mundy Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 (edytowane) Potrzebuje charakterystyki stopu z jakiego jest wykonana gowica w/w moto. Oznaczenie stopu ot AK 9, tylko musze znać jego skład....A tym samym włąsności mechaniczne Prosze o pomoc .. :) Potrzebuje tych info dlatego ,aby obliczajac max stopień sprężania nie naruszyć geometrii silnika ...konkretnie aby nie naruszyc struktury międzycząsteczkowej... a tym samym uszkodzenia elementu. Edytowane 4 Września 2006 przez mundy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 http://img213.imageshack.us/my.php?image=skanuj0005do5.jpghttp://img113.imageshack.us/my.php?image=skanuj0007kq4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 (edytowane) ural zgora , wielkie dzięki :icon_mrgreen: Edytowane 7 Września 2006 przez mundy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Potrzebuje charakterystyki stopu z jakiego jest wykonana gowica w/w moto. Oznaczenie stopu ot AK 9, tylko musze znać jego skład....A tym samym włąsności mechaniczne Prosze o pomoc .. ;) Potrzebuje tych info dlatego ,aby obliczajac max stopień sprężania nie naruszyć geometrii silnika ...konkretnie aby nie naruszyc struktury międzycząsteczkowej... a tym samym uszkodzenia elementu. Zanim naruszysz strukturę miedzyczasteczkową głowicy od nadmiernego stopnia sprężania , duzo wcześniej podziękują za współprace:Struktura miedzyczasteczkowa igiełek łozyska stopy korbowodu.Struktura międzycząsteczkowa korbowodu Struktura miedzyczosteczkowa sworznia tłokowego :icon_mrgreen: Dobra koniec żartów:Silnik 175 jest już i tak wystarczająco mocno sprzężonym silnikiem, ze skłonnościami do przegrzewania się.Zwiększając stopień sprzęgania powiększysz dodatkowo te tendencje.Z własnego doświadczenia odradzam zwiększanie stopnia sprzęgania w tym silniku.Lepiej zająć się dokładnym dopasowaniem kanałów przepłukujących do siebie na styku kadłub- cylinder. Stopień sprężania ogranicza nie wytrzymałość mechaniczna głowicy tylko skłonność do spalania detonacyjnego.Dla silników z zapłonem iskrowym granicą jest stopień sprzęgania około 12, w praktyce stosuje się koło 10W oldtimerach jest około 6-7WSK ma bodajże 9-10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 hehe, tez chcialem wczesniej napisac o tym, j.w.Pipcyk, tylko przyszlo mi na mysl ze moze mundy liczy to np. na jakies cwiczenie, projekt do szkoly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.