enduromaster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 zmniejsz mu obroty, 2T zawsze będzie pluł mieszanką, chyba że masz katalizator Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Ale w tym rzecz że koleżka ma taki sam motor i tak nie pluje a on wiecej jeździ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Ale w tym rzecz że koleżka ma taki sam motor i tak nie pluje a on wiecej jeździ... A jaką ten koleżka ma końcówke? orginalna czy przelotowa? Przy orginalnej ten syf zatrzymuje sie w środku tłumika na przegrodach i tych innych duperelach, przy wolnym przelocie nie ma bata 2T musi pluć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Oryginalną ma, no to zdjemuje ten daszek i nie bede się martwił! BO te tłumiki też mają taki, "odpowietrznik" na początku.. do odprowadzania wody tak? Dobrze poinformowany jestem? Miał ktoś z was w swojej Kawce zębatke na przodzie 16? Bo mam zamiar kupić na trasę sobie.. ? Jakies opinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 miałem w kmxie 16 i nie polecam, 6 (z)bieg automatycznie odpada , co do tłumika to pewnie chodzi Ci o śrubę do spuszczania oleju ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 A gdzie jest ta śruba? Ja mam tylko te 3 śruby do daszku, a tam przy łączeniu, z dyfuzorem (czyli ten czarny tłumik) jest taki lejek i tam mam gumową rurke poprowadzoną i tam nieraz coś z niej skapnie. Ale jest następny problem pojawił sie on dziś! Prędkościomierz mi nie działa! Otóż ślimak jest glanc nówka dostałem od Niemca z rachunkiem i sam go zakładałem bo nie działał ten stary. Ten nowy ślimak przejechał jakieś 300km. Linka i mechanizm w prędkościomierzu u góry jest OK. No więc zdemontowałem ślimak i patrze co jest grane a tam przy kole przy łożysku są takie "zazębiacze" i każdy jak by inny jest tzn jakby pozdzierany :crossy: nie wiem może tak ma być. Fotki wrzuce jutro tego jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 zrób fotkę tego tłumika dla pewności, ale chyba jarze o co chodzi :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 miałem problem ze ślimakiem, wytarła sie zebatka i sie nie krecila... podlożylem podkladkę po żebatke w slimaku i działa... ps. obecnie kawa nieżywa stoi w piwnicy... cylinder w tulejowaniu... :icon_mrgreen: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 miałem problem ze ślimakiem, wytarła sie zebatka i sie nie krecila... podlożylem podkladkę po żebatke w slimaku i działa... ja mam to samo, zebatka tez wytarta, ale podkladajajc cos nic to nie daje, liczniki to chyba wada fabryczna kmxow bo kumplowi tez nie chodzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Od wsadzenia podkladki przjechałem 5500km w tym czasie zmieniłem jeszcze linkę ale ogolnie działa... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Mam pytanie odnośnie tego tłoka testował go ktoś ?http://moto.allegro.pl/item160161695_tlok_do_kawasaki_kmx_125_org_japan_kmx125_komp.html (nie wiem czy dobrze utorzyłem link :flesje:) podane jest ze niby jest oryginalny japoński ale mnie sie nie chce werzyć iż to oryginał ponieważ oryginał nie miał blaszki tej co sie zakłada pod tłok. Wiec uważam ze to podróba a co wy na sądzice . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Mam pytanie odnośnie tego tłoka testował go ktoś ?http://moto.allegro.pl/item160161695_tlok_do_kawasaki_kmx_125_org_japan_kmx125_komp.html (nie wiem czy dobrze utorzyłem link :)) podane jest ze niby jest oryginalny japoński ale mnie sie nie chce werzyć iż to oryginał ponieważ oryginał nie miał blaszki tej co sie zakłada pod tłok. Wiec uważam ze to podróba a co wy na sądzice . dołóż 100 i kup proxa, ten co podałeś chyba nawet nie ma chromowanych pierścieni Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Jestem świeżo po rozbiórce silnika...miałem wszystko oryginalne z fabryki (nie rozbierane) tłok miał pod drugim pierścieniem blaszkę... pierścienie też raczej nie były chromowane z tego co widziałem... zakupiłem ten tłok, lecz nie przez allegro tylko www.seba-motor.pl za 179zł.. w środe lub czwartek składam to zrelacjonuje...ja oczywiście kupiłem go do tulei.... Pozdrawiam Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 http://bikepics.com/pictures/784953/ tam własnie się zbiera ten olej i spływa mi po tłumiku... Tam w stronę strzałki patrząćc, jest "odpowietrznik" pod który mam podpięty gumowy wężykBubu to Ty seryjnie tuleje żeliwną miałeś? Bo z tego co wiem to generalnie są nicasile.:O czy sam wbijałeś tuleje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 http://bikepics.com/pictures/784953/ tam własnie się zbiera ten olej i spływa mi po tłumiku... Tam w stronę strzałki patrząćc, jest "odpowietrznik" pod który mam podpięty gumowy wężykBubu to Ty seryjnie tuleje żeliwną miałeś? Bo z tego co wiem to generalnie są nicasile.:O czy sam wbijałeś tuleje? ten wężyk służy temu iż w oryginalnym tłumiku masz przegrody i zgromadzony olej nie ma innej drogi wyjścia jak przez owy wężyk Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.