sebekmx Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Witam, mam taki mały problem, może ktoś się z nim spotkał w swoim moto. Mianowicie pojawia mi sie olej pod cylindrem od strony hamulca. I jest to prawdopodobniej olej do mieszanki, nie wiem co to może być, bo wątpie zeby to była uszczelka... Pozdro.:] :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Ja miałem takie wilgotne z prawej strony cylindra, bardziej z przodu, przy laczeniu cylinder - blok silnika, jak podejrzewam byl to plyn chlodniczy , i jak podejrzewam pojawial sie dlatego ze cylinder byl na starej uszczelce. pozdro Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Po pierwsze czemu hamulce są gorsze, zobaczcie jaki ma skok przednie zawieszenie, to też weźcie pod uwage, ile mija drogi i sekund zanim przednie zawieszenie dobije-skoczy w dół i zacznie "porządnie" hamować także to nie tak do końca z tymi hamulcami... A jak chcesz tak porządnie hamować to widziałem w którymś sklepie specjalny płyn który sie dolewa do płynu hamulcowego od poniżej DOT 4 nie działa, który zapobiega wrzeniu i rozpychaniu przewodu hamulcowegoWidziałem gościa który miał w Tzr'ce 2 tarcze z przodu i ta 2 doróba hamowała nie żeby to jakaś atrapa była. Więc najlepiej jak kupisz przewody w stalowym oplocie, lepsze klocki, ewentualnie lepsza tarcza pofalowana wentylowana czy jak kto tam nazywa :buttrock: nie wiem czy od Kawasaki KLR by nie podeszły hamulce, musiałbym z kolega który ma spotkać się i pokombinować, jeśli interesuje Cie bliżej ten temat napisz na gg. 3324954 niewidoczny Co do skoków, przy najeździe pełen gaz, w locie gaz i lekkie przechylenie ciała do tyłu.. miałem ten sam problem na początku. Ćwiczyć, Ćwiczyć i ćwiczyć! :wink: Mam DOT4:/ Klocki wymienie i przewody to sie zobaczy:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 to zart oczywiscie ? :icon_biggrin: nie propo przedniego hamulca, wymieńcie przewód na oplot to się zdziwicie .skok zawiasu nie ma nic do hamowania, tak samo czy jest dużo paliwa w zbiorniku, (no może ciut jest)ćwiczyć i próbować różne kombinacje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 niepropo przedniego hamulca, wymieńcie przewód na oplot to się zdziwicie .skok zawiasu nie ma nic do hamowania, tak samo czy jest dużo paliwa w zbiorniku, (no może ciut jest)ćwiczyć i próbować różne kombinacje Dobrze mistrzu bedziemy ćwiczyć i kombinowac:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ja leci na pysk to gaz w locie do oporuja leci na tył wystarczy tylny hebel wcisnąć nie propo przedniego hamulca, wymieńcie przewód na oplot to się zdziwicie .skok zawiasu nie ma nic do hamowania, tak samo czy jest dużo paliwa w zbiorniku, (no może ciut jest)ćwiczyć i próbować różne kombinacje Tak mnie zastanawia co zmieni przedni lub tylny hamulec kiedy jestem w powietrzu a koła nie maja styku z ziemia ? W powietrzu to raczej balans ciałem... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Rob jak mowi. W powietrzu obrot kola ma wplyw i nie chce mi sie tego tlumaczyc. Poprobuj to obczaisz ;P POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Jakas mi to nie pomaga, za to balans ciałem w przód i w tył bardzo. :D Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 No to obczaj np to: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Tak mnie zastanawia co zmieni przedni lub tylny hamulec kiedy jestem w powietrzu a koła nie maja styku z ziemia ? W powietrzu to raczej balans ciałem... Tez mi sie nie chcialo wierzyc ale to daje efekt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Automatycznie przy wciskaniu hamulca zmienia sie swoja pozycje co w efekcie razem daje dopiero rezultat. :biggrin: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Czego ty nie powiesz.... Wyobraz sobie ze wciskasz hebel, tyl moto leci ci do gory a ty sie nie pochylisz do przodu... Wiadomo ze oprocz moto skaczesz rowniez i ty wiec i ty musisz kontrolowac swoja pozycje... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Czego ty nie powiesz.... Wszystko wiedzacy ? ja leci na pysk to gaz w locie do oporuja leci na tył wystarczy tylny hebel wcisnąć z tej wypowiedzi jakos to nie wynikało :icon_biggrin: Pzdr Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 z tej wypowiedzi jakos to nie wynikało :crossy: Pzdr to sobie jeszcze raz przeczytaj Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 skok zawiasu nie ma nic do hamowania, Ma to pośrednie znaczenie, hamowanie oczywiscie ze występuje na wyprostowanych lagach, ale dopiero jak przód motoru "zanurkuje" następuje zwiększenie nacisku poprzez zwiększoną mase z przodu, koło zostaje lepiej dociśnięte do podłoża... itp. A co do hamulca gazu w locie, nie wiem dlaczego ale działa.... znacie jakiś link kto by to ktoś na naszym forum już wytłumaczył dlaczego i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.