Wioslarz Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Witam wszystkich!Jak w temacie mam problem z gaznikami do mojej gpz poniewaz dos dobrze kreci sie na obroty tylko jak juz sie wkreci to z zejsciem sa problemy! Nie wiem jak ustawia sie takie gazniki bo nigdy wczesniej nie bawilem sie w to wiec moze ktos mi pomoze tak od podstaw powie jak to zrobic! Dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 prawdopodobnie masz zbyt ubogą mieszankę. moto bedzie sie dobrze wkręcało na obroty nie bedzie chcialo z nich zejsc a po czasie jak zejdzie to zgaśnie. ewentualnie sa luzy na osi przepustnic. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Może to byc faktycznie uboga mieszanka!Tak było i u mnie.Musisz wzbogacić mieszanke.Jedź lepiej do jakiegoś serwisu jesli się nie znasz na ustawianiu.Synchro możesz też zrobić i czyszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 być może zubożenie mieszanki spowodowane jest "lewym powietrzem" bo tak najczęściej się zdarza. sprawdź szczelność układu dolotowego. krućce itp. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Ok!Rozumeim o co chodzi tylko moze ktos powie mi dokladnie ktora w tych gaznikach jest sruba mieszanki ta od dolu po strnie przepustnicy?? Ile powinna byc wkrecona w gpz moze ktos sie orientuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 U mnie w gpz-cie skład mieszanki reguluje się srubkami znajdującymi sie pod spodem gaźnika, w części od strony cylingrów, takie małe głęboko schowane. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Pewnie masz gaźniki CVK. Od spodu w każdym gaźniku masz mosiężną śrubkę do regulacji składu mieszanki. Pomiędzy gaźnikami masz duże pokrętło regulacji wolnych obrotów, a również pomiędzy gaźnikami masz śrubki uczylenia przepustnicy (od synchronizacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 To jesli juz tyle wiem to moze ktos wie ile powinienem wkrecicz czy wykrecic te sróbki skladu mieszanki zeby było ok?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 tak jak ju ktos wczesniej radził weż go do serwisu i zrób regulację i czyszczenie. Sam nic nie zmajstrujesz jak nie masz wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Śrubki wkręcasz do końca (do delikatnego oporu) i wykręcasz o na 100% jeden obrót może półtora obrotu (ja u siebie 1 i 3/4 obrotu). Nie mam serwisówki ale gdzieś tyle się wykręca, zresztą poznać można to po świecach, pod warunkiem, że jest wyregulowany poziom paliwa w komorach pływakowych. Takie jest moje zdanie na ten temat, najproscej to ujmując. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.