DiboS60 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Ten typ tk ma jak sie ma niezregenerowany wal i polskie lozysko igielowe u gory korbowodu.To jest przesrane w simsonach.To nie pierscienie tylko to wlasnie lozysko.Na 80% pasuje lozysko od Yamahy(DT,TD) 50 MX czyli chlodzone powietrzem.DZwonic mogą tez blaszki ktore sie daje na sworzen pomiedzy lozysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Ewentualnie mogą dzwonić jak jest próg na cylindrze, a wiadomo to możliwe w "fachowym" remoncie. Edytowane 11 Września 2006 przez malys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 a niezalozyles czasem 60cm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Chyba większość Simsonów ma ten defekt. Mi się też to pojawia przy schodzeniu z obrotów :/ Poza walorami estetycznymi nie jest to niebezpieczna sprawa :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Ostatnio ten problem pojawił sie w moim ktmie, gdy schodzi z obrotów słychać brzęczenie, nie przypuszczam zeby to były pierscienie poniewaz kompresje ma dobrą i pali z pierwszego, nie odbiło się to takze na osiągch, boje się zeby to był wał, moze to łożyska na wale, prosze o fachową pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 ja ostatnio zmierzylem kompresje i wyszlo 0,6 i 1.0 z olejem wiec zagladam do cylindra 1500km po remoncie no jest wszystko ok tloczek ladny pierscienie sa dobre no to co jest nie tak patrze a jakos duza odleglosc na zamku 1 pierscienia, sciagam go i patrze a tu mi zlamaly sie te 2 zabki. naszczescie nic sie nie stalo z cylindrem. a najlepsze jest to ze koles co mi robil szlif to on kupywal tlok i pierscienie (tlok nie puchnie) i patrze a tu piercien tak jakby zamaly, ten dolny dobry pierscien ma 3-4 mm luzu w cylindrze na zamku. nic kupielem nowe pierscienie (na dobry wymiar) teraz tylko poskladam i zmierze kompresje. I PYTANIE : jaka powinna byc kompresja . skala jest hyba w atmosferach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.