Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Tam jest prosty mechanizm, więc blokada raczej będzie w postaci jakiejś "podkładki" między zębatkami, albo może ta "gwiazda" o której wcześniej pisałem jest jakaś inna niż w tych odblokowanych. Bo gdzie indziej to raczej nie ma możliwości umieścić blokady. Tak jak mówię to jest prosty mechanizm i zobacz sobie na początek na ta gwiazdę. Może znajdę gdzieś zdjęcie mojego silnika jak rozbierałem to wrzucę żebyś sobie zobaczył jak to wygląda - ta "gwiazda".

 

http://www.kmx-125.com/kmx/Werkstatt/KMX-E...n/Schaltung.jpg

ta gwiazda na rysunku jest oznaczona nr 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Enduromaster, w niemczech jest podobnie jak u nas, że u nich na prawko a1 można tylko do 80 km/h jeździć, i do tylu może motocykl sie rozpędzać. Nawet w brief`ie jest napisane że zablokowany na skrzyni i module... Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Enduromaster, w niemczech jest podobnie jak u nas, że u nich na prawko a1 można tylko do 80 km/h jeździć, i do tylu może motocykl sie rozpędzać. Nawet w brief`ie jest napisane że zablokowany na skrzyni i module... Pozdro

 

 

mój był zblokowany na module i gaźniku i ledwo 75 jechał, ale biegi to wszystkie miałem

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może jakie są rozmiary simeringów na wale korbowym kmx-e i jakie są tam nr łożysk. Bo chciałbym przed rozbiórką kupić już nowe.

Lepiej rozbierz najpierw a pozniej kup czesci bedziesz wiedzial na 100% co trzeba wymienic a co nie...

 

Nie wecie gdzie mozna dostac jakies w miare tanie klamoty do KMX-a najbardziej potrzebuje napęd:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile sie nie myle są to tłumiki Gianelli. a więc google.pl -> gianelli-> szukaj :crossy:

 

Otóż mam takowy problem, pomiędzy 4-5 tys obrotów motor dostaje tak jak by drgawek, wstrząsów, niewielkich ale dostaje..

Moje przełożenia na zębatkach to 14-48 i nie mówcie zeby go trzymac tylko na wysokich :bigrazz:

Zaznaczam że niedawno rozbierałem sprzęgło, cuż wszystko złożyłem OK, wskaźniki się pokrywały! Także zawór, wałek wyrównażający OK.

Gaźnik - po wykręceniu świecy kolor jest idealny, czyli mieszanka dobra

A więc? :banghead: jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...