestem czy osiagi sie poprawią :buttrock:

 

Najlepsze zebatki to 14/48 :buttrock: W sensie takie,zeby szlo na trase skoczyc - licznik w razie czego zamyka,na 6biegu wykrecal mi sie do konca licznika i obrotomierza :crossy:

Tylko nie sprawdzaj osiagow zaraz po zlozeniu :notworthy:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miales tuleje czy nikasil ? U mnie silnik byl z oryginalnym,udokumentowanym przebiegiem 12tys - motocykl byl od dobrego znajomego. Przy 10,5tys bylo cos kolo 135-140km/h - nie powiem dokladnie,bo juz nie pamietam po prostu. Wiem,ze w momencie zamkniecia licznika (nie dobicia do 140 - wskazowka po prostu lezala na dole), bylo prawie albo i rowno 12tys (niezbyt dokladnie mi ten obrotomierz wskazywal). Ogolnie to fajne moto bylo,ale nie bede tu spamowal :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...