Pawel Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Nie ważne co kto kiedy, ale że teraz jest dobrze. To kiedy się zabierasz za silnik ? :-). Może bedzie "Ural co nie cieknie z niego olej". Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Najpierw dyfer :biggrin:. Małe spawanko u spawaczy, a potem czyszczenie, przegląd, usprawnienie ruskiego odpowietrzenia całego ustrojstwa. Zobaczysz, jeszcze sobie Urala kiedyś kupisz :cool:Silnik, głowice... zimą, o ile Ci cierpliwość pozwoli :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 chodzi o odpowietrzenie dyfra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Tak. Mam jakiś nowy korpus dyfra, taki z korkiem wlewu na górze, a nie na wysokości wahacza (do gwintu wlewa się 0,2L). Ma on takie odpowietrzenie, że wali mi olejem po oponie... Trzeba wbić jakąś rurkę i podgiąć, ot i cała sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Ja u siebie w dyfrze zastosowalem odpowietrznik z pompy wtryskowej od Stara :biggrin:.Trzeba bylo tylko dorobic reduktrorek. Ogolnie odpowietrznik maly, stalowa obudowa i nie wyglada paskudnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.