yamaszek80 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 MAM problem moja DT 80 nie wkręca sie na pełne obroty kręci max 5000 a pózniiej przerywa i gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Na luzie czy na biegu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Możliwe, że świeca jest do wymiany bądź po prostu jest zasmędzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 1Moze to blokada na module ... wczesniej tez tak bylo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Wydaje mi sie jeśli to byłaby sama blokada na module to by nie gasł tylko przerywał. Możliwe że to blokada na module i coś jeszcze bo od samej blokady by nie gasł tylko przerywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premislauss Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ani nie swieca, ani blokada na module. taki problem miałem kiedyś w NS-1 że sie wkrecała na 4 tys. obrotów, a pozniej przerywala i gasła, a paliła normolnie.Okazało sie ze była cewka zaplanowa (w silniku) przegrzana (straciła swa opornosc) i siadł modół... została od nowa nawinieta oraz wymieniłem modul i wkrecała sie bez problemu na 12 tys. wiec musisz szukac cos w tym kierunku. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 moja apka tak przygasala to okazalo sie ze brala wode z ukladu chlodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premislauss Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 moim zdaniem to raczej cos z elektronika jest... ale kto wie :biggrin: napisz pozniej co było przyczyna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 U mnie było to samo z tym że apka nagle zaczęła chodzić jak by miała odcięcie przy 8tyś. Tyle że nie gasła. To była świeca. Jak ją czyściłem to ustawiłem za duża przerwe (0,6) a powinna być 0,4. Ponowna regulacja elektrod świecy dała pożądany efekt tzn apka zaczęła chodzi normalnie. 11tyś w mgnieniu oka:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premislauss Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 na układzie elektronicznym świeca powinna miec do 1mm iskre. ja po nowej cewce w NSRce i module mam przerwe 0,75 i śmiga pięknie. przed remontem jeżdziła tylko jak miała 0,2mm przerwy wiec Twoje 0,4 przerwy oznacza o zblizającym sie przegrzaniu cewki... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Soru ale u mnie w książce serwisowej jest o,4 mm odstępu między elektrodami świecy. A cewka zapłonowa tego nie reguluje tylko fabryka (w przypadku nowej świecy) albo Ty w przypadku czyszczenia świecy. Drugą rzeczą jest to że konstrukcje silników są inne. A na dodatek mam założony kit na 160ccm.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 a gaznik i filtr powietrza czyste? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.