Pawelmlody Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Witam mam problem z kmx-em gdy chce go wkręcić ponad 7 tys to zaczyna przerywać i ledwo z trudem dochodzi do 10tys (przedtem bez trudu 12tys) nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Dodam że myłem go i 1 dzień puźniej wyjechałem nim i się to zaczęło a wcześniej stał jakieś 3 dni nie odpalany. Czy świeca, może tłok? POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Ja tak miałem - czujnik od stopki nie laczyl i pod deklem od magneta byla woda. Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jakiej stopki?? opisz dokładniej prosze. Jak to zniwelowałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Zobazc czy guma od filtra ci nie wypadla przy puszce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jakiej stopki?? opisz dokładniej prosze. Jak to zniwelowałeś?? Mialem taki objaw ze przy przyspieszaniu na kazdym biegu przerywał mi, czujnik od nozki bocznej ktory umieszczony jest za nią pod spodem, nie łączył i przy wiekszych obrotach nie przekazywał prądu tak jak powinien, odczepiłem go na kostce pod bakiem i polozylem na polce w garazu... kable w kostce zwarłem na krotko i zaizolowałem... oprocz tego odkrecilem dekiel od magneta (zlewej strony) i wylała sie stamtąd woda... pozniej chodziło juz normalnie... pzdr Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Dziękuje jutro się tym zajmę POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 (przedtem bez trudu 12tys) nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Mi raczej do 12 nie dochodzi... gdzies 10,5... ? w pełni odblokowanego mam więc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Cześć czy ktoś z was może wymieniał już łożyska na wale korbowym. Bo się zastanawiam czy inwestować w orginały, czy może kupić jakieś dobrej jakości (jak to określił sprzedawca) polskie. Poza tym ma takie wątpliwości czy te łożyska powinny mieć taki dość łatwo wyczuwalny luz. Ponieważ słyszałem od jednego sprzedawcy że one mają mieć luz ponieważ jak się nagrzeją to mogą zacząć trzeć. Tylko że te co mi proponował (polskie) to wydawało mi się że miały większy luz niż te co mi już biły (stare). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Moim zdaniem to łożyska nie powinny mieć żadnych luzów, przecież na wale korbowym nie ma tak wysokiej temp. żeby sie tak nagrzały, że zaczna trzeć, jeżeli w ogóle pod wplywim większej temperatury łożyska zaczynały trzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Moim zdaniem to łożyska nie powinny mieć żadnych luzów, przecież na wale korbowym nie ma tak wysokiej temp. żeby sie tak nagrzały, że zaczna trzeć, jeżeli w ogóle pod wplywim większej temperatury łożyska zaczynały trzeć. Mi chodziło o to że jak sie nagrzewają to zaczyna się rozszerzać materiał i jak podobno łożyska będą ze zbyt małym luzem to będą się za bardzo wycierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekmx Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Hello, w niedziele sprzedałem swojego starego KMX`a i dzisaj kupilem nowego:) hehe tzn. 2003r. I mam problem z tym że 6 bieg wogule sie nie załacza... Wydaje mi sie że to jest blokada tylko jak ją zdjąć?:icon_mrgreen: POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Hello, w niedziele sprzedałem swojego starego KMX`a i dzisaj kupilem nowego:) hehe tzn. 2003r. I mam problem z tym że 6 bieg wogule sie nie załacza... Wydaje mi sie że to jest blokada tylko jak ją zdjąć?:) POzdro w 2002 zaprzestali produkować ..... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Cześć nie wiem czy w 2003 przestali produkować 6 bieg ale można to przecie łatwo sprawdzić. Jak byś zdjął pokrywę to pod sprzągłem znajduje się taka jakby gwiazda. wystarczy policzyć ile ma wgłębień (takich samych), bo jest tam też jedno płytkie wgłębienie - to jest luz. I skoro jak mówi kolega że od 2002 nie było 6 to powinno być 5 wgłębień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 chodzilo mu chyba o to ze w 2002 przestali KMX robic a nie skrzynie 6 biegową.... :flesje: a KMX robili do 2003... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekmx Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Pierwsza rejestracja jest 2003 maj. Ale to jest nowy model. Mniejsza o to. Ma ktoś pomysł jak odblokować go??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.