patryk998 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Witam posiadam aprilke RS 50 Extrema czyli wersje 3biegową 93'. Wyciąga mi ona 80km/h i kręci sie do 11 tys obrotów.... wydaje mi się ze to mało jak na taki sprzęt jeśli chodzi o predkośc...czy 3 biegowe tak wyciągaja?? czy może coś mam jeszcze zablokowane? ale kręci sie do 11 ttys... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 na 3-biegowej skrzynce już raczej więcej nie wyciśniesz....chyba że zmiana zębatek coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 MOże masz zębatki na przyśpieche... Załóż na v-max, a napewno odczujesz różnicę. PzDr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk998 Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 :biggrin: a wiecie jaki rozmiar powinien być zębatek, ile powinna mieć zebatka z tyłu zębów?ta na szybkość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek_92 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 w Tyle zebatka powinna bytc jak najmniejsza...:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micha_3 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Niezapominajcie że taka zmiana odbije sie na przyspieszeniu motocykla! Z tymi zembatkami trzeba uważać.... no ale coś za coś :biggrin: jeśli jeździsz dużo w mieście to nie polecam zmiany zembatek ale jeśli lubisz trasy to jak najbardziej .... (Wpłynie to na mniejsze zużycie paliwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokosław Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 3 biegi to bardzo malo ale ludzie to wkoncu 50 ccm zawsze mozesz wiekszy gaznik dysze cyliner tlumik i takie tam bedzie szybciej troche ale bedzie ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Ja bym proponował załorzenie zębatek o fabrycznych rozmiarach, bo zmiana zębatek z przyspieszenia na v-max może sie nieciekawie skończyc, tzn. straszny muł sie zrobi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 ja wlasnie tak zrobilem ... bardzo madrze ! Zmienilem na tyl zembatke najmniejsza jaka byla i na przod najwieksza jaka byla i nie zyskalem na predkosci bo teraz nie ma mocy sie rozpedzic na prostej wiecej niz 60 a przed zmiana jechal na prostej tez 60 wiec tylko na mocy stracilem i tyle ... błąd !Nie rób tego ... chyba ze o 3 zeby w sumie ... ja zmienilem o 6 i NIE POLECAM ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 kombinujecie jak kóń pod górke a blokady żadnej nie ma? ta Twoja cudowna.. aprilia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelo Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 zaloz sobie wiecej biegow moze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Ja bym proponował załorzenie zębatek o fabrycznych rozmiarach, bo zmiana zębatek z przyspieszenia na v-max może sie nieciekawie skończyc, tzn. straszny muł sie zrobi...popieram. niedawno mialemz przodu zebatke o 3 zeby wieksz i fakt szla mi wiecej ale trwalo to baaaaaaaardzo dlugo i wymagalo dluuuuugiej prostej. a z pasazerem to byl mul totalny, zero przyspieszenia i brak sily na wyzszych biegach. PS trzeba bylo kupic wersjr 6-biegowa ;) zarcik PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Skrzynia od AM6 powinna wejsc ... tak samo z AM5 ...Tyle ze koszty ...Nie ma nic za darmo .. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoman Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 no bo zebatkami mozna sie pobawic ale jakoś z umiarem a nie ....ja tam się nie dziwie że 3 biegówka tylko 80 poszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) co Wy tu próbujecie wymyślić, gdyby ktoś z was chwilkę się zastanowił jest to mała pojemność a więc, do rzeczy.. silnik spalinowy i jego moc przerobowa tak to sobie nazwijmy jest wykorzystywana w silniku gaźnikowym w ok. 25% (spalinówka z wtryskiem ok. 30%) co się dzieje z resztą procentów, niestety ale 75% mocy silnik spalinowy gaźnikowy zużywa na energie w postaci CIEPŁA, ponieważ tylko w jednym momencie tłok przenosi energię poprzez splanie paliwa, później zaś tłok przenosi energię w sposób ssanie–sprężanie–zapłon-praca-wydech! a Wy próbujecie zastosować tu metody rodem z NASA, co można wycągnąć z 3bigowej aprili skoro ma 3biegową skrzynie więc koła zembate są tak zgrane ze sobą by na każdym biegu było "jakieś" przyśpieszenie, a co za tym idzie prędkość. Jeśli na 3biegu jedziesz 80km/h to niestety ale koło zębate w skrzyni biegów postaci biegu 3 tzw. 3 trybu nie urośnie i nie pojedziesz więcej.. ps może czas poczytać literature popularno naukową i doinformować się z dziedziny, która nazywa się maszynoznastwem? :icon_mrgreen: Edytowane 8 Września 2006 przez TeRRoRystA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.