mmatteuszz Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 dzisiaj przerobilem oryginalny dyfuzor w moim dt. chcialem dostac gianelli lecz mi sie nie udalo. wiec postanowilem samemu zrobic sobie taki wydech. nie przerabial bym gdyby nie to ze wogole wydech urwal mi sie 10cm od cylindra. widac bylo ze poprzedni wlasciciel tez juz walczyl w tym temacie i bylo tam pelno spawow. kupilem rurki bodajrze calowe i ulozylem mniej wiecej tak jak w gianelli. wynik byl rewelacyjny. motocykl osiaga teraz predkosc 102km/h. jest strasznie zrywny. wczesniej maszyna jechala 90. moze dodam ze mam zamostkowany kondensator w CDI i wybebeszony dyfuzor. niestety jeszcze nie zrobilem przelotu w koncowce. polecam tą operacje! wkrotce dodam zdjecia. pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 widac bylo ze poprzedni wlasciciel tez juz walczyl w tym temacie i bylo tam pelno spawow. kupilem rurki bodajrze calowe i ulozylem mniej wiecej tak jak w gianelli. wynik byl rewelacyjny. motocykl osiaga teraz predkosc 102km/h. jest strasznie zrywny. wczesniej maszyna jechala 90. Możesz opisac dokładnie co i jak? szczegułowo :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 ale nie powiedzaileś co z dżwiękiem ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 10 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 dziwek jest świetny :crossy: nawet nie wiem ile obrotow kreci (nie mam linki od obrotomierza). postaram dzisiaj zroobic zdjecia. wtedy bedziecie wiedzieli wiecej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 (edytowane) dzisiaj przerobilem oryginalny dyfuzor w moim dt. chcialem dostac gianelli lecz mi sie nie udalo. wiec postanowilem samemu zrobic sobie taki wydech. nie przerabial bym gdyby nie to ze wogole wydech urwal mi sie 10cm od cylindra. widac bylo ze poprzedni wlasciciel tez juz walczyl w tym temacie i bylo tam pelno spawow. kupilem rurki bodajrze calowe i ulozylem mniej wiecej tak jak w gianelli. wynik byl rewelacyjny. motocykl osiaga teraz predkosc 102km/h. jest strasznie zrywny. wczesniej maszyna jechala 90. moze dodam ze mam zamostkowany kondensator w CDI i wybebeszony dyfuzor. niestety jeszcze nie zrobilem przelotu w koncowce. polecam tą operacje! wkrotce dodam zdjecia. pozdro :crossy: Zrobiles sobie z tych rurek dyfuzor? Dobrze zrozumialem? W sumie to moze jeszcze jestem wczorajszy ... :) Edytowane 10 Września 2006 przez andrzejtomecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 10 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 nie dyfuzor :) tez malo dokladnie napisalem :crossy: przerobilem poczatek wydechu. czyli usunalem ten slimaczek widoczny w moim dt. i zrobilem mniej wiecej tak dyfuzor jak robi gianelli czyli bez slimaka http://bikepics.com/pictures/675893/ ( zaznaczony slimak :banghead:)http://bikepics.com/pictures/675898/ (rysunek mojego wydechu :cool:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Kurde dobrze to wykąbinowałeś:icon_mrgreen: W sumi to racja... Po co spaliny mają zakręcać kiedy mogą spokojnie spierdzielić do dalszej części dyfuzora. Ja wczoraj bebeszyłem dyfuzor w areoxsie. Przyznam szczerze że dało to skuterkowi powera.... Dźwięk nie jest tak przeraźliwie głośny jak to w sportowych wydziorkach ale daje o sobie znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 ja poprostu skopiowalem gianelli :icon_mrgreen: koszt takiej operacji 20zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 no to jak jestes takim mechanikiem, to poco np w cr 250 wydech jest strasznie zakręcony?? przeciez niech sobe spaliny lecą krótszą drogą, najlepiej uciąć i wstawić calową rurkę tak??:)nie iwme do jakiej szkoły chodzisz, ale jak byś się troche znał to wiedziałbyś na jakiej