Gość centymetr_sześcienny Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 dzisiaj otrzymałem pocztą filtr powietrza. zapłaciłem za pobranie. okazało się, że filtr jest niewymiarowy. czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy, oczywiście po odesłaniu filtra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 To zależy u kogo kupiłeś... Skontaktuj się najlepiej telefonicznie ze sprzedającym i zapytaj się czy jest wymiana filtru na inny rozmiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zależy od sklepu, więc pytanie raczej do niego, nie do nas. Z moich doświadczen wynika, że większość sklepów wymienia na prawidłowy towar za darmo, jeśli zaś jest zwrot pieniędzy, wówczas potrącają pewną wartość przedmiotu, zwykle 15 %.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Prawo przewiduje że kupując drogą wysyłkową (czyli np. przez internet) masz jakiś okres czasu (chyba 14 dni ale tego nie jestem pewien) na zwrot towaru bez podania przyczyny. Poszukaj w przepisach :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 No właśnie jak to wyegzekwować od sprzedawcy, ja teraz chce kupić kurtke, wymiary niby pasują ale nie wiem jak to będzie naprawdę, sprzedawca twierdzi że mogę kurtkę zwrócić jeśli nie będzie pasowała, ale nie wiem jak będzie gadać kiedy mu już zapłace? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Prawo przewiduje że kupując drogą wysyłkową (czyli np. przez internet) masz jakiś okres czasu (chyba 14 dni ale tego nie jestem pewien) na zwrot towaru bez podania przyczyny. Poszukaj w przepisach :notworthy:Dokładnie, masz 7-14 dni (zależy od sklepu) na zwrot nie używanego towaru, bez względu na to czy się to sprzedającemu podoba czy nie. Ps. prowadze sklep internetowy -więc coś o tym wiem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Panowie, zgodnie z prawem tzn ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, art.2.1 Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstapić bez podania przyczyn, skałdając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oswiadczenia przed jego upływem. pkt 2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstapić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne). Art. 4 Jeżeli konsument nie został poinformowany na piśmie o prawie odstąpienia umowy bieg terminu z art 2.1 nie rozpoczyna się. W takim wypadku konsument może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od uzyskania informacji o prawie do odstąpienia. Konsument nie może jednak z tego powodu odstąpić od umowy po upływie 3 miesięcy od jej wykonania. I tyle mówi prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 No ale jak to wtedy jest, załóżmy że dana żecz mi nie pasuje, chce ją zwrócić, więc wysyłam ją spowrotem do tego sklepu i czekam na pieniądze? A jeśli rzecz wyśle, a pieniądze nie przyjdą spowrotem i sklep mi powie że towaru nie zwróciłem? Jak się powinien odbywać zwrot towaru żeby uniknąć takich sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 No ale jak to wtedy jest, załóżmy że dana żecz mi nie pasuje, chce ją zwrócić, więc wysyłam ją spowrotem do tego sklepu i czekam na pieniądze? A jeśli rzecz wyśle, a pieniądze nie przyjdą spowrotem i sklep mi powie że towaru nie zwróciłem? Jak się powinien odbywać zwrot towaru żeby uniknąć takich sytuacji? Wyślij paczkę za potwierdzeniem odbioru. Poniżej link do poradnika zakupów przez internet http://www.federacja-konsumentow.org.pl/do..._internecie.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.