Buber Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Najciekawsze jest to, że duża część z Was zapierdziela a prostowanych, czy krzywych elementach zawieszenie, tylko o tym nie wie. Często wychodzi to przy wymianie uszczelniaczy czy oleju w zawieszeniu. Pawel Świnte słowa! Jadę ci ja sobie (Kamel - do Maciejowej, do Jarka) coby simmeringi zmienić. I co? Krzywe lagi mam? A skąd, jak ja w nic nie waliłem? pewnie poprzednik - tak więc szybka decyzja - pomożecie? Pomożemy! I lagi jadą na giętarkę do rur + mikrometr do badania ile jeszcze zostało zgięcia, i po jakimś czasie lagi były akceptowalne. nie dobre, tylko akceptowalne. Jakbym mógł to bym zmienił, a że się nie dało, a dało się coś uratować, tak więc mam teraz znośne lagi, wiem że nie idealne, ale jeździć się da! Where is a will, there is a way.Where is a will, there is a relative :bigrazz: pozdrawiam! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Wszystko się prostuje :biggrin: - ramy, lagi, samochody i to nawet w krajach zwanych zyczajowo "zachodem". Ale tylko wtedy jak technologia naprawy i uszkodzenie pozwala na taką czynność. Odróżniajmy kilkumilimetrowe odchylenie od normy od "banana" zgiętego pod kątem kilkunastu stopni z widocznym spiętrzeniem materiału pod dolną półką. Najciekawsze jest to, że duża część z Was zapierdziela a prostowanych, czy krzywych elementach zawieszenie, tylko o tym nie wie. Często wychodzi to przy wymianie uszczelniaczy czy oleju w zawieszeniu. Ja też jestem za montowaniem nowych elementów, ale nie można wszystkiego wrzucać do jednego wora. Wskazany jest tu zdrowy rozsądek i analiza każdego konkretnego przypadku. Paweł oczywiście masz racje i podpisuję się pod towją wypowiedzią oboma rękami.A mój pierwszy post był tak radykalny dlatego, że coś mi się przedstawiło że thunderace ma upsa (chyba za dużo browaru ostanio :bigrazz: ). A z doświadczenia wiem, że rzeźba w lagach od upsidów jest raczej średnim pomysłem (trochę cienkie są cholery :bigrazz: ), więc chciałem bizonowi oszczędzić trochę nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 W Thunderace tez sa cienkie. Tak jak we wszystkich nowych ( w miare ) sportach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagon Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Ja w swojej cebrze prostowalem dwa sezony temu i jestem bardzo zadowolony. Do dzisiaj jezdze, nie tylko na dwoch kolach i jest spoko...Odchyl wynosil 7mm.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.