Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z kmx-em gdy chce go wkręcić ponad 7 tys to zaczyna przerywać i ledwo z trudem dochodzi do 10tys (przedtem bez trudu 12tys) nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Dodam że myłem go i 1 dzień puźniej wyjechałem nim i się to zaczęło a wcześniej stał jakieś 3 dni nie odpalany. Czy świeca, może tłok? POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej stopki?? opisz dokładniej prosze. Jak to zniwelowałeś??

 

 

Mialem taki objaw ze przy przyspieszaniu na kazdym biegu przerywał mi, czujnik od nozki bocznej ktory umieszczony jest za nią pod spodem, nie łączył i przy wiekszych obrotach nie przekazywał prądu tak jak powinien, odczepiłem go na kostce pod bakiem i polozylem na polce w garazu... kable w kostce zwarłem na krotko i zaizolowałem... oprocz tego odkrecilem dekiel od magneta (zlewej strony) i wylała sie stamtąd woda... pozniej chodziło juz normalnie...

 

 

pzdr

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć czy ktoś z was może wymieniał już łożyska na wale korbowym. Bo się zastanawiam czy inwestować w orginały, czy może kupić jakieś dobrej jakości (jak to określił sprzedawca) polskie. Poza tym ma takie wątpliwości czy te łożyska powinny mieć taki dość łatwo wyczuwalny luz. Ponieważ słyszałem od jednego sprzedawcy że one mają mieć luz ponieważ jak się nagrzeją to mogą zacząć trzeć. Tylko że te co mi proponował (polskie) to wydawało mi się że miały większy luz niż te co mi już biły (stare).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to łożyska nie powinny mieć żadnych luzów, przecież na wale korbowym nie ma tak wysokiej temp. żeby sie tak nagrzały, że zaczna trzeć, jeżeli w ogóle pod wplywim większej temperatury łożyska zaczynały trzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to łożyska nie powinny mieć żadnych luzów, przecież na wale korbowym nie ma tak wysokiej temp. żeby sie tak nagrzały, że zaczna trzeć, jeżeli w ogóle pod wplywim większej temperatury łożyska zaczynały trzeć.

 

Mi chodziło o to że jak sie nagrzewają to zaczyna się rozszerzać materiał i jak podobno łożyska będą ze zbyt małym luzem to będą się za bardzo wycierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello, w niedziele sprzedałem swojego starego KMX`a i dzisaj kupilem nowego:) hehe tzn. 2003r. I mam problem z tym że 6 bieg wogule sie nie załacza... Wydaje mi sie że to jest blokada tylko jak ją zdjąć?:icon_mrgreen: POzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello, w niedziele sprzedałem swojego starego KMX`a i dzisaj kupilem nowego:) hehe tzn. 2003r. I mam problem z tym że 6 bieg wogule sie nie załacza... Wydaje mi sie że to jest blokada tylko jak ją zdjąć?:) POzdro

 

 

 

w 2002 zaprzestali produkować .....

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć nie wiem czy w 2003 przestali produkować 6 bieg ale można to przecie łatwo sprawdzić. Jak byś zdjął pokrywę to pod sprzągłem znajduje się taka jakby gwiazda. wystarczy policzyć ile ma wgłębień (takich samych), bo jest tam też jedno płytkie wgłębienie - to jest luz. I skoro jak mówi kolega że od 2002 nie było 6 to powinno być 5 wgłębień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...