babyy Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Witam Mam takie pytanko czy zębatka zbiorcza ta przy kole moze miec male bicie? Zauwazylem ze moja bije lekko okolo 1-2mm na boki i okolo 1-2mm po średnicy. Nie wiem czy tak jest to dopuszczalne czy powinna chodzic idealnie równo. Moto to YAMAHA FZR 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) Witam.Generalnie nie powinno być żadnego bicia na zebatce. Jednak każde bicie wirującej rzeczy jest szkodliwe dla innych elementów. Jesli zębatka jest juz stara -zjechana to bym ją wymienił na twoim miejscu. Pozdrawiam Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) Nie zbiorcza tylko zdawcza. Nie powinna mieć bicia. Wymień ją, sprawdz stan zębatki przedniej, jak i łańcucha, czy nie jest juz wyciągnięty za bardzo. EDITPrzepraszam, nie doczytałem,poprawione. Edytowane 1 Września 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Zębatka zdawcza jest przy silniku. Mowa tu o tylnych zębach. No chyba że po prostu chciałeś poprawić kolegę w terminologii :notworthy: babby: pomyśl sobie, co może się stać.. wiruje sobie radośnie zębatka, na której pracuje łańcuch. Ty sobie radośnie jedziesz 200 km/h. Siła odśrodkowa jest dosyć spora, naprężenia łańcucha również.. Jak odgadniesz, to wygrasz deskę klozetową :notworthy: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Jak odgadniesz, to wygrasz deskę klozetową :notworthy: ja bym zaproponował sedes bo deska jest droższa od niego :notworthy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Zębatka zdawcza jest przy silniku. Mowa tu o tylnych zębach. No chyba że po prostu chciałeś poprawić kolegę w terminologii :D babby: pomyśl sobie, co może się stać.. wiruje sobie radośnie zębatka, na której pracuje łańcuch. Ty sobie radośnie jedziesz 200 km/h. Siła odśrodkowa jest dosyć spora, naprężenia łańcucha również.. Jak odgadniesz, to wygrasz deskę klozetową ;) ;) dobre to z ta deska. Wiem co moze sie stac dlatego pytam. Napend generalnie jest do wymiany tylko myslalem ze do konca sezonu polatam bo w czasie jazdy nic nie czuc ani nie slychac jeszcze zadnych niepokojacych objawow konczenia sie go. Ostatnio przy naciaganiu i smarowaniu lancuch postanowilem sobie zapalic moto i wlaczylem bieg i to co zobaczylem powiem przestraszylo mnie troche :biggrin: lancoch sobie skakal w gore i w dol a nawet momentami mocno szarpal no i ta zebatka niby nie jest to duzo bo odchylaka zedu 1-2mm chyba nie jest wielka ale z tym lancuchem co mam to nie wiem. Chyba juz odstawie moto na kolki albo kupie naped. Dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) to takie, za przeproszeniem, oszczedzanie po ch**u...dolatasz te 1000-2000 km na starym napedzie, a caly czas bedziesz s*ał po gaciach above 50kmh, czy ci sie nic nie zerwie.. a jak zerwie?generalnie jedno wielkie AUĆ! Cztery opcje (wg. wzrastajacego dramatyzmu):1. lancuch ci sie skonczy i zostanie 500m za toba na asfalcie2. zerwie sie, zablokuje sie w okolicach ZZ (zebatki zdawczej), charatajac przy tym kartery silnika, tylne kolo sie zablokuje, wpadniesz w poslizg i go opanujesz, zostawiajac za soba ladny pasek zdartej gumy i rejestrujac wzrost adrenaliny we krwi o ok 500%3. tak jak wyzej, tylko ze nie opanujesz moto, zaliczysz szlifa, ale przezyjesz4. tak jak wyzej, z tym, ze..... No wlasnie - chyba wyrazilem sie jasno i klarownie?Zmieniaj jak najszybciej i smigaj poki sezon jeszcze trwa. GODSPEED :biggrin: Edytowane 1 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.