Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

nie smiejcie sie ale do tej pory urzywalem miksola ale moto mam dopiero 3miesiace i wiedzialem ze tlok do wymiany a cylinder do szlifu wiec mi to wisialo a wczesniej mialem i dalej mam aprilie rs 125 to do niej kupowalem jakis castrol dosc drogi tylko nie wiedzialem czy nadaje sie do mieszania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo pewien olej nie pamietam nazwy osadzal mi sie na dnie jak dlugo stal motor i musialem rozmieszac w baku i czyscic gaznik. ale tlok i tak i tak byl do wymiany wraz z szlifem cylindra wiec nie kupowalem lebszego oleju

 

jaka dawke oleju na 1 litr bezyny? nie znalazlem wczesniej na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 1:50 lub 1:40, nie chce cie pocieszac ale jezeli masz oryginalny cylinder na Nicasilu to tu sie nie robi szlifa tylko zmienia tlok na inna selekcje, jezeli Nicasil jest wytarty to albo trzeba nakladac nowy (od 600zł za granica robia) albo wstawiac tuleje (u nas od 350zł w gore...) do tego tlok 200-400zl...

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nicasil to taka cienka warstwa niklu* i cynku* (o ile dobrze pamietam)* ktora, ma mniejsze opory tarcia niz zeliwo i szybciej oddaje cieplo, jezeli ta warstwa ulegnie zniszczeniu to trzeba albo nakladac nowa, albo wstawic tuleje (ja do swojego KMXa wstawialem tuleje i bylo OK)

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co by sie stalo jak bym zrobil zwykly slif na wiekszy tlok i nie bylo by tej warstwy nicasilu? jaka jest roznica po miedzy orginalnym cylndrem a takim dokupionym? na karzdym tloku jest warstwa nicasilu?

 

kumpel robil szlif do dr125 ale to 4t to dlatego nie ma tej warstwy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DR raczej nie ma nicasilu bo to nie jest wyżyłowana jednostka... po pierwsze niewiem czy zrobi ci ktos w ogóle szlif bo cylinder jest aluminiowy a jak zlozysz to, to i tak nie bedzie jezdzic bo bedzie tlok aluminium i cylinder aluminium a tak byc nie moze :D na tlokach nie ma nicasilu... jaka jest roznica miedzy oryg cyl a dokupionym ? zalezy gdzie i jaki dokupisz...

 

A ile wychodzi kąpletny porządny remont silnika na orginalnych częsciach?(tłok,łozyska,korba itd.)??

 

Korba ok 200zł

Tłok 200-400zł

Łożyska 20-40zl szt

Nicasil od 600zł

Tuleja od 350zł

Wał to myśle ze kolo 1000zł...

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, kup sobie tłoka na tuleje ( mi sie udalo kupic za 180 oryginalny w seba-moto) i zanosisz (wysyłasz) i oni ci wstawiają tuleję i robia wszystko juz pod tloka... pozniej tylko skladasz i jezdzisz... ja mialem KMXa i bylem bardzo zadowolony sprzet 100% bezawaryjny, dzien, noc, zima, lato, kopiesz jedziesz :wink: zrob porzadnie a bedziesz zadowolony, z docieraniem trzeba sie pier*olic dlugo ale efekty dobre :D po 1000km moj KMX jechal 130km/h w dwie osoby na prostej i przy tym zamykal obrotomierz na 6 biegu :D a przed remontem tak nie dal rady :D

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...