zasadzie dziala dyfuzor, pod jakim kątem musi sie rozszeżać, żeby nie zqachodziło zjawisko kawitacji spalin, i dyfuzor mial jakiś sens, poczytaj troche ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 no to jak jestes takim mechanikiem, to poco np w cr 250 wydech jest strasznie zakręcony?? przeciez niech sobe spaliny lecą krótszą drogą, najlepiej uciąć i wstawić calową rurkę tak??:)nie iwme do jakiej szkoły chodzisz, ale jak byś się troche znał to wiedziałbyś na jakiej zasadzie dziala dyfuzor, pod jakim kątem musi sie rozszeżać, żeby nie zqachodziło zjawisko kawitacji spalin, i dyfuzor mial jakiś sens, poczytaj troche ... akurat w jego przypadku usunięcie tego slimaka miało sens ponieważ kąt rozpoczęcia dyfuzora został w ten sposób zwiększony a spaliny mają do pokonania mniejszą drogę i maja mniejszy opór...zmieniła się impedancja układu wydechowego....napewno nie zawsze i nie wszędzie da się zrobić dobrze ale tutaj jest OK :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 no to jak jestes takim mechanikiem, to poco np w cr 250 wydech jest strasznie zakręcony?? przeciez niech sobe spaliny lecą krótszą drogą, najlepiej uciąć i wstawić calową rurkę tak??:)nie iwme do jakiej szkoły chodzisz, ale jak byś się troche znał to wiedziałbyś na jakiej zasadzie dziala dyfuzor, pod jakim kątem musi sie rozszeżać, żeby nie zqachodziło zjawisko kawitacji spalin, i dyfuzor mial jakiś sens, poczytaj troche ... co chcecie od chłopaka, dobrze zrobił przecież on nie udaje nawet że jest specem od zjawisk falowych, sam pisze że nie jest to jego myśl techniczna tylko skopiował gianellego, a tam chyba znają się na swojej robocie i wiedzą co robią. i nie można hurtem twierdzić że "zakręcenie" jest złe albo dobre we wszystkim co ma 2T, w przypadku maszyny mmatteuszza wyprostowanie pomogło, a w cr może by i nie pomogło a pogorszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 dokladnie tak jak mowisz. w dt ta operacja ma sens a nie wiem jak w cr bo sie za dobrze na mechanice nie znam. a co do dyfuzora to mniej wiecej wiem na jakiej zasadzie on dziala. to ze chodze do LO to nie musi znaczyc ze jestem totalnym laikiem :D. nie chce sie przechwalac ale poprostu skopiowalem wydech kosztujacy troche pieniazkow i osiagnalem wymarzony cel. mysle iz lepiej jest sie pobawic w cos takiego jak kupowac oryginalny wydech za niewiadomo jaka kase. polecam to osoba, ktore nie maja wypchanego portfela kasa po brzegi. pozdro! http://bikepics.com/members/mmatteuszz/84dt80/ dzisiaj zrobilem zdjecie dyfuzora zobaczcie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 To do kuba 195.Silniki sportowe i wyczynoew mają układy wylotowe będące kąbinacją walców i stożków, przy czym stożek niekiedy rozpoczyna się tuż przy wylocie z cylindra. Początek komory rozprężnej stanowi stożek zwiększający średnicę przekroju w miarę oddalania się od cylindra do pierwszej przegrody. Nie jest powiedziane że wydech musi być prosty ale nawet na logike biorąc jeśli spaliny mają prostrzą droge do wylotu to szybciej go opuszczą. Nie mart sie widziałem wiele crosówek i na wielu jeździłem i wiem jak wyglądają w nich wydechy. Ale zamów sobie sportowy wydzior a zobaczysz że nie jest tak pokręcony jak seryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 JA MAM WŁASNIE RACNDOWY WYDECH W MOTORZE, I GŁÓWNIE CHODZIŁO MI O TO ŻE NIE MOŻNA ZASTĘPOWAĆ DOWOLNIE CZĘŚCI DYFUZORA RURKAMI O DOWOLNYM KSZTAŁCIE. miałem te z Yz 125 i też nie był zbytnio zakręcony,w tym tez nie jest zbyt pokręcony, zalezy od moto, chodzilo mi o to że takie przerubki jak robi kolega najczęsciej kończa sie fiaskiem, bo w tych sprawach akurat nie ma dowolności:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.