jasiekddd Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 witam. mam problem z etz 250. otoz robilem remont silnika i przejechałem kilkanaście km normalnie i potem juz nie dalo sie wkrecic na wysokie obroty bo gasl, a pali tylko jak jest zimny. jakby za szybnko zalewało świece. zapłon dobrxze ustawiony, iskra jest, gaznik wyczyszczony i nie wiem co robic. pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Pobaw sie w regulacje gaźnika, sprawdz akumulator i filtr powietrza. Jaki masz zapłon, z przerywaczem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 witam. mam problem z etz 250. otoz robilem remont silnika i przejechałem kilkanaście km normalnie i potem juz nie dalo sie wkrecic na wysokie obroty bo gasl, a pali tylko jak jest zimny. jakby za szybnko zalewało świece. zapłon dobrxze ustawiony, iskra jest, gaznik wyczyszczony i nie wiem co robic. pomocy!Normalnie sie przejechałeś to znaczy jak, tak jak bys jeżdził na dotartym już do za ostro i może zagrzałeś moto. powinieneś go spokojnie docierac jakieś 500KM na pół gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 ja bym obstawial kondensator.sprawdz w nocy albo gdzies w ciemi jaka masz iskre. jezeli iskra sie nie pojawia albo pojawia sie nieregularnie (nawet na roznych swiecach), to znaczyze walnieta moze byc tez cewka wys. napiecia. na moje oko na bank nie jest zatarta - zreszta, to latwo sprawdzic zdejmujac glowice Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 iskra jest caly czas taka ze konia by zabila. a przejechałem sie bardzo ostroznie nie przekraczalem 4tys obrotów. i pozniej palil i zaczal gasnac i potem coraz ciezej paliljava script:emoticon(':notworthy:', 'smid_9'):notworthy:. aha aku swiezo ladowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Mnie to wygląda na źle ustawiony zapłon.!!! Wiem , że ustawiałęs ale zrób to jeszcze raz od poczatku.MZ jest czuła na ustawianie zapłonu!!!Lekkie odchylenia i lipa... A to , że świeca daje iskrę to nic nie znaczy!Zużta teżma iskrę!Pod kompresją na obrotach może ją gubić .Ustaw jeszcze raz przerwę na przerywaczu i zobacz tak jak Ci juz pisano kondensator.Pozdrawiam Kup sobie przerywacz od Wartburga!!Jest idętyczny ale 100% pewniejszy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 zapomnialem napisac. zapłon mam elektroniczny. zapomnialem napisac. zapłon mam elektroniczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Jednak sprawdz kondensator moze nie łapie masy a jesli łapie to wymień go na nowy jesli to nie pomorze zobacz cewke zapłonową czy nie jest spalona. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 a w elektronicznym zaplonie tez jest kondensator? jak tak to gdzie? sorki ze takie glupie pytania zadaje ale od niedawna mam mz., bo szukalem i znalezc nie moglem. ale jak wyme swiece to iskra jest za kazdym razem. niecale 3mm prxzed gmp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 robił człowiek remont i nie wie czy w zaplonie elektroniczym jest kondensator.... :/ 1. sprawdz od nowa zapłon2. Gaznik jeszcze raz do czyszczenia, regulacja 3. wymien swiece4. ogolnie instalacja dla kontroli, fajka, przewod5. kranik, doplyw paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 3 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Jak robil remont to przeciez nie musial kazdej srubki rozkrecac niepotrzebnie! zaplonu nie ruszalem tyklo caly zdjalem bo po co psuc jak dobre??? kranik ok . zobacze filtr powietrza jeszcze ale z 2 tyg temu nowy zakladalem. i dalej nie wiem co sie dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 znam ta przypadłosc mz..jest to wina zaplonu....wrzuc nowa swiece..sprawdz fajke, przewod wysokiego napiecia...jezeli nic nie pomoze musisz ustawic porzadnie impulsator, ustaw wyprzedzenie zaplonu....kondensatorow w elektr.zaplonie nie ma..jest nadajnik(impulsator) i modul....sam ma mz i wiem jak to jest..pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 5 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 przejrzalem jeszcze raz i okazalo sie ze przewod wysokiego w cewce sie poluzowal.wrzucilem nowy i pali jak zloto:)))) dzieki za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.